Ikävä sinua nainen, kalat horoskoopiltasi. Unissani tunsin kätesi kädessäni, tunnistin. Hymyillen on lämpöinen herätä, mutta maailma tuntuu normaalia kylmemmältä unen haihduttua.
on ikävä sinua
16
1146
Vastaukset
- punainen kala
voi, meitä kalat naisia on täälä varmasti monia...
toivoisin, että olisi minulle..- hymy sinne
Hän tietää, että minä tunnistaisin kätensä tuhannen joukosta sokkona. Naisellinen käsi, jäntevillä sormilla.
- punainen kala
hymy sinne kirjoitti:
Hän tietää, että minä tunnistaisin kätensä tuhannen joukosta sokkona. Naisellinen käsi, jäntevillä sormilla.
oletko koskaan oikeasti saanut pitää hänen kädestänsä kiinni, vai unissasiko vain olet pitänyt?
- hymy sinne
punainen kala kirjoitti:
oletko koskaan oikeasti saanut pitää hänen kädestänsä kiinni, vai unissasiko vain olet pitänyt?
Olen pitänyt kädestä tietenkin. Miten kukaan tulisi tänne ikävöimään ainoastaan unissanäkemäänsä..?
- punainen kala
hymy sinne kirjoitti:
Olen pitänyt kädestä tietenkin. Miten kukaan tulisi tänne ikävöimään ainoastaan unissanäkemäänsä..?
ei sitä ihmisistä tiedä...
et kuitenkaan ole hän, sillä en ole pitänyt hänen kädestään kiinni.. harmi... :/
- nainen manzesta
Meneekö tämä Tampereelle?
- kalatnainen täällä
Hymy minne?
- pyllymies täällä
pyllyyn
- hymy sinne
Pks.
- fish=
Tämä kalanainen on vain kerran pitänyt häntä kädestä ja se jäi ikuisesti mieleen.
Lämmin käsi, lämmin sydän. - :)
Minullakin on ikävä sinua. Mitä sinulle kuuluu? Haluaisin tietää.
Suukkoja yötäsi lämmittämään.
:)- hymy sinne
Ihan hyvää minulle. Oletko sinä jaksellut hyvin?
- tule pian
Minä taas haluaisin pitää unissani kikkelistäsi kiinni. Tiedät kyllä, kenen. Siis sen kikkelin, joka ei toiminut silloin, muistatko. Unessani se toimii aina, ihmettelen syvästi.
- tule pian
Unohdin sanoa, että olen härkä.
- tulen pian
Ei pelkästään unelmissa..
Piditkö joskus jopa siitä kiinni nukkumaan mennessämme ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051170
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72483