Where iis

my babe?

9

313

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yääääk

kilsan kauempana tuon biisin jälkeen

• ei aloittaja

Musta se oli ihan hyvä vaikka en mitään supermiestä tai edes unelmien prinssiä odottele, hän riittäisi. Krauhhh. Tämä soi kun olin nuori tyttönen. Se oli hitti.

• ei paha
        ei aloittaja kirjoitti:

Musta se oli ihan hyvä vaikka en mitään supermiestä tai edes unelmien prinssiä odottele, hän riittäisi. Krauhhh. Tämä soi kun olin nuori tyttönen. Se oli hitti.

Niin soi silloinkin kun minä olin nuori tyttö, taisin olla ala-aste ikäinen vielä kun tuli. Tiedän kyllä missä minun mies on, mutta.....

• Kumma luulo
        ei paha kirjoitti:

Niin soi silloinkin kun minä olin nuori tyttö, taisin olla ala-aste ikäinen vielä kun tuli. Tiedän kyllä missä minun mies on, mutta.....

Jaahas, taidan sitten virallisesti olla ennenaikasesti henkisesti kulahtanut, kun tuotakin kappaletta sillon tällön kuuntelen, vaikka ikäni puolesta taidan kuulua tähän Nygårdia soittavaan ikäpolveen. Kumma juttu, kun pystyn kuuntelemaan 90-luvulla ja 2000-luvun alussa tehtyä valtavirtamusiikkia, mutta nyt en ole pystynyt kuuntelemaan valtavirran musiikkia soittavia radiokanavia muutamaan vuoteen ollenkaan. Onko muutos sitten tapahtunut itsessäni vai musiikissa, vaikea sanoa. Suuresti kyllä ihmettelen, missä ovat mustat soul-laujalat? Eikö genren enää uskota iskevän? Harmi.

• ??????
        Kumma luulo kirjoitti:

Jaahas, taidan sitten virallisesti olla ennenaikasesti henkisesti kulahtanut, kun tuotakin kappaletta sillon tällön kuuntelen, vaikka ikäni puolesta taidan kuulua tähän Nygårdia soittavaan ikäpolveen. Kumma juttu, kun pystyn kuuntelemaan 90-luvulla ja 2000-luvun alussa tehtyä valtavirtamusiikkia, mutta nyt en ole pystynyt kuuntelemaan valtavirran musiikkia soittavia radiokanavia muutamaan vuoteen ollenkaan. Onko muutos sitten tapahtunut itsessäni vai musiikissa, vaikea sanoa. Suuresti kyllä ihmettelen, missä ovat mustat soul-laujalat? Eikö genren enää uskota iskevän? Harmi.

Kokeile groovea, jospa sieltä löytyisi ?

• Kumma luulo kirjoitti:

Ikä ja ikäpolvi on vain mielentila. Välistä tunnen itseni ikälopuksi (moonlight serenade) ja välistä nuoreksi kuin teinipoika (pikku gee), vaikka olenkin 43 v. Sama musiikissa. Fiiliksen mukaan nauti musiikista, mikä parhaimmilta tuntuu. Musiikin laajamittainen kuunteleminen on lahja ja siitä pitää nauttia.

• Kumma luulo
        ?????? kirjoitti:

Kokeile groovea, jospa sieltä löytyisi ?

Sepä onkin ainoa kanava, mitä tulee kuunneltua. :) Onneks netissä voi kuunnella kanavia vaikka mistä päin maailmaa.

• h e r e

it is.

• Tahtoo lisää

Mahtavaa! pisti muistelemaan nuoruutta. Pieni aikamatka tuli tehtyä. Upeeta olen otettu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      177
      4995
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4387
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27