Where iis
9
326
Vastaukset
- yääääk
kilsan kauempana tuon biisin jälkeen
- ei aloittaja
Musta se oli ihan hyvä vaikka en mitään supermiestä tai edes unelmien prinssiä odottele, hän riittäisi. Krauhhh. Tämä soi kun olin nuori tyttönen. Se oli hitti.
- ei paha
ei aloittaja kirjoitti:
Musta se oli ihan hyvä vaikka en mitään supermiestä tai edes unelmien prinssiä odottele, hän riittäisi. Krauhhh. Tämä soi kun olin nuori tyttönen. Se oli hitti.
Niin soi silloinkin kun minä olin nuori tyttö, taisin olla ala-aste ikäinen vielä kun tuli. Tiedän kyllä missä minun mies on, mutta.....
- Kumma luulo
ei paha kirjoitti:
Niin soi silloinkin kun minä olin nuori tyttö, taisin olla ala-aste ikäinen vielä kun tuli. Tiedän kyllä missä minun mies on, mutta.....
Jaahas, taidan sitten virallisesti olla ennenaikasesti henkisesti kulahtanut, kun tuotakin kappaletta sillon tällön kuuntelen, vaikka ikäni puolesta taidan kuulua tähän Nygårdia soittavaan ikäpolveen. Kumma juttu, kun pystyn kuuntelemaan 90-luvulla ja 2000-luvun alussa tehtyä valtavirtamusiikkia, mutta nyt en ole pystynyt kuuntelemaan valtavirran musiikkia soittavia radiokanavia muutamaan vuoteen ollenkaan. Onko muutos sitten tapahtunut itsessäni vai musiikissa, vaikea sanoa. Suuresti kyllä ihmettelen, missä ovat mustat soul-laujalat? Eikö genren enää uskota iskevän? Harmi.
- ??????
Kumma luulo kirjoitti:
Jaahas, taidan sitten virallisesti olla ennenaikasesti henkisesti kulahtanut, kun tuotakin kappaletta sillon tällön kuuntelen, vaikka ikäni puolesta taidan kuulua tähän Nygårdia soittavaan ikäpolveen. Kumma juttu, kun pystyn kuuntelemaan 90-luvulla ja 2000-luvun alussa tehtyä valtavirtamusiikkia, mutta nyt en ole pystynyt kuuntelemaan valtavirran musiikkia soittavia radiokanavia muutamaan vuoteen ollenkaan. Onko muutos sitten tapahtunut itsessäni vai musiikissa, vaikea sanoa. Suuresti kyllä ihmettelen, missä ovat mustat soul-laujalat? Eikö genren enää uskota iskevän? Harmi.
Kokeile groovea, jospa sieltä löytyisi ?
Kumma luulo kirjoitti:
Jaahas, taidan sitten virallisesti olla ennenaikasesti henkisesti kulahtanut, kun tuotakin kappaletta sillon tällön kuuntelen, vaikka ikäni puolesta taidan kuulua tähän Nygårdia soittavaan ikäpolveen. Kumma juttu, kun pystyn kuuntelemaan 90-luvulla ja 2000-luvun alussa tehtyä valtavirtamusiikkia, mutta nyt en ole pystynyt kuuntelemaan valtavirran musiikkia soittavia radiokanavia muutamaan vuoteen ollenkaan. Onko muutos sitten tapahtunut itsessäni vai musiikissa, vaikea sanoa. Suuresti kyllä ihmettelen, missä ovat mustat soul-laujalat? Eikö genren enää uskota iskevän? Harmi.
Ikä ja ikäpolvi on vain mielentila. Välistä tunnen itseni ikälopuksi (moonlight serenade) ja välistä nuoreksi kuin teinipoika (pikku gee), vaikka olenkin 43 v. Sama musiikissa. Fiiliksen mukaan nauti musiikista, mikä parhaimmilta tuntuu. Musiikin laajamittainen kuunteleminen on lahja ja siitä pitää nauttia.
- Kumma luulo
?????? kirjoitti:
Kokeile groovea, jospa sieltä löytyisi ?
Sepä onkin ainoa kanava, mitä tulee kuunneltua. :) Onneks netissä voi kuunnella kanavia vaikka mistä päin maailmaa.
- h e r e
it is.
- Tahtoo lisää
Mahtavaa! pisti muistelemaan nuoruutta. Pieni aikamatka tuli tehtyä. Upeeta olen otettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181057- 130940
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten297755Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504