Where iis

my babe?

9

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yääääk

      kilsan kauempana tuon biisin jälkeen

      • ei aloittaja

        Musta se oli ihan hyvä vaikka en mitään supermiestä tai edes unelmien prinssiä odottele, hän riittäisi. Krauhhh. Tämä soi kun olin nuori tyttönen. Se oli hitti.


      • ei paha
        ei aloittaja kirjoitti:

        Musta se oli ihan hyvä vaikka en mitään supermiestä tai edes unelmien prinssiä odottele, hän riittäisi. Krauhhh. Tämä soi kun olin nuori tyttönen. Se oli hitti.

        Niin soi silloinkin kun minä olin nuori tyttö, taisin olla ala-aste ikäinen vielä kun tuli. Tiedän kyllä missä minun mies on, mutta.....


      • Kumma luulo
        ei paha kirjoitti:

        Niin soi silloinkin kun minä olin nuori tyttö, taisin olla ala-aste ikäinen vielä kun tuli. Tiedän kyllä missä minun mies on, mutta.....

        Jaahas, taidan sitten virallisesti olla ennenaikasesti henkisesti kulahtanut, kun tuotakin kappaletta sillon tällön kuuntelen, vaikka ikäni puolesta taidan kuulua tähän Nygårdia soittavaan ikäpolveen. Kumma juttu, kun pystyn kuuntelemaan 90-luvulla ja 2000-luvun alussa tehtyä valtavirtamusiikkia, mutta nyt en ole pystynyt kuuntelemaan valtavirran musiikkia soittavia radiokanavia muutamaan vuoteen ollenkaan. Onko muutos sitten tapahtunut itsessäni vai musiikissa, vaikea sanoa. Suuresti kyllä ihmettelen, missä ovat mustat soul-laujalat? Eikö genren enää uskota iskevän? Harmi.


      • ??????
        Kumma luulo kirjoitti:

        Jaahas, taidan sitten virallisesti olla ennenaikasesti henkisesti kulahtanut, kun tuotakin kappaletta sillon tällön kuuntelen, vaikka ikäni puolesta taidan kuulua tähän Nygårdia soittavaan ikäpolveen. Kumma juttu, kun pystyn kuuntelemaan 90-luvulla ja 2000-luvun alussa tehtyä valtavirtamusiikkia, mutta nyt en ole pystynyt kuuntelemaan valtavirran musiikkia soittavia radiokanavia muutamaan vuoteen ollenkaan. Onko muutos sitten tapahtunut itsessäni vai musiikissa, vaikea sanoa. Suuresti kyllä ihmettelen, missä ovat mustat soul-laujalat? Eikö genren enää uskota iskevän? Harmi.

        Kokeile groovea, jospa sieltä löytyisi ?


      • Kumma luulo kirjoitti:

        Jaahas, taidan sitten virallisesti olla ennenaikasesti henkisesti kulahtanut, kun tuotakin kappaletta sillon tällön kuuntelen, vaikka ikäni puolesta taidan kuulua tähän Nygårdia soittavaan ikäpolveen. Kumma juttu, kun pystyn kuuntelemaan 90-luvulla ja 2000-luvun alussa tehtyä valtavirtamusiikkia, mutta nyt en ole pystynyt kuuntelemaan valtavirran musiikkia soittavia radiokanavia muutamaan vuoteen ollenkaan. Onko muutos sitten tapahtunut itsessäni vai musiikissa, vaikea sanoa. Suuresti kyllä ihmettelen, missä ovat mustat soul-laujalat? Eikö genren enää uskota iskevän? Harmi.

        Ikä ja ikäpolvi on vain mielentila. Välistä tunnen itseni ikälopuksi (moonlight serenade) ja välistä nuoreksi kuin teinipoika (pikku gee), vaikka olenkin 43 v. Sama musiikissa. Fiiliksen mukaan nauti musiikista, mikä parhaimmilta tuntuu. Musiikin laajamittainen kuunteleminen on lahja ja siitä pitää nauttia.


      • Kumma luulo
        ?????? kirjoitti:

        Kokeile groovea, jospa sieltä löytyisi ?

        Sepä onkin ainoa kanava, mitä tulee kuunneltua. :) Onneks netissä voi kuunnella kanavia vaikka mistä päin maailmaa.


    • h e r e

      it is.

    • Tahtoo lisää

      Mahtavaa! pisti muistelemaan nuoruutta. Pieni aikamatka tuli tehtyä. Upeeta olen otettu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe