Where iis
9
284
Vastaukset
- yääääk
kilsan kauempana tuon biisin jälkeen
- ei aloittaja
Musta se oli ihan hyvä vaikka en mitään supermiestä tai edes unelmien prinssiä odottele, hän riittäisi. Krauhhh. Tämä soi kun olin nuori tyttönen. Se oli hitti.
- ei paha
ei aloittaja kirjoitti:
Musta se oli ihan hyvä vaikka en mitään supermiestä tai edes unelmien prinssiä odottele, hän riittäisi. Krauhhh. Tämä soi kun olin nuori tyttönen. Se oli hitti.
Niin soi silloinkin kun minä olin nuori tyttö, taisin olla ala-aste ikäinen vielä kun tuli. Tiedän kyllä missä minun mies on, mutta.....
- Kumma luulo
ei paha kirjoitti:
Niin soi silloinkin kun minä olin nuori tyttö, taisin olla ala-aste ikäinen vielä kun tuli. Tiedän kyllä missä minun mies on, mutta.....
Jaahas, taidan sitten virallisesti olla ennenaikasesti henkisesti kulahtanut, kun tuotakin kappaletta sillon tällön kuuntelen, vaikka ikäni puolesta taidan kuulua tähän Nygårdia soittavaan ikäpolveen. Kumma juttu, kun pystyn kuuntelemaan 90-luvulla ja 2000-luvun alussa tehtyä valtavirtamusiikkia, mutta nyt en ole pystynyt kuuntelemaan valtavirran musiikkia soittavia radiokanavia muutamaan vuoteen ollenkaan. Onko muutos sitten tapahtunut itsessäni vai musiikissa, vaikea sanoa. Suuresti kyllä ihmettelen, missä ovat mustat soul-laujalat? Eikö genren enää uskota iskevän? Harmi.
- ??????
Kumma luulo kirjoitti:
Jaahas, taidan sitten virallisesti olla ennenaikasesti henkisesti kulahtanut, kun tuotakin kappaletta sillon tällön kuuntelen, vaikka ikäni puolesta taidan kuulua tähän Nygårdia soittavaan ikäpolveen. Kumma juttu, kun pystyn kuuntelemaan 90-luvulla ja 2000-luvun alussa tehtyä valtavirtamusiikkia, mutta nyt en ole pystynyt kuuntelemaan valtavirran musiikkia soittavia radiokanavia muutamaan vuoteen ollenkaan. Onko muutos sitten tapahtunut itsessäni vai musiikissa, vaikea sanoa. Suuresti kyllä ihmettelen, missä ovat mustat soul-laujalat? Eikö genren enää uskota iskevän? Harmi.
Kokeile groovea, jospa sieltä löytyisi ?
Kumma luulo kirjoitti:
Ikä ja ikäpolvi on vain mielentila. Välistä tunnen itseni ikälopuksi (moonlight serenade) ja välistä nuoreksi kuin teinipoika (pikku gee), vaikka olenkin 43 v. Sama musiikissa. Fiiliksen mukaan nauti musiikista, mikä parhaimmilta tuntuu. Musiikin laajamittainen kuunteleminen on lahja ja siitä pitää nauttia.
- Kumma luulo
?????? kirjoitti:
Kokeile groovea, jospa sieltä löytyisi ?
Sepä onkin ainoa kanava, mitä tulee kuunneltua. :) Onneks netissä voi kuunnella kanavia vaikka mistä päin maailmaa.
- h e r e
it is.
- Tahtoo lisää
Mahtavaa! pisti muistelemaan nuoruutta. Pieni aikamatka tuli tehtyä. Upeeta olen otettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175670
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04621Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2252819- 432591
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452230Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332186Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731737Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141578- 381410
- 1701334