Sipe Santapötkö päästää rumasta suustaan sammakoita ja rottia. On se kumma että kaikenmaailman santakurpat sotkeutuu politiikkaan vaikka äly riittää vain jonkin pönttöjen hakkaamiseen. pitäis ressukka suunsa vain kiinna. onneks se otoinen ääliö, se apulantahemmo, ojensi santasontaa idiotismistaan...
SIPE ON IDIOOTTI
9
474
Vastaukset
- Näätäloukku
Onneksi(?) teillä katkerilla näädillä on edes tämä kanava purkaa vihaanne.
- pästernack
Hyvä kommentti Sipe!!
Ajatelkaapa tilannetta, jossa maan äiti on ecuadorilainen homo. Hyi hitto.- Mitä se
sanoi homoseksuaalisuudesta ja maasta?
Minä näin vain, kun Sipe kysyi kokeeko Haavisto ongelmaksi sen, että Niinistön äänestäjät äänestävät Niinistöä. Hyvin lapsellinen kysymys!
- prof
Tahdon vain takoa sun markkinarakoa laulaa Niinistö ja sipe käsikädessä.
- Paavo V.
Sipe on fiksu muusikko. Ei homoja äänestä. Myös Marco Bjurströmmi on fiksu kaveri. Hänkään ei homppeleita äänestä!
- kjhytuioo
Hyvä sipe, älykkyysosamäärä 25, hyvä körttiläinen.
- Elä kuules
kjhytuioo kirjoitti:
Hyvä sipe, älykkyysosamäärä 25, hyvä körttiläinen.
Körttiläisyys on kirkkomme edistyksellisimpiä ja liberaaleimpia ryhmiä, ja kuten on tutkittu niin liberaalit ovat älykkäämpiä kuin konservatiivitampiot.
Jos Sipe ei yllä körttiläisten keskiarvoon älykkyydessä, niin ei hän sentään missään 23 tasollakaan ole. Silloinhan hän olisi kampanjoinut Soinin tai Essayahin puolesta.
- Sipelle plussaa
Hyvä Sipe! Se Toni Wirtanen se vasta pönttö on, kusi noussut päähän.
- renkun ruusu
Sipen ja yleensä Apulannan musiikki idioottimaista renkutusta.
Mutta tollojahan riittää Suomessa herrojen luvatussa maassa ja perseennuolijoita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762