Seksielämämme kuoli

kipinät kateissa

Lapsemme syntyi viime vuoden maaliskuussa. Syntymän jälkeen olen harrastanut mieheni kanssa seksiä tasan kerran, elokuussa.

Aloin aavistella pahinta jo raskausaikana, kun mieheni jäi kiinni pettämisestä. Kyse oli kuulemma vain yhden yön jutusta, mutta ei se siinä paljoa helpottanut, kun muutenkin oli vähän vaikeuksia oman itsetunnon kanssa.

Nyt on epätoivo tuonut tumman takkinsa meidän kodin naulakkoon, enkä tiedä mitä tehdä. Tuntuu kuin mieheni katuisi lastamme, häntä ei tunnu kiinnostavan lapsi millään tavalla. Kyllä hän sitä mielellään pitää sylissä sohvalla istuessaan, kunhan pikkuinen on hyvällä päällä ja nauravainen. Alan olla jo aika neuvoton, olen yrittänyt puhua asioista, mutta vastaukseksi sain vain kehotuksen hakeutua ammattiauttajalle, ei häntä kuulemma kiinnosta puhuminen. Lähtisin pois, jos se olisi taloudellisesti mahdollista.

Onko muilla samanlaisia kokemuksia???

4

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miiiieee

teillä on ihan kuin meillä ei seksiä kohta vuoteen mutta meillä asian kanssa pystytään elämään, nyt tyttö syntyi joulkuussa ja odotankin jo innolla että saisin haluni takaisin. nyt haasteita tuo vauva joka nukkuu todella huonosti yöt.

• neuvo

Miehen käytös pilaa teillä kaiken.Ota ero ja keskity lapseen.

• JK

EI9MOLE SAMANLAISIA MOKEMUKSIA

• jj

80% parisuhteista vähä seksisiä viimeistään 2-3 seurusteluvuoden jälkeen. Oli lapsia tai ei. Tämä on tosi. Kysykää asiaa vaikka ympärillä oleviltanne ja pyytäkää heitä olemaan rehellisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      332
      3828
    2. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      109
      2334
    3. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      24
      1544
    4. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      96
      1533
    5. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      45
      1319
    6. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      75
      1268
    7. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      52
      1165
    8. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      47
      1144
    9. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      1061
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      43
      1022
    Aihe