Monissa palkkatuetuissa töissä edellytetään työnhakijalla olevan auto käytettävissä ja lisäksi työnantaja vaatii, että tästä työnhakijasta saisi korkeinta korotettua palkkatukea. :D
Olin yhdessä tällaisessa työssä ja työkkärin johtaja kyseli minulta, onko työni jo vakinaistettu. Vastasin kummeksuen, ettei vielä. Kerrottuani asiasta pomolle, hän vastasi, että olipas typerä kysymys, koska kysymyksessä on projektityö, joka on etukäteen suunniteltu loppumaan tiettynä päivänä. :D
Eikö ole naurettavaa?
5
143
Vastaukset
- 37
Niin mitä vikaa tossa on?
Hyvinkin monessa työssä vaaditaan oma auto ja työsuhde on määräaikainen.
Esimerkiksi rakennusala on semmoinen, jossa omat työkalut katsotaan eduksi ja työ on hyvinkin projektiluontoista.- Bolse
Juu, mutta työnantajan kuuluu maksaa näistä myös asianmukainen korvaus. Arvaas kuinka moni yrittää luistaa niistä. Yksi työmaa missä piti olla kaikki työkalut omasta takaa eikä työnantaja maksanut niistä mitään, jätin työkalut kotiin ja heiluttelin tyhmänä sormiani kun ei voinut tehdä mitään. Seuraava vaihe oli kun työnantaja osti työkalut.
- kyselijä kyprä
No, voiko palkkatukea saada kaikki työttömät vaiko vain ns. vaikeasti työllistyvät eli pitkäaikaistyöttömät, osatyökykyiset jne? Auton pitäminen on niin kallista, että varmaan suurin osa näistä jälkimmäisistä on joutunut autostaan luopumaan, jos sellainen joskus on ollut..
- kortiton, autoton
Jep ja mä en ole edes kertonu työkkäris omistavani autoa saatikka ajokorttia. Mä ala autoani kuluttaa pphjapalkal työnantajan hyväksi.
- 15
""Jep ja mä en ole edes kertonu työkkäris omistavani autoa saatikka ajokorttia. Mä ala autoani kuluttaa pphjapalkal työnantajan hyväksi"""
Ei työkkärissä kaikkea kannatakkaan kertoa.
Toi auton käyttäminen on sopimuskysymys.
Jos pomon kanssa ei pääse yhteisymmärrykseen kilometrikorvauksista, niin voihan se auto hajota mystisesti seuraavana yönä.
Itse olen ollut ainoastaan semmoisissa töissä joissa minulla on ollut firman auto käytettävissä joskus vapaa-aikanakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483