Silmälasit turn off vai turn on?
Sellainen kuva ettei neli silmistä, niin välitetä.
perjantai gallup
13
232
Vastaukset
- Itsellänikin on.
Ihan toissijainen asia. On tai ei, ei väliä mulle.
- ei turn off
Saattaa kaikki ennemmin tai myöhemmin tarvita niitä. :)
- ei turn off
Saattaa olla kyl myös turn on. Vähän riippuu tapauksesta. :P
- lasiton m
jos on erityisen kauniit kasvot, niin sitten käy lasitkin,
- nainen & rillit
Ei mitään väliä, itselläni on rillit ja siitä huolimatta vientiä on riittänyt ;). Eiköhän ne muut asiat ole paaaaljon tärkeämpiä. Ja voihan tuota piilareita käyttää, jos silmät ei niistä ärry.
- kyllä kai...
Vientiä riittänyt..ja tuontia ikävä-palstalle, heh
- nainen & rillit
kyllä kai... kirjoitti:
Vientiä riittänyt..ja tuontia ikävä-palstalle, heh
Onhan tässä sitä ikää jo sen verran, että vuosien varrella on kaikenlaista tapahtunut ;). Ja nyt ei ole kyllä rillien syy, että täällä oilen :).
Sellaiset kissasilmälasit. Ohuen viirut ja salaperäinen katse. Pieni opettajatar-leikki, minä pahana pikku-kallena. Vau
- n 29
itselläni on lasit ja pidän niitä välttämättömänä pahana... mutta minua ei häiritse lasit miehellä. :)
- :'| 8(
Kyllä naiset syrjivät neli silmiä, vaikka ne ovat vain silmälasit.
- pukevat sangat
Höpötystä! Kun eräs puolituttu mies oli joutunut hankkimaan rillit ja näin hänet ekaa kertaa rillipäisenä, niin hups vaan, otin ja ihastuin!
Nykyään on niin tyylikkäitä pokia, että monet hommaa sellaiset, vaikka eivät näkemisen takia niitä tarvikaan.
- tuula-neiti
Kyllä näillä kovilla pakkasilla on iloinen kun ei ole rillit huurtumassa naamalla. Kannatti käydä laserleikkauksessa.
- mulla on rillit
mutta myös piilarit. Molempia vuorotelle.
Miehelläkin saa olla rillit. Vois olla vaikkakin seksikästä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174836
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2022597Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731687Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291655- 241517
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon291425Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1491108
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81044Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962