Silmälasit turn off vai turn on?
Sellainen kuva ettei neli silmistä, niin välitetä.
perjantai gallup
13
252
Vastaukset
- Itsellänikin on.
Ihan toissijainen asia. On tai ei, ei väliä mulle.
- ei turn off
Saattaa kaikki ennemmin tai myöhemmin tarvita niitä. :)
- ei turn off
Saattaa olla kyl myös turn on. Vähän riippuu tapauksesta. :P
- lasiton m
jos on erityisen kauniit kasvot, niin sitten käy lasitkin,
- nainen & rillit
Ei mitään väliä, itselläni on rillit ja siitä huolimatta vientiä on riittänyt ;). Eiköhän ne muut asiat ole paaaaljon tärkeämpiä. Ja voihan tuota piilareita käyttää, jos silmät ei niistä ärry.
- kyllä kai...
Vientiä riittänyt..ja tuontia ikävä-palstalle, heh
- nainen & rillit
kyllä kai... kirjoitti:
Vientiä riittänyt..ja tuontia ikävä-palstalle, heh
Onhan tässä sitä ikää jo sen verran, että vuosien varrella on kaikenlaista tapahtunut ;). Ja nyt ei ole kyllä rillien syy, että täällä oilen :).
Sellaiset kissasilmälasit. Ohuen viirut ja salaperäinen katse. Pieni opettajatar-leikki, minä pahana pikku-kallena. Vau
- n 29
itselläni on lasit ja pidän niitä välttämättömänä pahana... mutta minua ei häiritse lasit miehellä. :)
- :'| 8(
Kyllä naiset syrjivät neli silmiä, vaikka ne ovat vain silmälasit.
- pukevat sangat
Höpötystä! Kun eräs puolituttu mies oli joutunut hankkimaan rillit ja näin hänet ekaa kertaa rillipäisenä, niin hups vaan, otin ja ihastuin!
Nykyään on niin tyylikkäitä pokia, että monet hommaa sellaiset, vaikka eivät näkemisen takia niitä tarvikaan.
- tuula-neiti
Kyllä näillä kovilla pakkasilla on iloinen kun ei ole rillit huurtumassa naamalla. Kannatti käydä laserleikkauksessa.
- mulla on rillit
mutta myös piilarit. Molempia vuorotelle.
Miehelläkin saa olla rillit. Vois olla vaikkakin seksikästä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html2415455Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,574761Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk153605Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2893318Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699203286Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1823199- 732850
- 652077
- 292011
- 902006