Silmälasit turn off vai turn on?
Sellainen kuva ettei neli silmistä, niin välitetä.
perjantai gallup
13
259
Vastaukset 13
- Itsellänikin on.
Ihan toissijainen asia. On tai ei, ei väliä mulle.
- ei turn off
Saattaa kaikki ennemmin tai myöhemmin tarvita niitä. :)
- ei turn off
Saattaa olla kyl myös turn on. Vähän riippuu tapauksesta. :P
- lasiton m
jos on erityisen kauniit kasvot, niin sitten käy lasitkin,
- nainen & rillit
Ei mitään väliä, itselläni on rillit ja siitä huolimatta vientiä on riittänyt ;). Eiköhän ne muut asiat ole paaaaljon tärkeämpiä. Ja voihan tuota piilareita käyttää, jos silmät ei niistä ärry.
- kyllä kai...
Vientiä riittänyt..ja tuontia ikävä-palstalle, heh
- nainen & rillit
kyllä kai... kirjoitti:
Vientiä riittänyt..ja tuontia ikävä-palstalle, heh
Onhan tässä sitä ikää jo sen verran, että vuosien varrella on kaikenlaista tapahtunut ;). Ja nyt ei ole kyllä rillien syy, että täällä oilen :).
Sellaiset kissasilmälasit. Ohuen viirut ja salaperäinen katse. Pieni opettajatar-leikki, minä pahana pikku-kallena. Vau
- n 29
itselläni on lasit ja pidän niitä välttämättömänä pahana... mutta minua ei häiritse lasit miehellä. :)
- :'| 8(
Kyllä naiset syrjivät neli silmiä, vaikka ne ovat vain silmälasit.
- pukevat sangat
Höpötystä! Kun eräs puolituttu mies oli joutunut hankkimaan rillit ja näin hänet ekaa kertaa rillipäisenä, niin hups vaan, otin ja ihastuin!
Nykyään on niin tyylikkäitä pokia, että monet hommaa sellaiset, vaikka eivät näkemisen takia niitä tarvikaan.
- tuula-neiti
Kyllä näillä kovilla pakkasilla on iloinen kun ei ole rillit huurtumassa naamalla. Kannatti käydä laserleikkauksessa.
- mulla on rillit
mutta myös piilarit. Molempia vuorotelle.
Miehelläkin saa olla rillit. Vois olla vaikkakin seksikästä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 143985
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?107951Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha108895- 63817
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät63728Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!27652- 155551
Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett44535PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.49527- 42509