Silmälasit turn off vai turn on?
Sellainen kuva ettei neli silmistä, niin välitetä.
perjantai gallup
13
241
Vastaukset
- Itsellänikin on.
Ihan toissijainen asia. On tai ei, ei väliä mulle.
- ei turn off
Saattaa kaikki ennemmin tai myöhemmin tarvita niitä. :)
- ei turn off
Saattaa olla kyl myös turn on. Vähän riippuu tapauksesta. :P
- lasiton m
jos on erityisen kauniit kasvot, niin sitten käy lasitkin,
- nainen & rillit
Ei mitään väliä, itselläni on rillit ja siitä huolimatta vientiä on riittänyt ;). Eiköhän ne muut asiat ole paaaaljon tärkeämpiä. Ja voihan tuota piilareita käyttää, jos silmät ei niistä ärry.
- kyllä kai...
Vientiä riittänyt..ja tuontia ikävä-palstalle, heh
- nainen & rillit
kyllä kai... kirjoitti:
Vientiä riittänyt..ja tuontia ikävä-palstalle, heh
Onhan tässä sitä ikää jo sen verran, että vuosien varrella on kaikenlaista tapahtunut ;). Ja nyt ei ole kyllä rillien syy, että täällä oilen :).
Sellaiset kissasilmälasit. Ohuen viirut ja salaperäinen katse. Pieni opettajatar-leikki, minä pahana pikku-kallena. Vau
- n 29
itselläni on lasit ja pidän niitä välttämättömänä pahana... mutta minua ei häiritse lasit miehellä. :)
- :'| 8(
Kyllä naiset syrjivät neli silmiä, vaikka ne ovat vain silmälasit.
- pukevat sangat
Höpötystä! Kun eräs puolituttu mies oli joutunut hankkimaan rillit ja näin hänet ekaa kertaa rillipäisenä, niin hups vaan, otin ja ihastuin!
Nykyään on niin tyylikkäitä pokia, että monet hommaa sellaiset, vaikka eivät näkemisen takia niitä tarvikaan.
- tuula-neiti
Kyllä näillä kovilla pakkasilla on iloinen kun ei ole rillit huurtumassa naamalla. Kannatti käydä laserleikkauksessa.
- mulla on rillit
mutta myös piilarit. Molempia vuorotelle.
Miehelläkin saa olla rillit. Vois olla vaikkakin seksikästä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354473- 553075
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut472971- 302763
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412695Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82675- 382339
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542095- 52081
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703