Tyyppi netissä

kyllästyttää kyllä

Tässä on nyt tullu tehtyä erilaisia kokeita saadakseni esille erään tyypin joka seurailee netissä liikkumistani. Hänet saa esille parhaiten erilaisilla provosoivilla kirjoituksillani joilla saan hänen kommentoimaan ja heti kyllä tunnistan tämän tyypin jo vastausten perusteella. Samoin hän tulee chatissa esille. Saa nähdä vieläkö 10 vuoden päästä kiinnostusta riittää minua kohtaan.

8

529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virkamiehenrikoksia

      Ilmeisesti on poliisi sitten jos et saa selville, "poliisimies", syyllistyy rikoksiin.

      Minulla oli kerran sellainen, alkoi yliopistotyttö vainoamaan netissä, olikin sitten sen varkaudet ja muut selvitettävä että selvisi asian oikea laatu.

      Ilmeisesti joku poliisimies on tuollaisen takana.

    • ja ja ja.

      Minä tiesin.

      Mittää en tarvihe.

      ja ja ja

      Minä olin hirveen humalassa.

      • senojen sakotus!

        Pastori Usko Eevertti Luttinen jakaa silliä kullekin ja liikunta piristää hikoilemalla senttien kanssa:
        http://www.youtube.com/watch?v=w2ojMnR6WRI

        Viimeisimpien Upsalan ekonomistien tekemien tutkimusten perusteella tyypin nimi on Lullin Kutkutus. Serkkunsa on Parsa Peno ja eräs toinen magee serkkunsa Etelä amerikan Jorvan Kylältä, Ars Pento. Antin penaalikin löytyi ja se oli tosi kipeeeH!


    • todella kyllästynyt.

      KORRTSUMIES3.2.2012 22:18-5 SULJE
      ***** KUN OIKEIN TERAPEUTIT TAAS ASILLA TÄÄLLÄ SUOMI24 KUKA NOITAKIN USKOO EI OLE OLEMASSA MITÄÄN RAKKAUTTA VAAN VETO VOIMA SITÄ VIE KAHDEN AIKUISEN KOHTAMISTA JOKA VOI JOHTAA SEKSIIN JA ORGASMIIN SITTEN KUN MUIJA ILMOITTAA ET ON BEIPI TILASSA OTAKO VASTUUN VAI ET YLEENSÄ MIEHET SANOO MITÄ ****** PUHUT SE EI OLE MINUN SITTEN MENNÄÄN ISYYSTESTIIN JOS MIES SANOO MUT NAINEN EI VÄLTÄMÄTTÄ EI SUOSTU KOSKA SEN EI OLE PAKKO KUN SOSSU ELÄTÄÄ ON NIIN MONTA KOKEMUSTA NÄISTÄ ASIOISTA KUINKA NAISET KUSETTAA MUT MUN KOHDALLA EI OLE ONNISTUNUT MUT ***** ON SITÄ VARTEN ETÄ SITÄ KÄYTETÄÄN NAISET HALUU SITÄ ET SITÄ KÄYTETÄÄN JOKA HUORAAMALLA TAI PARISUHTEESSA SYYNÄ ON NAISEN JATKUVA POLLTTO ALAPÄÄSSÄ JOS EI IKUKAAN HELPOTA SITÄ NIIN NAISET MYYVÄT SITÄ NIIN SAAVAT HELPOTUSTA JOS ERÄS NAINEN EI OLIS KEKSINYT TÄTÄ PULLASSAN NIIN NAISTEN ASIAT JOLIS TOISIN EI OLE MITÄÄN RAKKAUTTTA VAAN IHMIS VETO MUT SE EI TOIMI KAIKKIEN KOHDALLA SE ON SURULLISTA KAIKKI NÄISET TARVII PANOO MUT MITÄ TULEE MINUUN OLEN NUSSINUT MONEN KANSAKUNNANNAISII EI OLE KOSKAAN RTARVINNUT PETTYII HEIHIN MUT KYLLÄ SEN HISTAA JOS TAUTI PÄÄLLÄ ON NAISELA HAJU SITETÄMÄTÖN

    • viehättävä nainen

      Voi sinua korrtsumies-miksi huudat. Ei sun textiä kukaan jaksa lukea.
      Pakko vaan tää oli sanoa, oisti niin silmään toi huuto.

    • sama kokemus

      Kyllästyttää kyllä; Kokemuksesi on täysin samanlainen kuin minulla.
      Jotkut väittää että täällä ei voi ketään tunnistaa mutta kyllä voi. Kirjoitustyyli, asian sisältö ja murre ovat asioita joista voi kirjoittajan tunnistaa.

      • chatissa käymätön

        Monet ihmiset kirjoittavat samoilla murteilla ja samoilla kirjoitusvirheillä. Yhtä monet eivät kirjoita murreilmaisuilla koskaan, vaikka olisivat jostain kotoisin.

        Jos vääntää harrastuksenaan trolleja ja provoja netissä, eikö olekin yllättävää, että niihin vastataan. Miten voi olla niin suuri napa jollain, että kuvittelee sen olevan kiinnostusta kämäistä itseään kohtaan.


    • kokemuksesta

      Ja joillekin ei netti riitä, vaan tekevät sitä irl...vuosikausia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2685
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2272
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2020
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1749
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1666
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1593
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe