Voiko joku vastata äkkiä mun pulmaan?Tein lapaset huopanen langasta ja huovutin ne pesukoneessa. Mutta ne kutistui liikaa. Meiän pesukone on muutenki semmonen että se kutistaa kaikkia vaateita. Ja en halua kutistaa sillä koneella eikä ole muutakaan niin Kysymys kuuluu että voiko ne kutistaa pesemällä ne käsin? Jos voi niin miten? Vastatkaa pliis nopeasti sillä minulla on uudet lapaset valmiina pesuun
lapasten viimeistely
pesukone
2
421
Vastaukset
- tokitoki
Lämpimään veteen pesuaineen kanssa ja hyrskyn myrskyn...eli kutistumisen saa aikaa lämpö ja liike...
- minker
Huopumisen saat aikaiseksi kun kuumassa esim. marseillensaippuavedessä voimakkaasti hankaat lapasten pintaa ja sitten laitat kylmään veteen. toistat tätä kuuma / kylmä käsittelyä niin pitkään että kintaat ovat sopivan kokoiset .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602