Mun mielestä

ilmiselvästi

tällasilla julkisilla palstoilla ei kannata ryhtyä kovin avoimeksi, koska haaskalinnut istuu oksilla joka nurkalla. Jos jotain tunteita on niin kertokaa ne irl ettei tartte provoja kuunnella

9

343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hei päiväkirja

tunnusta vaan kaikki. Ei kukaan siltikään tiedä

• phöh..

Miksi tunnustaisin, ei mulla oo tuon kummempaa tunnustettavaa

• Oikeassa olet

Itse olen kertonut kaikenlaista, paljon "väritettynäkin" ja ihan huuhaata, mutta myös tosi juttuja. Palstat elävät omaa elämää ja jotkut vastailevat kuin olisi ap,haaskalinnut tosiaan nappaa joka juttuun, mutta ei mua silti hävetä, koska tiedän itse mikä on totta ja mikä ei, sivulliset voivat kyllä luulla kaikenlaista, mutta niinhän ne aina..... juoruavat, ainakin niitä huonoja asioita vaikka eivät oikeasti tiedä totuutta.

• Porjalan Moro

Eivät kaikki ole Haaskoja.
        Ihana kappale.

• Olette noloja

Kaikki tällä palstalla on haaskoja. Kaikki. No exceptions.

• Hmmm..

Tuo on niin totta.. Sitä parempi mitä enemmän täältä Mikä Mikä-maasta pysyy pois. Tuli juuri eilen juteltua erään työkaverin kanssa nettikiusaamisesta.. Miten yleistä se on Facebookissa ja näillä palstoilla.
      Että hyvät päivänjatkot vaan kaikille, taas!

• Hmmm..

Vaikka omalla kohdallani tilanne on suht selvä.. En ole ottamassa ihastukseeni (kohta kai entinen?) enää yhteyttä.. Ellei hän sit itse ota yhteyttä minuun. Ei tämä hyvältä näytä.. Minulle asioilla on merkitystä.. Jos toinen loukkaa jatkuvasti.. Ja puhuu yhtä mut tarkoittaa toista niin on ehkä parempi kun antaa koko jutun olla.
        Ystävyys on luottamusta ja toisen arvostamista.. Ja se perustuu molemminpuolisuuteen. Jos nuo asiat puuttuu, ei ole pohjaa oikein muullekaan.
        Olen sit se sama joka kirjoitti siinä ketjussa joka alkaa et 'Voi teitä naiset..' (joka on tuolla Järki ja tunteet-palstalla) ja siinä nimimerkillä Jaa a.. En vain viitsinyt enää jatkaa siihen. Ei olisi kai pitänyt muutenkaan tulla enää kurkkimaan näitä sivuja.. Mut pitää lähteä tuonne pakkaseen.. Ja jättää nämä sivut samalla, toivon mukaan lopullisesti.

• Hmmm..
        Hmmm.. kirjoitti:

Vaikka omalla kohdallani tilanne on suht selvä.. En ole ottamassa ihastukseeni (kohta kai entinen?) enää yhteyttä.. Ellei hän sit itse ota yhteyttä minuun. Ei tämä hyvältä näytä.. Minulle asioilla on merkitystä.. Jos toinen loukkaa jatkuvasti.. Ja puhuu yhtä mut tarkoittaa toista niin on ehkä parempi kun antaa koko jutun olla.
        Ystävyys on luottamusta ja toisen arvostamista.. Ja se perustuu molemminpuolisuuteen. Jos nuo asiat puuttuu, ei ole pohjaa oikein muullekaan.
        Olen sit se sama joka kirjoitti siinä ketjussa joka alkaa et 'Voi teitä naiset..' (joka on tuolla Järki ja tunteet-palstalla) ja siinä nimimerkillä Jaa a.. En vain viitsinyt enää jatkaa siihen. Ei olisi kai pitänyt muutenkaan tulla enää kurkkimaan näitä sivuja.. Mut pitää lähteä tuonne pakkaseen.. Ja jättää nämä sivut samalla, toivon mukaan lopullisesti.

Piti palata vielä tämän verran kertomaan et..
        En minä tiedä mikä on totta ja mikä ei.. Tuli vain sellainen tunne aiemmin et hänellä on ollut ehkä joku muu nainen mielessä (ex tai joku toinenkin ihastus). Mut en sit tiedä..
        Vähän ongelmaista kun ei olla kovin paljoa juteltu vaikka olenkin käynyt kylässä hänen luonaan aika monesti. Ja luulen et se olis tärkeää tässä tapauksessa.. Siis jos tätä juttua vielä haluais viedä eteenpäin. Minä ehkä haluaisinkin mut hänestä en tiedä.. Niin kuin tuossa jo aiemminkin totesin et ystävyys on kahden kauppa. Ei sitä yksin voi pitää yllä..
        Tietyllä tavalla hän loukkasi minua, se on ihan totta.. Mut en tiedä muistaako hän edes mitään siitä. Itse muistan kyllä kaiken.. Mut ei ne niin pahoja asioita olleet ettenkö anteeksi voisi antaa. En ole muutenkaan mitenkään pitkävihainen.. Tietty ihan kaikkea en minäkään katso läpi sormien ja anna anteeksi.
        Toivon vain et asiat vielä selviäisi.. Hän on ollut mielessäni koko viikonlopun. Pakko se on myöntää et kaipaan häntä.. Ei voi mitään.. Mukavia ja lämpimiä ajatuksia hänelle jos niillä tänne kirjoitettuna yhtään on vaikutusta. Pyydän samalla anteeksi sitä viimeisintä tekstiviestiä. Olen vain ihmetellyt joitakin asioita ja siitä se viestikin..
        Poistun muihin touhuihin.. Ja nämä palstat jätän nyt lopullisesti (on ihan pakko.. täällä ei ole koskaan ennenkään mikään selvinnyt sen kummemmin, päinvastoin.. enkä sitä paitsi pidä näiden palstojen hengestä yhtään.. ja tämä oli sit eka ja ainoa viesti tänne tänään).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      5480
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      224
      2795
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      41
      2445
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      43
      2151
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      33
      2106
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1727
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      13
      1500
    8. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      38
      1370
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      164
      1302
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      65
      1267
    Aihe