saksanpaimenkoira uros hugo

omistan saksanpaimenkoiran hugo on uros ja ikää hugolla on 1v.2kk. hugo on puhas rotunen mutta ei omista papereita,sen sijaan omistaa ihanan ja kiltin luonteen:) ajatuksena olisi se että jos sinulla on narttu sakemanni ja olisi kiinnostusta pentujen teettämiseen tai miten se nyt sanotaankin:): asumme uudessakaarlepyyssä jos kiinnostusta meille saa soittaa numeroon 046-5257551 terkuin:riikka

22

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terkkuja Hugolle

      riski on teettää pentuja paperittomien koirien kesken kun mahdolliset sukulaisuudet ei ole sevillä. Tuskin kukaan paperillinen suostuu.

    • Äly hoi,älä jätä!

      Onko koira lonkka-kyynärkuvattu?Selkäkuvattu?Muuten testattu terveeksi?

      Vain idiootit pennuttaa paperittomia koiriaan...

      • Paperiton idiootiko

        Mitäs vitun virkaa niillä papereilla on koirien panemisessa ??


      • huoh....
        Paperiton idiootiko kirjoitti:

        Mitäs vitun virkaa niillä papereilla on koirien panemisessa ??

        No ihan sitä virkaa, että luultavasti panemisen tuloksena syntyy pentuja! Suoltakaa vaan lisää koiria joiden terveydestä/perimästä ei mitään tietoa, paskemmaksi vaan menee kokoajan upea rotu.


      • paperit täytyy olla
        huoh.... kirjoitti:

        No ihan sitä virkaa, että luultavasti panemisen tuloksena syntyy pentuja! Suoltakaa vaan lisää koiria joiden terveydestä/perimästä ei mitään tietoa, paskemmaksi vaan menee kokoajan upea rotu.

        Joo, ja sit niitä sekarotusia myydään kaikille kädettömille, jotka kyselevät suoli24 palstalla mitä pitäs tehdä kun koira räyhää ja vetää.Ja viimesenä ne laitetaan kiertämään "lapsen allerkian"Puhumattakaan sairauksista mitä saavat aikaiseksi, kun eivät niiden perimästä tiedä mitään.Mutta kun ei ole papereita niin nehän on silloin terveitä;)))))!


      • Huoh Vaan ittelles=)
        huoh.... kirjoitti:

        No ihan sitä virkaa, että luultavasti panemisen tuloksena syntyy pentuja! Suoltakaa vaan lisää koiria joiden terveydestä/perimästä ei mitään tietoa, paskemmaksi vaan menee kokoajan upea rotu.

        Väitäksä nyt niinku et paperitonta koiraa ei lääkäri tutki/kuvaa ?? ja perimä voi olla ihan yhtäläillä tietossa ku paperit omistavan koirankin!!!! Tanan tollo ;)


      • AI MÄÄ VAI
        paperit täytyy olla kirjoitti:

        Joo, ja sit niitä sekarotusia myydään kaikille kädettömille, jotka kyselevät suoli24 palstalla mitä pitäs tehdä kun koira räyhää ja vetää.Ja viimesenä ne laitetaan kiertämään "lapsen allerkian"Puhumattakaan sairauksista mitä saavat aikaiseksi, kun eivät niiden perimästä tiedä mitään.Mutta kun ei ole papereita niin nehän on silloin terveitä;)))))!

        Taitaa olla omakohtaista kokemusta =P Tosta kiertoon laitosta !!!


      • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        AI MÄÄ VAI kirjoitti:

        Taitaa olla omakohtaista kokemusta =P Tosta kiertoon laitosta !!!

        Kyllä, sen verran monta vuotta toimin eläinsuojelun piirissä, että tuli tutuks, kun kaltaisesi jättivät niitä tavalla tai toisella muiden vastuulle.Ja pikkasen paljoilla ongelmilla.Sellasii te "paperittomien" alkkis omistjat olette!

        Mulla 10vuotias porskuttaa terveenä asiallisesti käyttäytyvänä!


      • Lääkitys vois auttaa
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        Kyllä, sen verran monta vuotta toimin eläinsuojelun piirissä, että tuli tutuks, kun kaltaisesi jättivät niitä tavalla tai toisella muiden vastuulle.Ja pikkasen paljoilla ongelmilla.Sellasii te "paperittomien" alkkis omistjat olette!

        Mulla 10vuotias porskuttaa terveenä asiallisesti käyttäytyvänä!

        Sen ei tarvi olla iso vika ku se on päässä! Hakeudu hoitoon ja koita saada lääkitys tohon sun ahdistukseen.


      • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Lääkitys vois auttaa kirjoitti:

        Sen ei tarvi olla iso vika ku se on päässä! Hakeudu hoitoon ja koita saada lääkitys tohon sun ahdistukseen.

        Sulla ei sitten hoito auttanut....olen pahoillani.


      • 2 koiran omistaja
        Huoh Vaan ittelles=) kirjoitti:

        Väitäksä nyt niinku et paperitonta koiraa ei lääkäri tutki/kuvaa ?? ja perimä voi olla ihan yhtäläillä tietossa ku paperit omistavan koirankin!!!! Tanan tollo ;)

        Huoh Vaan ittelles=) : Paperittomia koiria ei kovin moni terveystutki & vaikka tutkis,niin niiden tulokset eivät mene Kennelliiton Jalostustietojärjestelmään,kuten paperillisien.


      • Lääkitys vois auttaa
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        Sulla ei sitten hoito auttanut....olen pahoillani.

        Juu ei auttanu mut sain hyvän lääkityksen!! Kannattais sunkin kokeilla =)


      • Huoh Vaan ittelles=)
        2 koiran omistaja kirjoitti:

        Huoh Vaan ittelles=) : Paperittomia koiria ei kovin moni terveystutki & vaikka tutkis,niin niiden tulokset eivät mene Kennelliiton Jalostustietojärjestelmään,kuten paperillisien.

        Kyllä meillä päin kuitenkin tutkii vaikka sekarotusen gerpiilin jos on rahulia maksaa lääkäri lasku!?!?!?!


      • 2 koiran omistaja
        Huoh Vaan ittelles=) kirjoitti:

        Kyllä meillä päin kuitenkin tutkii vaikka sekarotusen gerpiilin jos on rahulia maksaa lääkäri lasku!?!?!?!

        Huoh Vaan ittelles=) : Mikähän ongelma tässä on??


      • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Lääkitys vois auttaa kirjoitti:

        Juu ei auttanu mut sain hyvän lääkityksen!! Kannattais sunkin kokeilla =)

        Taitaa olla vain lumelääke, johon itse uskot.Kirjoittelusi perusteella olet kaikkea muuta kuin terve.Joten jatka vaan terapioitasi, et ole vielä lähelläkään tervettä;))))))Ei sun kohdalla puhuta, ku ehkä 10 vuodesta, eihän se niin pitkä aika oo, varsinkaan noin pahassa tapauksessa....


      • Lääkitys vois auttaa
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        Taitaa olla vain lumelääke, johon itse uskot.Kirjoittelusi perusteella olet kaikkea muuta kuin terve.Joten jatka vaan terapioitasi, et ole vielä lähelläkään tervettä;))))))Ei sun kohdalla puhuta, ku ehkä 10 vuodesta, eihän se niin pitkä aika oo, varsinkaan noin pahassa tapauksessa....

        Nyt tohtori pistää niin viiltävää diaknoosia et tohon on varmaan uskottava =) Vai kopioitko omia potilaskertomuksia?


      • Huoh Vaan ittelles=)
        2 koiran omistaja kirjoitti:

        Huoh Vaan ittelles=) : Mikähän ongelma tässä on??

        Niin mikä siinä on ongelma ??


      • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Lääkitys vois auttaa kirjoitti:

        Nyt tohtori pistää niin viiltävää diaknoosia et tohon on varmaan uskottava =) Vai kopioitko omia potilaskertomuksia?

        Ei noihin sun kirjotuksiin voi oikein muuta todeta.Parane pian-korttikin olis suoranaista vi***ua, tosta ei ihan pian parane.Eikä taida tollaseen vainoharhaan lääkkeitäkään löytyä.Eli paraneppa edes joskus, vaikka se tällä hetkellä vaikuttaakin utopistiselta.


      • Lääkitys vois auttaa
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        Ei noihin sun kirjotuksiin voi oikein muuta todeta.Parane pian-korttikin olis suoranaista vi***ua, tosta ei ihan pian parane.Eikä taida tollaseen vainoharhaan lääkkeitäkään löytyä.Eli paraneppa edes joskus, vaikka se tällä hetkellä vaikuttaakin utopistiselta.

        No sähän sen näytät tietävän,ton lääke asian !! ootko kauankin ettiny?? Mä suosittelisin sulle Lapualaista 9mm asperiinia Se on tosi teho kas ahdistuksen poistaja ;) Ja toinen varteen ottettava vaihoehto ois Dupo magnum 12 cal.


      • """"""""""""""""""""
        Lääkitys vois auttaa kirjoitti:

        No sähän sen näytät tietävän,ton lääke asian !! ootko kauankin ettiny?? Mä suosittelisin sulle Lapualaista 9mm asperiinia Se on tosi teho kas ahdistuksen poistaja ;) Ja toinen varteen ottettava vaihoehto ois Dupo magnum 12 cal.

        Ite et sit ole viittiny ottaa niitä??Oletkin oikee p****Ahousu pelkuri!


    • under to top

      Tää sakukasvatus senkun paranee.......

    • Tiiiiiirrrrttt

      Paperiton koira on sama kun ostas sekarotuisen joten eikös se sillon kannata pennuttaa kun sekarotusethan on terveempiä? :D Just joo, paperiton saku maksaa 600e ja paperillinen 900-1000e. Maksan ennemmin hieman ekstraa että tiedän mistä koirani on kotoisin ja millainen suku sillä on kun että otan "puhdasrotuisen" sakemannin ilman papereita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe