Siirsin tämän tekstini väärältä osastolta tänne. Anteeksi virheeni.
Jouduin Wellnutrition-nimisen yrityksen huijauksen kohteeksi Helsingissä kauppakeskuksessa. Vitamiinivalmisteen esittelijä sanoi, että saan ilmaisen näytepakkauksen pillereitä enkä sitoudu mihinkään jatkotilaukseen. Hän pyysi vain allekirjoittamaan lappusen, että olen vastaanottanut näytepakkauksen.
Nyt minulle kuitenkin tulvii postista laatikko laatikon perään näitä vitamiineja eikä firma suostu perumaan "tilausta", vaikka en ole heiltä mitään tilanutkaan. Se näytepakkauksen allekirjoittaminen oli kuulemma tilaus. Myyjän sanaan ei todellakaan voi luottaa tällaisissa suoramyyntitapauksissa. Minulla ei ole mitään tilausvahvistusta edes, koska en ole mitään tilannut.
Varokaa tätä Wellnutrition Oy:tä, osoite on Maarianhaminassa, mutta sen katumyyjiä on varmaankin ympäri Suomea kyttäämässä viattomia rehellisiä suomalaisa ihmisiä.
Katsoin tuoteselostusta. Näyttää, että sisällä on pelkkää kalanmaksaöljyä ja jotain kalkin tyylistä täyteainetta eli kalliiksi tulee pari tippaa kalanmaksaöljyä, kun sen ostaa Wellnuritionilta. En tosin ole alan asiantuntija, mutta tämän tiedon sain firman nettisivuilta. Uskaltaako ko. firmaan luottaa ollenkaan. Ja uskaltaako sen tuotteita edes syödä?
Onko kenelläkään kokemusta? Firman bulvaanit voivat jättää vastaamatta.
Huijausta kauppakeskuksessa
Rehellinen matkaaja
2
98
Vastaukset
- poliisiasia
Takavuosina näitä wellnutrition-kemikaaleja myivät Move-verkostokusetukseen sekaantuneet henkilöt. Löydät googlella karua tarinaa. Vitamiinihuijauksiin tavallisesti kuuluu, että ihmiset narutetaan ostamaan pitkillä sopimuksilla järjettömän hintaisia turhia nappeja ja sopimuksista irtipääsy tehdään hankalaksi. Ilmoita poliisille näistä roistoista.
- Rehellinen matkaaja
Kiitos neuvosta. Teen niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1283781Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso73005Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai312819Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122532Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1322393- 401796
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es611165"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For821099Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361060Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 761050