Nainen jota tapailin satunnaisesti väitti syövänsä e-pillereitä ja minä poika uskoin. Parin kuukauden päästä ilmoitti että on paksuna jota olin vastaan heti. Emme enää olleet tapaillutkaan hyvään aikaan. Hän sanoi tekevänsä abortin mutta nyt, lähes puoli vuotta myöhemmin vaatii minulta rahaa lastentarvikkeisiin yms. Ja tämä tuli niin puun takaa etten edes tiedä mitä nykyiselle tyttöystävälleni kertoisin. Olen jo 5kk ollut ns. vakavassa suhteessa. Tarkoitus oli muuttaa yhteen mutta taitaa jäädä tämän jälkeen haaveeksi. Mitä hittoa mä teen? En halua sitä naista tai sen lasta elämääni!
onko muita?
2
138
Vastaukset
- Vauvakuume.
Salaa raskaaksi.
Maailman yksinkertaisin asia on etsiä tietoa ja keskusteluita netistä hauilla
>salaa raskaaksi vauvakuume biologinen kello - piupalipaupali79
Jos et halua kuulua lapsen elämään,ei sinun ole pakko. Mutta vaikka kieltäisit isyytesi,voidaan sinut oikeuden määräyksellä laittaa isyystestiin jolloin joudut maksamaa elatusmaksua tulojesi mukaan. Älä anna euroakaan käteisenä tai muutenkaan,ennen kuin olette tehneet elatussopimuksen. Eikä sinun tarvitse antaa mitään varsinkaan vielä kun lapsi ei ole syntynyt. Ja dna-testit voit vaatia varmistukseksi siitä onko lapsi edes sinun..
Nainen voi hakea sitä avustusta sossusta lastentarvikkeisii jos ei ole töissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251458
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!451343Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka641059- 102908
Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r86862Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa51825Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s79753Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...57723- 59665
- 34656