PIETARSAAREN BUPIT

jeppisläinen

Hei! Mihin on kadonnut Diiva? Olen asunut viisi vuotta chigagossa öljynporausfirmalla ja vuoden arizzonassa, enkä ole ehtinyt käydä jeppiksessä. Nyt tulin viime vuonna jouluksi vihdoin kotiin vanhempien luokse. Joulupäivänä lähdin rellestämään ja juuri kun olin päässyt nettarista diivan ovelle huomasin "lapun olevan luukulla" . Mihin Diiva on muuttanut. Kertokaa pleace. Terv pietarsaareen paluumuuttanut amerikkalainen.

31

1853

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samaa miettinyt

Niinpä mihin se diiva on kadonnut, onko se muuttanut johonkin uusiin tiloihin ?. Se oli ainut paikka jossa suomen kieliset ja mieliset saivat olla rauhassa ja juhlia. Missä päin ravintola diiva vaikuttaa nykyään ?. kenelläkään tietoa ?.

• se kirjotetaan pubit

vitun idiootit kyllä diiva on viel samas paikas ku ennenkin. koska olin eilen siellä. oot varmaan yrittäny väärästä ovesta. mut kyl melody on aina melody ihan vitun hyvä paikka.

• goldenretrieeveri

nIInpä niin,mutta ehkä toi jenkkienklanti o erilaasta siis buplic house bup
        muistan kun itekin montereyssä vuosia asuneena eksyin paikalliseen bodegaan mutta se on jo toinen juttu

• karhukopla7
        goldenretrieeveri kirjoitti:

nIInpä niin,mutta ehkä toi jenkkienklanti o erilaasta siis buplic house bup
        muistan kun itekin montereyssä vuosia asuneena eksyin paikalliseen bodegaan mutta se on jo toinen juttu

Heh heh! 6 vuotta jenkeissä, huom! , pub, Arizona, please.

• jeppisläinen

Niin no, olin tekemässä työtä, en puhumassa englantia! Ja juuri sen takia tulin takaisin suomeen ja jeppikseen kun en oppinut kulttuuria, enkä kieltä. Ja osan kirjoitin tahalteen. Mutta diivan mysteerinen muutto ei ole vieläkään selvinnyt ?.

• piller- ville

Ei se ole Diiva kun se on Tiiva arizzzzonan kielellä. Siks et löytäny.

• Diiva elää

On se diiva vielä olemassa. Se on siellä missä erkinhalli oli ennen. Hyvä paikka, useat oluet juon viikonloppusin sielä. Ja noi kirjotusasut (arizzona yms.) voi ihan hyvin olla vaikka jotain murrejuttuja onhan suomessaki kaikenlaisia murteita!

• --dricker--

Ja har hörde från min familj att det är en diva i utkanten av Erkki´s i mitten marken. kan vara där någonstans bakom Haldin. Varfö är det där? - veit int.

• tryjrtyj

det är slut

• napanderimies

he e just he

• diivaonparas

www.diskotek.fi/indexfi.html Hei jeppisläinen, ja kaikki muutkin! Nettisivutkin löytyy että pakko sen diivan on jossain olla!?

• katukivi

Kiinni on ja pysyy. End of story.

• DeLoreal

Hei sinä joka haikailet Diivaan, pysy kaukana, paikka on kirottu. Meikä on jäänyt jumiin ikuisiksi ajoiksi Diivaan. Ei pääse pois ei. Rihannan Umbrella soi taukoamatta ja valkovenäläinen metsästää mua.

• jeppisläinen

Hei, mutta mä oon ihan varma et diiva on vielä. Olihan tuolla nettisivuilla osoitekkin! Mä meen ens viikonloppuna tohon osoitteeseen ja uskon että joku avaa mulle oven ja mä pääsen diivaan! Ja onhan toi deloreal sielä diivassa. Tosin toi viesti vaikuttaa lähinnä joltain huijaukselta. Mut enivei. Mä meen ens viikonloppuna kattomaan et onko diiva vielä pystyssä. Kiitti muuten kun laitoit ton linkin, diivaonparas. oon palveluksen velkaa.

• HILSESYTKÄ
    • jeppisläinen

Ei löytyny ei diivaa k.o. osoitteesta minkä löysin nettisivuilta. noh. ehkä se tosiaan on nyt sitten end of story diivan suhteen. :(. mutta uskon että lähden käymään tuolla lappeenrannan diivassa . Jos se korvaisi tämän aukon, minkä pietarsaaren diivan katoaminen minuun jätti. noh kiitos kaikille avusta.

• espour goutte

Kaipa Fregatti vielä on pystyssä?

• nyykaappi better
        espour goutte kirjoitti:

Kaipa Fregatti vielä on pystyssä?

He vill int sta nameir hela jakobstad rasar.

• T31N1

Onx toi "jeppisläinen" oigeesti tosissaan? ketä toi ees on? ei ziisus. yhyy. repeen.

• Melodi vissiin osti diivan ja sulki sen että olis vähemmän kilpailua, thats the end of the story

• augustussss

Kyllä se tytöt ja pojat on niin että Diiva oli toisiksi viimistä kertaa auki kun vuosi vaihtui vuoteen 2010 (silloin suurin osa juhli/suri Diivan hautajaisia). Sitä seuraavan viikonlopun se oli vielä auki mutta sen jälkeen pulju pisti ovet säppiin. Tämä on fakta. Tosin outoa että se kyltti edelleen siellä oven oven yläpuolella komeilee, mutta itse yökerhoa ei ole sitten päälle pariin vuoteen ollut.

• DIivaaaa

Mut miten ihmees selität mulle sen, et mä olin viime viikonloppuna DIIVASSA??? :s

• asdasfasrg46464

Siten että et ollut ainakaan pietarsaaren diivassa.

• jakolåååååååååååååsa

FEIKKI! Ei kukaan joka öljyhommissa on tienaillu usassa voi olla niin hölmö et tänne tulee takas. Tai sit tulee maitojunalla. Sun mihinkään pubiin tarvii mennä, mee hoitoon.

• Jeppisläinen

Hei jakolååååååååååååsa, aika ilkeää! en vaan omaksunu kullttuuria, niin päätin muuttaa takaisin pietarsaareen! Koti on siellä missä sydän on! Terv pietarsaareen paluumuuttanut amerikkalainen. Ja p.s. Mitä te meuhkaatte vielä siitä diivasta. Ei sitä enää oo. Kysyin paikan omistajalta ku näin sattumalta melodyssä. Ja oon tosissani.

• joskun oltu

on tässä ollut hieman taukoo radalla olosta niin mitä tapahtui kellarille , skipperille , corleonille , londonbupille,harlinille ,vanadikselle,
      bluetimella ja bupikin on poissa joka oli visashallilla koko hallikin oli pois nyt diivakin on poissa. APUVA happi loppuu. vitsi vitsi jutun pointti on että mitä muita nimiä tai paikkoja on kokonaan kadonnut

• t.pisara

Olihan niitä,muistan olleeni joskus 16-kesäisenä Fregatti nimisessä ravintelissa,ensimmäinen mihin pääsin sisään.
        Siinä samalla kadulla toisessa päässä oli Centrum? niminen melko suosittu paikka joskus 1973-1977 samoin kuin siinä kulmassa vastapäätä Kulma-Grilli .
        Ludwigin disco oli suositteu silloisen nuorison parissa vaikkei sieltä keskikaljaa vahvempaa saanutkaan,mutta olipa siellä usein oma taskumatti mukana.
        Niitä keskaripaikkoja olikin usemapi mm Terazzon yläkerta,kesällä kiva, linja-autoaseman baari, Unionin baari ja tietenkin Kafis,
        Isollakadulla oli myös Centralin vieressä joku keskaripaikka ,nimeä en muista,samoin siinä kadun toisella puolella ,Hollanderin vieressä oli joku baari,en muista näitten nimiä kun harvemmin kävin,enkä selvinpäin kuin kerran,,
        Niin ja olihan Stockmannin yläkerrassakin jokin baari.
        No meinasi se legendaarinen Monttu unohtua,nimensä mukaisesti kaupunginhotellin kellaritasossa
        Paljon tuli silloon ryypättyä,ja kyllä ny vituttaa ja kaduttaa mutta mutta c'est la vie

• uuno124

Aah mainiota T. pisara että olet vielä kuvioissa. Missähän mahtavat olla nimimerkit Sumovaari sekä Cheste? Terv. ahtaaja

• khhfas

Kuulin luotettavalta taholta että sumovaari olisi japanissa harjoittelemassa ukkojen matseihi yli 200 kilon luokassa

• #menejatiedä

Kuulin että diiva muuttaa takaisin Pietarsaareen. Koska diivan menestys Lappeenrannassa jäi kiistanalaiseksi. Diiva muuttaisi siis Visa Granden tiloihin.

• Allahihhuli

Meehän sinä spuge vaan pöönehuussiin kokoustaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      53
      3682
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      38
      2361
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      71
      2318
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      60
      2208
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      28
      1638
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      71
      1564
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      76
      1467
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      56
      1012
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      68
      992
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      40
      879
    Aihe