Työpaikkaihastus

N

Työpaikallani on eräs oikein fiksu ja komea nuori mies, jota en pitkään voinut sietää hänen pikkutärkeän käytöksensä takia. En koskaan toivottanut hänelle hyvää huomenta, saatika pyrkinyt hänen kanssaan muunkaanlaiseen keskusteluun.

Nyt olen kuitenkin yllättänyt itseni jo useamman viikon ajan tuijottelemasta hänen peräänsä. Hymyilen typerästi hänen jutuilleen ja olen varma, että hän näkee jo kilometrien päästä minun ihastuneen häneen.

Mielipiteeni hänestä on pyörähtänyt hetkessä päälaelleen. Nyt hänen pikkutärkeä käytöksensä, joka minua ennen niin ärsytti, vaikuttaa ainoastaan suloiselta. Hänen koko olemuksensa vie jalat altani. Mutta - hän tuskin koskaan tulee "syttymään" tällaiselle tavalliselle duunarinaiselle, joten jään suosiolla taka-alalle.

Neuvoja, kohtalotovereita, mitä vain?

45

5856

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puuma vai leijona?

suloiselta kuulostaa. kuin nuori kaveri on kyseessä? Oletko itse puuma?

• N

Hah! En ole puuma, olen itseasiassa häntä nuorempi, useamman vuoden. Mies on käsittääkseni 28.

• jblue
        N kirjoitti:

Hah! En ole puuma, olen itseasiassa häntä nuorempi, useamman vuoden. Mies on käsittääkseni 28.

Minä eksyn monesti vilkuilemaan työpaikan hiljaisinta tyttöä. Jotenkin se hänen katseensa ja nätti hymy saa aina hyvälle tuulelle. Jokusen sanan yritän hänen kanssaan vaihtaakin, kun lähemmäs häntä pääsen. Itse olen 27 vuotias ja tyttö varmaan noin parikymppinen. Järjen ääni sanoo, että ei kannata yrittää tehdä lähempää tuttavuutta, mutta joku hänessä vaan viehättää :)

• free womaN
        jblue kirjoitti:

Minä eksyn monesti vilkuilemaan työpaikan hiljaisinta tyttöä. Jotenkin se hänen katseensa ja nätti hymy saa aina hyvälle tuulelle. Jokusen sanan yritän hänen kanssaan vaihtaakin, kun lähemmäs häntä pääsen. Itse olen 27 vuotias ja tyttö varmaan noin parikymppinen. Järjen ääni sanoo, että ei kannata yrittää tehdä lähempää tuttavuutta, mutta joku hänessä vaan viehättää :)

Miten sattuikin? Ihan samanlainen tilanne täällä, minä olen siis parikymppinen nuori nainen ja olen korvia myöten ihastunut noin 25-27-vuotiaaseen mieheen. Ainahan sitä voi haaveilla..:)

• free womaN
        free womaN kirjoitti:

Miten sattuikin? Ihan samanlainen tilanne täällä, minä olen siis parikymppinen nuori nainen ja olen korvia myöten ihastunut noin 25-27-vuotiaaseen mieheen. Ainahan sitä voi haaveilla..:)

Vielä lisäystä vaikka onkin jo melko vanha thread. Tuo jbluen teksti tai kuvaus siis kolahti niin kohdalleni, tai sitten vaan kuvittelen kaiken. Olisi kyllä melkoinen sattuma. Kunpa vain olisitkin juuri hän. ;)

• 17+16
        jblue kirjoitti:

Järjen ääni ei ole aina oikeassa.

• jblue
        free womaN kirjoitti:

Vielä lisäystä vaikka onkin jo melko vanha thread. Tuo jbluen teksti tai kuvaus siis kolahti niin kohdalleni, tai sitten vaan kuvittelen kaiken. Olisi kyllä melkoinen sattuma. Kunpa vain olisitkin juuri hän. ;)

Tuo meitin työpaikka on jotenkin hankala parempaan tutustumiseen, kun on niin monta uteliasta työkaveria vieressä. Jutustelu siellä on helppoa, mutta kun mieli tekisi kysyä häntä joku päivä ulos kanssani, niin se ei varmasti jää työkavereilta kuulematta. Ja vielä kun pientä ihastusta on ilmassa, niin sitä jollain ihmeen tavalla alkaa aina ujostelemaan. Mut täytyypä yrittää seurata tilannetta ja odottaa tilaisuutta, josko hänkin olisi minusta yhtä kiinnostunut :)

• free womaN
        jblue kirjoitti:

Tuo meitin työpaikka on jotenkin hankala parempaan tutustumiseen, kun on niin monta uteliasta työkaveria vieressä. Jutustelu siellä on helppoa, mutta kun mieli tekisi kysyä häntä joku päivä ulos kanssani, niin se ei varmasti jää työkavereilta kuulematta. Ja vielä kun pientä ihastusta on ilmassa, niin sitä jollain ihmeen tavalla alkaa aina ujostelemaan. Mut täytyypä yrittää seurata tilannetta ja odottaa tilaisuutta, josko hänkin olisi minusta yhtä kiinnostunut :)

Olisikin enemmän tilaisuuksia nähdä ihan kahdestaan, mutta vaikeaa se on. Minulla on tapana ujostella varsinkin vähän suuremmassa porukassa. Katsotaan nyt...:)

• jblue
        free womaN kirjoitti:

Olisikin enemmän tilaisuuksia nähdä ihan kahdestaan, mutta vaikeaa se on. Minulla on tapana ujostella varsinkin vähän suuremmassa porukassa. Katsotaan nyt...:)

Hoksasin tuossa yks päivä, että asutaan samalla suunnalla. Jospa pyytäisin sua pyöräilemään yhtä matkaa. Katsotaanpa miten käy :))

• toinen mies..
        free womaN kirjoitti:

Olisi hauska tietää jotakin tästä ihastuksestasi, free woman. Mikä on esim. miehen etunimen viimeinen kirjain?

• free womaN
        toinen mies.. kirjoitti:

Olisi hauska tietää jotakin tästä ihastuksestasi, free woman. Mikä on esim. miehen etunimen viimeinen kirjain?

En nyt kauheesti uskalla kertoa ihastuksestani täällä..:)
        Mutta nimi alkaa J-kirjaimella. Niitä on kyllä paljon, Janeja Janneja jne. Viimeinen kirjain saattaisi paljastaa vähän liikaa.

• toinen mies..
        free womaN kirjoitti:

En nyt kauheesti uskalla kertoa ihastuksestani täällä..:)
        Mutta nimi alkaa J-kirjaimella. Niitä on kyllä paljon, Janeja Janneja jne. Viimeinen kirjain saattaisi paljastaa vähän liikaa.

Kertoisit vaan sen nimen viimeisen kirjaimen :) Tai jotakin muuta esim. vaikka paikkakunnan ensimmäisen kirjaimen. Liian moni nimi alkaa tosiaan J-kirjaimella.

• free womaN
        toinen mies.. kirjoitti:

Kertoisit vaan sen nimen viimeisen kirjaimen :) Tai jotakin muuta esim. vaikka paikkakunnan ensimmäisen kirjaimen. Liian moni nimi alkaa tosiaan J-kirjaimella.

Aattelitko että osuis kohdallesi? Tosiaan yllätyin vain miten samanlainen tilanne itselläni on kuin edellä mainitulla. Mutta varmasti niitä muitakin on. :)

• toinen mies..
        free womaN kirjoitti:

Aattelitko että osuis kohdallesi? Tosiaan yllätyin vain miten samanlainen tilanne itselläni on kuin edellä mainitulla. Mutta varmasti niitä muitakin on. :)

Siis olen 99% varma, että ei osu yhden jutun takia. Mutta tähän asti kaikki täsmännyt. Mutta niin monella nimi alkaa J-kirjaimella kuten jo totesin.

• free womaN
        toinen mies.. kirjoitti:

Siis olen 99% varma, että ei osu yhden jutun takia. Mutta tähän asti kaikki täsmännyt. Mutta niin monella nimi alkaa J-kirjaimella kuten jo totesin.

Minkä yhden jutun takia? Mutta tuo on totta, J-nimisiä on pilvin pimein. No jos uskallan paljastaa että nimen viimeinen kirjain ei ole ainakaan e. Millä kirjaimella sinun tyttösi nimi alkaisi?:)

• toinen mies..
        free womaN kirjoitti:

Minkä yhden jutun takia? Mutta tuo on totta, J-nimisiä on pilvin pimein. No jos uskallan paljastaa että nimen viimeinen kirjain ei ole ainakaan e. Millä kirjaimella sinun tyttösi nimi alkaisi?:)

En oikestaan sitä halua sanoa, mutta H:lla alkaa nimi.

• N

Nyt jotain yleispäteviä neuvoja kehiin! Miten kaadan moisen uroksen itselleni, vai pitäisikö työkaverit jättää suosiolla omaan arvoonsa ja etsiä kumppani työpaikan ulkopuolelta?

• tee mitä haluat

No mieti ite....Jos jokun on ärsyttänyt sinua niin kyllä se alkaa uudestaankin ärsyttämään, ihan oikeasti. Olet tainnut katsella liikaa romanttisia komedioita, joissa juoni on aina sama, ensin ei siedetä toista ja sitten lopussa ollaan niin rakastuneita niin rakastuneita...ei se oikeassa elämässä mene niin. Oikeassa elämässä ne ärsyttävät piirteet tulee esiin myöhemmin, ensihuuman haihduttua. Paras valinta on siis sellainen jonka on tuntenut pidempään, mutta kenessä ei ole ärsyttäviä piirteitä vielä löytynyt.

• N
        tee mitä haluat kirjoitti:

No mieti ite....Jos jokun on ärsyttänyt sinua niin kyllä se alkaa uudestaankin ärsyttämään, ihan oikeasti. Olet tainnut katsella liikaa romanttisia komedioita, joissa juoni on aina sama, ensin ei siedetä toista ja sitten lopussa ollaan niin rakastuneita niin rakastuneita...ei se oikeassa elämässä mene niin. Oikeassa elämässä ne ärsyttävät piirteet tulee esiin myöhemmin, ensihuuman haihduttua. Paras valinta on siis sellainen jonka on tuntenut pidempään, mutta kenessä ei ole ärsyttäviä piirteitä vielä löytynyt.

Romanttiset leffat ovat parhautta.

Ja työkaveriin sekaantuminen taitaa olla noin muutenkin aika huono idea. Taidan vain tyytyä tuijottelemaan häntä kuola poskella.

• näin se vain on
        N kirjoitti:

Romanttiset leffat ovat parhautta.

Ja työkaveriin sekaantuminen taitaa olla noin muutenkin aika huono idea. Taidan vain tyytyä tuijottelemaan häntä kuola poskella.

Kyllä, jos ei toimi niin toisen on lähdettävä, oikeessa elämässä ei onnistu enää jatkaa samassa työpaikassa. Mutta ajattele positiivisesti, onpahan hyvä syy lähteä töihin, satoi mitä satoi tai oli pakkasta, näetpä ihastuksesi. Ja näin kokemuksesta voin sanoa, ihastua voi ja saa, työpaikallakin, flirttailu piristää päivää, mutta ei sen pidemmälle.

• tsemppiä aloitukseen
        näin se vain on kirjoitti:

Kyllä, jos ei toimi niin toisen on lähdettävä, oikeessa elämässä ei onnistu enää jatkaa samassa työpaikassa. Mutta ajattele positiivisesti, onpahan hyvä syy lähteä töihin, satoi mitä satoi tai oli pakkasta, näetpä ihastuksesi. Ja näin kokemuksesta voin sanoa, ihastua voi ja saa, työpaikallakin, flirttailu piristää päivää, mutta ei sen pidemmälle.

No höpö höpö, kyllä onnistuu jatkamaan samassa duunissa. Jos vaan molemmat on tarpeeksi aikuisia niin ihan hyvin menee. Aloittajalle voisin sanoa, että jos molemmat on vapaita anna palaa, omakohtainen vastaava kokemus lähipiiristä, että toinen ärsytti ja nyt ovat olleet noin 10v. jo yhdessä.:)

• N
        tsemppiä aloitukseen kirjoitti:

No höpö höpö, kyllä onnistuu jatkamaan samassa duunissa. Jos vaan molemmat on tarpeeksi aikuisia niin ihan hyvin menee. Aloittajalle voisin sanoa, että jos molemmat on vapaita anna palaa, omakohtainen vastaava kokemus lähipiiristä, että toinen ärsytti ja nyt ovat olleet noin 10v. jo yhdessä.:)

Käsittääkseni mies on sinkku, kuin myös minä.

Olen tosin niin toivoton tapaus tekemään minkäänlaisia aloitteita, että tuskinpa tämä ihastus syvemmälle tasolle koskaan kehittyy. Mieskin on ilmeisesti hieman ujo.

• N

Olen edelleen onnettomasti ihastunut ja tämä vain tuntuu pahenevan.

Nyt olisivat kultaiset neuvot tarpeen.

Menee ohi, ajan kanssa.

• N
        ******* kirjoitti:

Menee ohi, ajan kanssa.

Ongelma onkin siinä, että en oikeastaan tahdo sen menevän ohi.

• 2+3
        N kirjoitti:

No sitten vaan otat itteäsi niskasta kiinni ja teet jotain asian eteen, niin yksinkertaista se on.

• 6456546
        N kirjoitti:

Kylläpäs tahdot. Tulet vielä jälkikäteen kiittämään meitä siitä. Työpaikkaihastukset ovat itse pääpirun keksintöjä. Keskity asiakkaana oleviin miehiin.

• äääääääääääääntä!!!!

flirttailun alkeet haltuun, jos ei onnistu, pervoile yli! Sekin parempi kuin tuppisuituisuus. ;)

• N
        6456546 kirjoitti:

Kylläpäs tahdot. Tulet vielä jälkikäteen kiittämään meitä siitä. Työpaikkaihastukset ovat itse pääpirun keksintöjä. Keskity asiakkaana oleviin miehiin.

Muuten hyvä, mutta en valitettavasti ole asiakkaiden kanssa tekemisisssä!

• N:lle

Kannattaa tehdä aloite. huonoimmassakin tapauksessa on aina parempi katua asioita joita on tehnyt kuin niitä jotka on jättänyt tekemättä.

• N

Totta.

Olisi tosin hyvin kiusallista olla töissä, jos saisin häneltä pakit. Tämä olisi huomattavasti helpompaa, jos hän ei olisi työkaverini.

Pakkohan tässä on kuitenkin jotakin tehdä, koska en tunnu pääsevän asiasta yli, enkä ympäri. Työpäivät kuolaan työkaverin perään ja viikonloppuisin odotan maanantaita.

• neuvoja.
        N kirjoitti:

Totta.

Olisi tosin hyvin kiusallista olla töissä, jos saisin häneltä pakit. Tämä olisi huomattavasti helpompaa, jos hän ei olisi työkaverini.

Pakkohan tässä on kuitenkin jotakin tehdä, koska en tunnu pääsevän asiasta yli, enkä ympäri. Työpäivät kuolaan työkaverin perään ja viikonloppuisin odotan maanantaita.

Pyydä ensi töiksesi hänet kahville. Kutsu sitten vaikkapa luoksesi illalla ja juota muutama paukku, minkä jälkeen hän voi jäädä luontevasti yöksi. Pukeudu viettelevästi, niin eiköhän ala tapahtua.

• Hammurabi 2332
        N kirjoitti:

Totta.

Viikonloppuna odotat maanantaita, että pääsisit töihin?

Minä palkaan sinut meidän firmaan!!

• N

Edelleen samassa jamassa. Tuo työkaveri aiheuttaa minulle harmaita hiuksia.

Toisinaan hän hymyilee minulle, vaivihkaa vilkuilee perääni ja käyttäytyy kohteliaasti. Toisinaan hän käyttäytyy täysin päinvastoin, esimerkiksi aamulla on naama näkkärillä, jos yrittää hymyillen toivottaa huomenta. Saattaa jopa heittää jonkun todella nokkavan kommentin minulle, jos keskustelemme jostakin asiasta.

Ota tuosta nyt selvää.

• Scarlett O'Hara

Minulla on kuule ihan samanlainen tapaus työssäni. Samoin on aamuisin naama "näkkärillä" ja välillä huomaa pienimmänkin tarpeeni ja tekee jotakin mitä kukaan ei puolestani huomaisi tehdä. Hän tuntuu suorastaan aistivan mitä ajattelen. Joskus kun hän juttelee jonkun muun kanssa hän ei kuuntele sitä tyyppiä ollenkaan ohittaessani heidät, vaan tekee esimerkiksi mulle tietä ja avaa ovea tms. Toisinaan kuitenkin heittää jopa tylyä kommenttia tai jättää jopa moikkaamatta. Ja sitten kuitenkin aamukahvillakin seisoo tuppisuuna minuun päin kääntyneenä paikallaan kun laitamme kahvia tulemaan. Salaa katselee paljonkin.

Minä olen päätellyt, että hän ei mua vihaa koska auttelee ja huomaa asioita, joita muut eivät huomaa. Se tuppisuu käytös liittynee ujouteen ja sosiaaliseen epämukavuuteen.

Älä sinäkään anna periksi, koska se mies saattaa olla kiinnostunut, mutta kommunikoi huonosti vieraiden ihmisten kanssa, vähän kuin mr Darcy ;))

• N
        Scarlett O'Hara kirjoitti:

Minulla on kuule ihan samanlainen tapaus työssäni. Samoin on aamuisin naama "näkkärillä" ja välillä huomaa pienimmänkin tarpeeni ja tekee jotakin mitä kukaan ei puolestani huomaisi tehdä. Hän tuntuu suorastaan aistivan mitä ajattelen. Joskus kun hän juttelee jonkun muun kanssa hän ei kuuntele sitä tyyppiä ollenkaan ohittaessani heidät, vaan tekee esimerkiksi mulle tietä ja avaa ovea tms. Toisinaan kuitenkin heittää jopa tylyä kommenttia tai jättää jopa moikkaamatta. Ja sitten kuitenkin aamukahvillakin seisoo tuppisuuna minuun päin kääntyneenä paikallaan kun laitamme kahvia tulemaan. Salaa katselee paljonkin.

Minä olen päätellyt, että hän ei mua vihaa koska auttelee ja huomaa asioita, joita muut eivät huomaa. Se tuppisuu käytös liittynee ujouteen ja sosiaaliseen epämukavuuteen.

Älä sinäkään anna periksi, koska se mies saattaa olla kiinnostunut, mutta kommunikoi huonosti vieraiden ihmisten kanssa, vähän kuin mr Darcy ;))

On vain kovin vaikea uskoa, että niinkin älykäs ja komea mies olisi kiinnostunut tällaisesta tavallisesta duunarinaisesta.

Tai no, jos nyt oikein positiivisesti ajatellaan, niin voihan hänkin ajatella, että miksi minunlaiseni yltiösosiaalinen ja vilkkaan seuraelämän omaava nuori nainen olisi kiinnostunut hänenlaisestaan hiljaisesta hissukasta. Kaukaa haettua, mutta aina pitää toivoa, eikö.

• vastauksiajokiitos!

kertokaa nyt saakeli,miten voi kysyä varatulta työkaverilta,onko ihastunut vai ei? Siis kysyä niin,ettei mukavat välit mee lopullisesti? Naamatusten,tekstarilla vai miten ja missä?

• en halua kuulla

ei mitenkään.

• varattu minäkin

Sähköposti/tekstari, niin hällä on aikaa miettiä mitä vastaa eikä mene pasmat sekaisin kuten helposti kasvotusta.

• luurikäteen

voisit vaikka soittaa.

• Aloittaja, N

Tässä sitä ollaan, vuosi myöhemmin ja edelleen ihastuneena.

Olen pyytänyt häntä ihan kaverina muutamaan otteeseen kaljoille, mutta hän on kieltäytynyt vedoten muihin menoihin. En tiedä, johtuuko kieltäytyminen todella muista menoista, vai yksinkertaisesti siitä, että häntä ei kiinnosta.

Töissä hän kuitenkin käyttäytyy minua kohtaan todella mukavasti ja lämpimästi. Tekee tikusta asiaa, kiusoittelee ja on noin yleisestikin todella ystävällinen, mutta tämä nyt lienee vain normaalia ja viatonta työpaikkaflirttiä. Kukapa meistä ei sitä harrastaisi.

Ongelma on nyt lähinnä se, että en todella tunnu pääsevän yli ihastuksestani. En ole koko vuoden aika harkinnutkaan parisuhdetta kenenkään muun miehen kanssa, kuin työkaverini. Aika ironista, että ainut mies, jonka kanssa voisin suhdetta harkita, tuskin tulee minua omakseen koskaan huolimaan.

Mitä tässä nyt oikein voisi tehdä? Yrittää epätoivoisesti unohtaa unelmieni mies vai yrittää vielä jollakin tavoin valloittaa tuo upea mies itselleni?

Apua, neuvoja, omia kokemuksia, mitä vaan?

• ryhdistäydy

No miks haluisit sen kun se ei selvästikään tunne samoin sua kohtaan? hei haloo aika kiireinen vuosi miehellä ollu.. Lakkaa valehtelemasta itsellesi!

• mies_.._

Minulta on yleensä mennyt nuo työpaikkaihastumiset ohi viikoissa, mutta nyt tilanne on täysin eri. Tämä nainen on pyörinyt mielessäni kuukausia. Nyt kun olen sinkku niin voisin jotakin siirtoa tehdä. En vaan saa tätä naista pois mielestäni. Vaikuttaa jotenkin liian täydelliseltä. On kiltti, ihana, kaunis, todella kohtelias, ja ennen kaikkea mitä arvostan naisessa on se ettei kikata kuin teinit ja on pahin teinivaihe ohi. Kaikki täsmäävät mutta olen vain niin saamaton. En tiedä miten lähestyisin. Olemme kyllä vaihtaneet pitkiä katsekontakteja hymyjen kera. Tämä nainen vaikuttaa jotenkin niin mystiseltä. En tajua koska ei mulla ole aiemmin ollut näin vaikeaa lähestyä naista ja luoda pitkiä katsekontakteja. Mutta noh itse olen tällä hetkellä sinkku ja nainenkin on ollut sinkkuna vissiin pidempään. Tuo miksi hän on ollut sinkkuna pidempään on pieni kysymysmerkki ja löytyisikö siitä mystisyydestä jokin syy siihen sinkkuuteen. No mene ja tiedä, se ei tietenkään selviä kuin tutustumalla. Tietysti koskaan ei voi täysin varma olla toisen tunteista, mutta kyllä nyt on moni asia plussalla.

• N (aloittaja)

Kaikkien odotusten vastaisesti, reilun vuoden jahkailun jälkeen sain vihdoin tuon työkaverin omakseni!

Mies ei ollut kuulemma tajunnut ihastustani - kuvitteli, etten koskaan voisi pitää hänenlaisestaan miehestä. Ironista kyllä, minäkin ajattelin samoin omalla tahollani.

Olin jo heittämässä pyyhettä kehään, mutta kolmas kerta toden sanoo -logiikka näytti toimineen. Pyysin miestä vielä kerran kaljoille ja hän lähti. Muutamat oluet venähtivät seuraavalle illalle ja siitä asti ollaankin nukuttu useampi kuukausi, lähemmäs puoli vuotta samojen vällyjen välissä.

Mies oli yksinkertaisesti ollut ujo, eikä tahtonut aiheuttaa ylimääräisiä yhteentörmäyksiä työpaikalla. Ihme kyllä, kaikki sujui ja sujuu edelleen aivan loistavasti ja olen ikuisesti hyvilläni, että uskalsin katsoa myös ne viimeiset kortit muiden jahkailuista huolimatta.

Tämä olkoon tsemppauksena kaikille työkaveriin (tai muuhunkin kaveriin) epätoivoisesti ihastuneille ihmisille.

• Mies on hoMo

siksi kieltäytyy seurasta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7054
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3958
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      47
      3391
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2127
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2078
    Aihe