Tammikuu on alkanut kylmissä merkeissä myös asuntokaupan puolesta. Kyllä tulee halvaks vaan odotella ja katsella hintojen rytinää.
Vastaukset 7
- Nam nam
Kunhan kreikka pääsee kaatumistilaan tuo luku tulee olemaan jotain -10% luokaa.
- Yök yök
Oletko jo monta vuotta odotellut? Peseekö äiti pyykit?
- Mahtaa vituttaa:)
Myyntijuna vislasi kesällä 2011. Nyt jo kymmeniä tuhansia virtuaaliomaisuutta haihtunut taivaan tuuliin.
- Pojat ihan pihalla?
Phaskan marjat! Olen seurannut jo pari vuotta alueellani Helsingissä toteutuneita hintoja. Ylös ne on kivunnet koko ajan pikkuhiljaa. Nytkin kesästä on keskiarvo noussut.
Pistän pikku sijoitukseni keväällä lihoiksi. Luulen että se revitään käsistä.
Rommareilla puolestaan kädet repivät taas maanantaina yhden vuokrakuitin.
Tämmöstä täältä, mukavaa odottelua :)- asuntoo ostamassa
Ostajien määrä vähenee kovaa vauhtia eli kauppojen määrä on myös laskussa .
Yep odottele vaan kevääseen se kannattaa . Jos asunto pieni ja pks nou hätä, vielä.
Minulla on haussa 150-400 m2 ok-talo eikä pks:stä.
- Markkinapuntari
kertoo armottoman faktan: neliöhinnat Kuopiossa -6.47% kuukaudessa !!! Laskun varaa riittää...
- ggegeg
Hyvinkäällä kova vuosipudotus.
Neliöhinnat nyt
1953.73 €/m²
(-1.75% 1kk, -12.59% 12kk)
Markkinointiajat 1/2012
72 päivää
(-4.76% 1kk, 27.53% 12kk)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid122763En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene42549Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50505- 36492
Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi18475Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33431Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.100428Martina ja Muhis vaan ystäviä
Selityksiä tältä tyrkyltä löytyy, eikö kehtaa puuma sanoa, että seurustelemme. " Tää nyt on tämmönen alku vielä". Eiköhä130372- 32365
- 46363