No lauttuuriinhan oli oikein tullut kaikki maalaistollot ihmettelemään presidentti ehdokasta.
Kättelemään piti päästä,ja oltiin niin kaveria että!
Vai josko ois päässyt lehteen,oliko se mielessä?
Taitaa olla perusuomalaisten kannatus voikkaalla ohi, eipä kannata soinin tänne tulla seuraavien vaalien alla.
Pekka lautturiin niin saadaan sekin kannattamaan.Kyllähän ne toljottaa sitä illasta toiseen ja kaljaa litkivät.
Vanha Lautturi
4
638
Vastaukset
- kvf12
Mikäs sinua riepoo? Iltahan oli oikein kiva :)
- Kaunotar
Eikä siellä nyt niin kovin moni häntä ollut kättelemässä ja toisekseen, hän näytti itse usein myös tekevän aloitteen kättelyyn. Kuviin ei -toivottavasti- päästy. Pipo vissiin vähän turhan tiukalla sulla kun moisesta nyt riemastut, eikö ois tärkeempiäki asioita sulla ottaa hampaisiin ku jonkuu kättelyt?!
- Käy nukkumaan
Oletkos taas kotiutunut ravintolasta aamuyön tunteina?
Ettet vaan olisi niitä ?? - taas liää - kouvolal
Heh. Onhan toi aika noloa Voikkaalaisille, vaikka kaikki sen tietääkin ympäri Suomea. Esimerkiksi Kuusaan kuppiloissa sopivaan aikaan Haaviston ei parane mennä. Mutta Voikkaalla kun on pilvinpimein samaa heimoa, niin siellä homot on kun kotonaan.
"Kättelemään piti päästä,ja oltiin niin kaveria että!"
No onneksi löytyi hiukan tavallisuudesta poiketen tapoja, että jäi kättelyn asteelle.
"Iltahan oli oikein kiva"
No varmasti. Teille tietyille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli349228"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn273726Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi722329Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1072160Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on181886Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait131530Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.261337- 711227
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen168936Millaisia odotuksia ensi vuodelle?
Itse odotan parempaa taloudellista tasapainoa ja sen aion myös saavuttaa, kun onhan se vain minusta kiinni.161869