sielunveljistä/-sisarista/-kumppaneista

kristiina

Onko jollain kokemusta, kohtaamisesta ns. sielunveljen kanssa?

Mä en ole minkään sortin hörhö enkä uskovainen tms., pikemminkin hyvin pitkälle teoreetikko, enkä haluaisi uskoa "yliluonnolliseen". Mutta kuinka ollakaan, oma kokemani tilanne/tunne on aiheuttanut niin suurta hämmennystä. Haluaisin asettaa kaiken sattuman tiliin, joskin, epäilyksen siemen sattumaakin kohtaan on, yhtä lailla kuin kohtaloakin kohtaan.

4

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • * Q *

      Minä uskon/uskoin löytäneeni sielunveljeni. Törmäsimme netissä parisen vuotta sitten. Olimme henkisesti täysin samanlaisia (ulkoisesti olimmekin taudet vastakohdat). On uskomatonta ajatella että maailmassa on ihminen joka voi ajatella täsmälleen kuten minä.

      Kuitenkin, asumme 700 kilometrin päässä toisistamme. Tapahtumat elämissämme ovat erit ja vain harvoin kohtaavat. Parin vuoden aikana mielipiteemme asioista ovat muuttuneet, emmekä loppujen lopuksi enää kovasti muistuta toisiamme. Hän on silti kovin rakas minulle.

      Ainiin... Gandhi (etunimeä en kirjoita koska en ole varma menisikö se oikein) ajatteli pitkälti samaan malliin kuin minä. Ehkä hän olisi minun sielunveljeni... tai jospa minä olin herra Gandhi edellisessä elämässä =)

      • Maagikko

        Uskikset käyttää nimitystä, henkiystävä.
        Minulla on sielunkumppani. Omies itse olen nainen. Olllut jo kauan ja meillä on yhteisiä elämiä takanapäin. Me olemme aivan eriluontoisia ja tapaisia, silti meillä on paljon yhteistä, niin vaatetuksessa, ei tusinatavaraa kuin kodin sisustuksessakin. Vanhempiemmekin nimet ovat samat.
        Mutta hän ei ole kiinnostunut näistä asioista on uskis ja arvostan uskoaan. sillä kenenkään sielunmuistia ei saa väkisellä herättää.
        Minulla on joitakin sielun siskoja, veljiä pitkän elämäni aikana. joten kaikki on mahdollista.
        Että näin om sakti


      • ...
        Maagikko kirjoitti:

        Uskikset käyttää nimitystä, henkiystävä.
        Minulla on sielunkumppani. Omies itse olen nainen. Olllut jo kauan ja meillä on yhteisiä elämiä takanapäin. Me olemme aivan eriluontoisia ja tapaisia, silti meillä on paljon yhteistä, niin vaatetuksessa, ei tusinatavaraa kuin kodin sisustuksessakin. Vanhempiemmekin nimet ovat samat.
        Mutta hän ei ole kiinnostunut näistä asioista on uskis ja arvostan uskoaan. sillä kenenkään sielunmuistia ei saa väkisellä herättää.
        Minulla on joitakin sielun siskoja, veljiä pitkän elämäni aikana. joten kaikki on mahdollista.
        Että näin om sakti

        Minulla on vähän sama tilanne..
        Tiedän nykyiseni olleen entisessä elämässäni, muuta en tiedä..
        Haluaisin niin kovasti hänen muistavan, mutta en voi puhua hänelle näistä asioista..
        Hän pitäisi minua hulluna. En muista juuri paljoa itsekään..
        Olen aina tiennyt laivojen liittyvän menneisyyteeni, juurikin vanhat purjeveneet. Nykyiseni tuntee kovasti vetoa myös niihin..
        Olen elämäni aikana nähnyt kaksi kunnollista näkyä. Toisessa Oli yö, laivoja, kalliota ja kuva oli ylöalaisin..
        Se on myöskin ainoa kuva mitä nykyiseni piirtää..
        Laivoja ja kallioita..
        Ja auringonlaskuja.. Niihin meillä molemmilla oon jonkilainen fiksaato, heh :)
        hassua onkin että kun tutustumisemme jälkeen (emme siis vielä seurustelleet)
        Kerran suutelin entistäni leffa-illan päätteeksi, hän näki ainoan näyn elämänsä aikana :auringonlaskun..
        En osa tulkita tätä aikkea, mutta minulle on nmyös kerrottu "kotkan tulemisesta" Yksi nykyiseni suuri rakkauden kohde , kotkat... Niiden kuvia ja pienoismmalleja joka puolella...
        Enpä minä sitten juuri muuta.. hassua silti..


    • Reanne

      Tapasin vuosia sitten ihmisen, jonka kanssa olemme aina ymmärtäneet toisiamme puolesta sanasta. Tapasimme yli kymmenen vuoden tauon jälkeen vain todetaksemme, että sama sanaton ymmärrys on edelleen olemassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe