Elikäs en tiedä sanoja, en esittäjää, vain osaan hyräillä kertosäettä ja se ei paljon auta eli todella hankala tapaus. Biisi on naisen esittämä, rauhallinen ja kaunis kappale ( aika samantapainen kuin spice girlin rauhalliset kappaleet) . Jos joku pystyisi auttamaan, olisin tosi kiitollinen. olen etsinyt biisiä jo kaksi vuotta! :D
Kuulin biisin ulkomailla joltain rakkaus levyltä mikä soi altaalla aurinkoa ottaessani. Siinä levyssä oli mm. Dido ( taisi olla ensimmäinen biisi) sitten oli celine dionin joku biisi (ehkä power of love ) the corrs-what can i do ja faith hill- there you´ll be, shania twain- still the one i love. ja ehkä myös leann rimes how do i live. ja muita rakkauslauluja mitä en tiedä.
Jos jollain on tällainen levy missä on noita biisejä voisko joku laittaa biisilistan tai auttaa jotenkin. Olen yrittänyt etsiä googlettamalla mutta en ole vielä onnistunut löytämään biisiä.
Biisi hukassa!!! AUTTAKAA!!!!!!
Epätoivoinen
1
116
Vastaukset
- Kunnioitusta AC/DC:l
Mitä vittua sitä ac/dc palstalle kirjotat?? mee muualle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984