Kerran petturi, aina petturi

Zaras

Niin sitä tahtoo antaa anteeksi toiselle sen ensimmäisen kerran,kun toinen kertoo sen olevan merkityksetöntä.. Voi kuinka sinisilmäisiä me olemmekaan. Enpä tiedä yhtään ainutta miestä taikka naista jolle se olisi jäänyt siihen yhteen kertaan. Kerran petturi on aina petturi --> kunnioittamaton sika, joka tekee sen toiselle!

19

1164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nolnjoijm

      Monesti ne uudet suhteet saavat alkunsa pettämisellä.

    • 39++

      Mä oon kanssa huomannut saman asian. Kerran petturi, aina petturi.

      Ja jos luottamuksen menettää, ei sitä enää koskaan saa parannettua ennalleen. Vaikka anteeksianto onnistuisikin, se ei tarkoita täydellistä luottamusta.

      • Totuus 7

        En usko siihen että ""kerran petturi aina petturi" Nythän on kysymys asenteista, eikä tunteista. Tunteet saattaa mennä moneen kertaan solmuun, mutta asenteet ei mene solmuun, ne on ja pysyy rehellisenä rehellisellä. Rakastuminen huoraan on eri juttu , huoralta puuttuu kiintyminen. Sama asia puuttuu myös kikoloilta ne on vain valloittajia niin kuin huoratkin.


    • 36

      aivan,näin se tuntuu menevän....

    • kolmen kauppa

      Petoksaella se meidänkin suhde alkoi ja petokseen se loppui.Mitäpä siitä sen enenpää.

      • Siitäs sain

        Otin minäkin petturin (petti minun kanssa puolisoaan) ja petetyksi tulin tietenkin loppupeleissä. Hyljäs minut uuden tieltä. En edes yllättynyt.


    • VALETTA!

    • Kerrasta oppinut

      Minäpä tiedän, että kyllä se yhteenkin kertaan voi jäädä. Minä opin kerrasta, se riitti.

    • Olet hölmö. Tuon vain sinun mielipiteesi.

      • LadyInRedDress

        Te vaimot joita petetään, netti on täynnä seuranhaku palstoja myös naisille.

        Ja yhtälailla siellä nuoremmat miehet etsii itseään vanhempaa naista , jos miehesi kuolaa nuorempaa naista.

        Naisille on kysyntää enemmän kuin miehille.
        Jos miehesi saa aikaan treffit pari kertaa viikkoon, sinä saat kumppaneita vaikka joka illalle eri.

        Itselleni annettiin jo ensi keskustelulla puhelin numeroita hanakoilta nuorilta miehiltä, olen jo 35, mutta parikymppiset miehetkin kärtti treffeille.


        Jos olet petetty, miksi jäisit suremaan, kun teille kummallekin parempi on että sinäkin avarrat maailmaasi. Miksi ihmeessä vain miehelläsi olisi lupa vieraissa juosta.

        Älä kuitenkaan heti lankea sänkyyn uuden kanssa, mikäli petturiasi vielä rakastat.

        Kun sinulla alkaa vienti, miehesi pakosti valitsee joko pitää sinusta kiinni ja puhua suhteenne ongelmat selviksi, tai jos ei rakasta sinua hän ei kysele perääsi ,eikä välitä sulhasehdokkaista.
        Sellainen mies joutaa mennääkin, koska ei hän ole sinua rakastanut koskaan.


    • aina se sama 2

      Sinulle LadyInRedDress..et taida tajuta että se mies vain esittää että rakastaa ja puhuu muka ongelmat selviksi ja on muuttanut käytöstään. Silloin kun asiat tuntuvat seesteisiltä, on eniten yleensä menossa. Minulla on yhä suhde erään miehen kanssa joka jäi puolisolleen kiinni pitkäaikaisesta suhteestamme. Olisi jättänyt puolisonsa, rakastaa minua, rakasti ja rakastaa yhä. Mutta en minä häntä omakseni halua. Puoliso ei epäile enää, kuvittelee että asiat on nyt puitu halki ja mies muuttunut ja rehellinen. Hyvä vain ettei enää epäile, sallii meille enemmän vapautta. Pysytään nyt oikein hissukseen :)) Ei ne oikeasti ikinä muutu.

      • LadyInRedDress

        aina se sama 2 :

        Miksi et sitten voi reilusti ottaa miestä kokoaan omaksesi ?

        Tai edes antaa jotakin selvää merkkiä itsestäsi, niin että vaimo voi vetäytyä pois tuosta suhteesta?
        Vai haluatko aina elää kolmen kimpassa , myös tuon vaimon kanssa ?
        Jos sellaista haluat, voin sanoa että ainakaan minua ei naiset kiinnosta... Mutta jos jaan miehen jonkun toisen naisen kanssasi, tuntuu kuin olisin pakotettu myös lesbosuhteeseen, samoilla pinnoilla kun liikutaan. Ja samoille intiimialueen sairauksillekin altistutaan.
        Haaremiin kuuluminen on siis minulle sama asia kuin kimppa.

        Mutta siinä asiassa ymmärrän teitä kakkosia, että ette varmasti halua vaimon saavan tietää teistä, koska pelkäätte että mies jäisi kokonaan vain teidän vaivoiksenne.
        Jos mukana ei ole tunteita, mitä sitä ukkoa ristikseen ottamaankaan,kun ei sitä naamaa silloin jaksasi joka päivä katsella.

        Toisaalta kai tiedätte sisimmässänne itsekkin, että liirumlaarumit teille ovat samaa satua mitä vaimollekin - et sinä ole sen rakkaampi miehelle kuin se oma vaimokaan, vaikka luulet niin.
        Olisit sen huomannut, jos olisitkin yhtäkkiä sanonut haluavasi miehen kokonaan ja pyytänyt miettimään hääpäivää.
        Nyt mies pääsi helpolla kun sai sinut uskomaan olevansa muka halukas sinuun sitoutumaan, mutta onneksi sinä et halunnut...Tosiasiassa ei mieskään.

        Näin juuri siksi mitä itse sanoit "ei ne oikeasti ikinä muutu ".

        Ei edes sinun kanssasi pettäjästä tule uskollista.

        Ainakaan minun mies ei ikinä tyytynyt vain yhteen salarakkaaseen, silloin kun juoksuaika oli päällä.
        Hän kohotti heikkoa itsetuntoaan niin monen naisen kanssa kuin vain kykeni.
        Ja kaikille sanoi olevansa joko sinkku tai vain yhden vaimon kanssa.
        Niinpä niin...


    • 7+18

      Sille joka ottaa petturin takaisin niin toinen kerta ei tule yllätyksenä.
      Pettää voi vain kerran, toinen on jotain muuta sille joka petturin kanssa haluaa olla.

      • LadyInRedDress

        Tuo on aivan totta että pettää voi vain kerran.

        Se on sama asia kuin hajottaminen , hajottaakkin voi jonkin asian vain kerran.
        Ei saa enää samanlaiseksi koskaan kerran hajotettua..

        Ei vaikka kuinka toivoisi.


      • olen sairas myönnän
        LadyInRedDress kirjoitti:

        Tuo on aivan totta että pettää voi vain kerran.

        Se on sama asia kuin hajottaminen , hajottaakkin voi jonkin asian vain kerran.
        Ei saa enää samanlaiseksi koskaan kerran hajotettua..

        Ei vaikka kuinka toivoisi.

        Olen avoliitossa ja suhteessa avoliitossa olevaan mieheen. Mies on pettänyt avokkiaan ennenkin, niin minäkin avomiestäni. 13 vuotta olin "kuivilla", kunnes miehen jatkuva työnteko ajoi meitä erilleen. Minua. Kuulostaa kliseeltä, mutta sen ajan mitä mies ei ole töissä, nukkuu tai töllöttää telkkua. Omakotitalon työt jää tekemättä. Emme ole harrastaneet avopuolisoni kanssa seksiä 2 kk, sen ajan mitä olen ollut salasuhteessa. Ei oma mies ole halunnutkaan kanssani seksiä. Meillä ei ole läheisyyttä enää ollenkaan, kun se sänkyseksi loppui. Eikä yhteisiä puheenaiheita.
        Aloitin seurustelemaan alaikäisenä, muutaman vuoden ja kihlauksen jälkeen suhde poikakaveriin jäätyi hänen valehteluun kasvuhormonien käytöstä ja siitä, että hän löi minua. Otin sitten uuden poikakaverin, ja muutaman viikon salasuhteen jälkeen muutin takaisin kotiin.

        Muutin omilleni vuokralle uuden poikakaverin ollessa intissä. Hän lomillaan ennemmin lähti koko viikonlopuksi kavereiden kanssa kalaan, kuin olisi ollut minun kanssa. Jopa vaihtoi lomiaan rahaksi ja jäi inttiin lusimaan. Löysin itselleni 7 vuotta vanhemman fuckbodyn. Poikakaveri ei asiaa tiennyt, mutta alle vuoden seurustelun jälkeen jätti minut. Minulle jäi kuitenkin fuckbody. Jälkeenpäin vaikka tiesi minun pettäneen, olisi halunnut takaisin, mutta minulla oli joo uudet miehet kuvioissa.

        Tämän nykyisen vamppasin monen miehen valikoimasta, kaikki muut olivat ihan oikeasti pelkkiä kavereita paitsi tuo fuckbody.
        Olemme siis nykyisen kanssa ollut 13 vuotta. Ja kaikkia elämäni miehiä tai poikakavereita oon pettänyt.
        Haluan kai miehen jakamattoman huomion, ja jos en sitä saa, haen seuraa jostain.
        Olisin halutessani voinut pysyä liitossani uskollisena, mutta kaipasin seuraa. Joku saattaa ymmärtää, toiset ei sitten millään, mutta en ole koskaan tullut hyviksi ystäviksi naisten kanssa. Miehet ovat parhaita kavereita, mutta jätin kaikki miespuoliset kaverit todistaakseni olevani uskollinen kaikella tavalla. Jotakuinkin 13 vuotta olen ollut yksinäinen.
        En satavarmasti usko, että jos ja kun olemme tulevaisuudessa parisuhteessa tämän uuden miehen kanssa, meistä jompikumpi ei pettäisi. Se on tahdosta kiinni, ja kumpikin ottaa tietoisen riskin. Haluan hänet kuitenkin, ja olemme valmiit jopa avioliittoon. En välitä kuinka kauan avio kestää. Kun nykyinen ei ole edes halunnut avioon kanssani, vaikka meillä on keskinäiset testamentit suurehkosta omaisuudesta. Eli tavallaan rahallisesti ollaan avioliiton tasalla, mutta ei ole papin aamenta. Paska.

        Salasuhteessa en hypännyt sänkyyn heti, vaan yli kuukauden ajan vain kahvittelimme ja juttelimme asioista, emme edes halanneet tai mitään. Etsimme toisistamme vain seuraa. Meillä menee henkisellä tasolla hyvin, ja suhde vain lujeni. Myös kiintymys kasvoi. Ensin suutelimme, kunnes päädyimme sitten myös sänkyyn. Kai tääkin on sitten joku laastarisuhde.
        En vaan osaa olla ilman miestä. Sairas ihminen olen.


      • Paljon jo nähnyt
        olen sairas myönnän kirjoitti:

        Olen avoliitossa ja suhteessa avoliitossa olevaan mieheen. Mies on pettänyt avokkiaan ennenkin, niin minäkin avomiestäni. 13 vuotta olin "kuivilla", kunnes miehen jatkuva työnteko ajoi meitä erilleen. Minua. Kuulostaa kliseeltä, mutta sen ajan mitä mies ei ole töissä, nukkuu tai töllöttää telkkua. Omakotitalon työt jää tekemättä. Emme ole harrastaneet avopuolisoni kanssa seksiä 2 kk, sen ajan mitä olen ollut salasuhteessa. Ei oma mies ole halunnutkaan kanssani seksiä. Meillä ei ole läheisyyttä enää ollenkaan, kun se sänkyseksi loppui. Eikä yhteisiä puheenaiheita.
        Aloitin seurustelemaan alaikäisenä, muutaman vuoden ja kihlauksen jälkeen suhde poikakaveriin jäätyi hänen valehteluun kasvuhormonien käytöstä ja siitä, että hän löi minua. Otin sitten uuden poikakaverin, ja muutaman viikon salasuhteen jälkeen muutin takaisin kotiin.

        Muutin omilleni vuokralle uuden poikakaverin ollessa intissä. Hän lomillaan ennemmin lähti koko viikonlopuksi kavereiden kanssa kalaan, kuin olisi ollut minun kanssa. Jopa vaihtoi lomiaan rahaksi ja jäi inttiin lusimaan. Löysin itselleni 7 vuotta vanhemman fuckbodyn. Poikakaveri ei asiaa tiennyt, mutta alle vuoden seurustelun jälkeen jätti minut. Minulle jäi kuitenkin fuckbody. Jälkeenpäin vaikka tiesi minun pettäneen, olisi halunnut takaisin, mutta minulla oli joo uudet miehet kuvioissa.

        Tämän nykyisen vamppasin monen miehen valikoimasta, kaikki muut olivat ihan oikeasti pelkkiä kavereita paitsi tuo fuckbody.
        Olemme siis nykyisen kanssa ollut 13 vuotta. Ja kaikkia elämäni miehiä tai poikakavereita oon pettänyt.
        Haluan kai miehen jakamattoman huomion, ja jos en sitä saa, haen seuraa jostain.
        Olisin halutessani voinut pysyä liitossani uskollisena, mutta kaipasin seuraa. Joku saattaa ymmärtää, toiset ei sitten millään, mutta en ole koskaan tullut hyviksi ystäviksi naisten kanssa. Miehet ovat parhaita kavereita, mutta jätin kaikki miespuoliset kaverit todistaakseni olevani uskollinen kaikella tavalla. Jotakuinkin 13 vuotta olen ollut yksinäinen.
        En satavarmasti usko, että jos ja kun olemme tulevaisuudessa parisuhteessa tämän uuden miehen kanssa, meistä jompikumpi ei pettäisi. Se on tahdosta kiinni, ja kumpikin ottaa tietoisen riskin. Haluan hänet kuitenkin, ja olemme valmiit jopa avioliittoon. En välitä kuinka kauan avio kestää. Kun nykyinen ei ole edes halunnut avioon kanssani, vaikka meillä on keskinäiset testamentit suurehkosta omaisuudesta. Eli tavallaan rahallisesti ollaan avioliiton tasalla, mutta ei ole papin aamenta. Paska.

        Salasuhteessa en hypännyt sänkyyn heti, vaan yli kuukauden ajan vain kahvittelimme ja juttelimme asioista, emme edes halanneet tai mitään. Etsimme toisistamme vain seuraa. Meillä menee henkisellä tasolla hyvin, ja suhde vain lujeni. Myös kiintymys kasvoi. Ensin suutelimme, kunnes päädyimme sitten myös sänkyyn. Kai tääkin on sitten joku laastarisuhde.
        En vaan osaa olla ilman miestä. Sairas ihminen olen.

        Olet oikeasti sairas ja tarvitsisit terapiaa vapautuaksesi tuosta elämäntavasta.
        Muutoin addiktiosi hallitsee sinua niin kauan, että lopulta et enää saa ketään miestä rinnallesi vaan jäät aivan yksin loppu elämäksesi.

        Ei kukaan mies halua loppujen lopuksi jäädä parisuhteeseen pettäjän kanssa.
        Niin se vain on.

        Ja kun olet ttuttanut itsesi jatluvaan miehen vaihtoon, et voi omin avuin sitä lopettaa.
        Mene siis ammattiauttajalle saamaan apua addiktioosi,jotta kykenisit loppu elämäsi elämään hyvässä parisuhteessa ilman tarvetta pettää.

        Jos et hae nyt apua,hyväks se, että lopulta olet ikääntymisen myötä ja ulkonäöllisestikin jo sen verran rupsahtanut, että kukaan mies ei halua sinua parisuhteeseen enää, on myöhäistä etsiä kumppania sitten.

        Tämä sama ohje koskee pettäviä miehiä, ei vain naisia.
        Jos et ajallaan tee jotain pettämisongelmallesi, tulee aika jolloin sinulla ei ole kumppania eikä kukaan huoli sinua enää yhden illan juttuihinkaan..sillä vienti vähenee iän myötä, usko tai älä.

        Ja jos koko elämäsi perustuu seksin ja oman mielihyvän hakuun toisia loukaten , pää tulee vetäjän käteen, tulet tavastasi vielä itse eniten kärsimään.


      • ja itkettää
        Paljon jo nähnyt kirjoitti:

        Olet oikeasti sairas ja tarvitsisit terapiaa vapautuaksesi tuosta elämäntavasta.
        Muutoin addiktiosi hallitsee sinua niin kauan, että lopulta et enää saa ketään miestä rinnallesi vaan jäät aivan yksin loppu elämäksesi.

        Ei kukaan mies halua loppujen lopuksi jäädä parisuhteeseen pettäjän kanssa.
        Niin se vain on.

        Ja kun olet ttuttanut itsesi jatluvaan miehen vaihtoon, et voi omin avuin sitä lopettaa.
        Mene siis ammattiauttajalle saamaan apua addiktioosi,jotta kykenisit loppu elämäsi elämään hyvässä parisuhteessa ilman tarvetta pettää.

        Jos et hae nyt apua,hyväks se, että lopulta olet ikääntymisen myötä ja ulkonäöllisestikin jo sen verran rupsahtanut, että kukaan mies ei halua sinua parisuhteeseen enää, on myöhäistä etsiä kumppania sitten.

        Tämä sama ohje koskee pettäviä miehiä, ei vain naisia.
        Jos et ajallaan tee jotain pettämisongelmallesi, tulee aika jolloin sinulla ei ole kumppania eikä kukaan huoli sinua enää yhden illan juttuihinkaan..sillä vienti vähenee iän myötä, usko tai älä.

        Ja jos koko elämäsi perustuu seksin ja oman mielihyvän hakuun toisia loukaten , pää tulee vetäjän käteen, tulet tavastasi vielä itse eniten kärsimään.

        Sairas vastaa...
        SORI KIRJOITUSVIRHE, en ole pettänyt tähän mennessä avomiestäni koskaan aikaisemmin. Tämä syksy oli liikaa ja koko kesäloma yksin kotona.

        Meillä meni hyvin niin pitkään, kunnes mies aloitti oman firman pyörittämisen. Firmasta tuli hänelle uusi avovaimo ja minut unohdettiin. Suhteessa kuuluu kaksi ihmistä, ei niin, että toinen hoitaa kodin ja toinen vain tekee töitä.

        Koko yhdessäoloajan mies on tehnyt aamu- ja iltavuoroviikkoa vuorotellen, eli iltavuoroviikoilla me emme näe ollenkaan. Viimeiset 5 viikonloppua on ollut kurssilla, eli kun la-su iltaisin tulee kotiin, nukahtaa sohvalle ennenkuin saunaan ehtii. Lauantaina menin yksin saunaan, ja ajattelin, että jos ei tule saunaan, nukkukoon sohvalla Ja muutenkin vain nukkuu. Nyt tekee 3 viikkoa pelkkää iltavuoroa, eli 3 viikkoon me emme näe kuin viikonloppuisin iltaisin, kun hän saapuu kotiin, käy sohvalle ja nukahtaa siihen.
        Kukaan minun ystävistäni ei ole sanonut, että kaikki on vain ja ainoastaan minun vikaa. Voisi tuo avomieheni käyttää aikaansa tämän suhteen eteen. Mutta häntä kiinnostaa vain työ ja firman pyörittäminen. Tosin nyt alkaa olla myöhäistä yrittää korjata mitään.
        Muut samassa tilanteessa olevat lomailevat edes yhdessä, mutta minä saan kaikki helvetin lomat olla kotona, jos ei ole rahaa. Jos on, pitäisi liikkua yksin.

        Vituttaa suunnattomasti.


    • nöfö

      Mieheni entinen vaimo kävi vieraissa. Jäi kiinni. Mies teki vastaavan koston. Ei siinä enää paluuta ollut. Toisaalta suhde oli jo aika hyinen ennen näitä pölvästelyjä.
      Hänellä ehti olla myös monivuotinen tapailusuhde, jonka aikana hän katsoi voivansa jatkaa etsintöjä. Eli tuli pettäneeksi varmaan parikin kertaa. Nainen toivoi suhteelta enemmän ja oli tosissaan. Hän voisi varmaan nyt uhota, että sain pettäjämiehen. Sellainen hän ei kuitenkaan ole. Voi tietysti sellaiseksi muuttua, jos suhteestamme katoaa avoimuus, välittäminen ja seksi. Vain häiriintynyt persoona pettää toimivassa suhteessa. Näitä häiriintyneitä kataluuksia tietysti on olemassa. Mutta moni vuosiakin puolisoaan pettänyt on ollut etäällä puolisostaan henkisesti ja tai fyysisesti yleensä pitkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      251
      2330
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      84
      1911
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      76
      1569
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      134
      1343
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1200
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1155
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      990
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe