Tekeekö nuilla volvon metsämallin koneilla metsäojilla mitään, vai pitäskö vaan ehtiä hitachin 110M
Vastaukset 6
- kuokka ja suo
Aivan suoraanhan nuo ei edes ole verrannolliset, koska 140 Volvo ns. numeroa isompi kuin 110 Hitachi. Painoa enemmän jota pehmeessä paikassa aina liikaa. Onnistuu se metsäojan kaivuu 140b Volvollakin siinä määrin että eipä niin vetelään paikkaan mielellään mene muillakaan koneilla ilman kunnon jäädytystä mihin tuollasella koneella ei menis.
Kaivaahan ne jotkut hurjat suo-ojia 21 tonnisillakin! tosin uppoamiset ei kuulemma ole mitenkään harvinaisuus. Oli se kone vähän painavampi tai kevyempi niin kuskin perstuntumasta paljolti kiinni miten homma onnistuu.
Tosin Volvoista tuo b sarjalainen ollu kaikkein takkusin kone. Vanhempi a sarjalainen jota Samsunginkin väreissä myytiin lc3 mallina oli paljon toimivampi kone. Samoin uudempi c malli ei saa täältä moitteen sijaa.
Tiedä sitten oliko sattuiko olemaan se kuuluisa maanantai päivän tekele kyseinen b malli joka omalle kohdalle osu? - yksityinen
meillä on -04 volvo ec140blcm jossa on engcon ja hyd 10 liitin
minä ajan sillä paljon - yksityinen ihminen
kun iskää ja äitiä ei enää ole minä ostan kiinteällä kallistajalla
varustetun -06 volvo ec140blcm kaivurin - I.lmatteeks
Perintörahoilla aiot ostaa oikein volvon ja rikastua tonkimisella?
Kaivurihommillahan sitä suomessa rikastuu, ei ole kilpailtu ala!- 140160
mtenkähän nämä uudemmat volvon c mallit toiminut
lähinnä kiinnostaa 140 ja 160 mallit
Hyviä koneita, hyvät komponentit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t71950Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227823Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️71781- 49664
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien60585Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞30538Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh28538- 46517
Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29509- 35499