Oikeesti, en kestä meidän luokkaaa... Ensin on noin viiden ihmisen ryhmä, jotka painivat ennen tunnin alkua keskellä käytävää ja nolaavat meidät ja roikkuvat toisissaan. Sitten on kaksi kovista jotka eivät suostu tekemään mtn ja jotka meluavat kaikki tunnit ja opettajatkin väsyvät komentamaan niitä... :( Sitten olen minä ja pari normaalia tyyppiä jotka yrittävät päästä pois tästä helvetistä! Onko muilla sirkusmaista luokkaa?
Meidän luokka on...D:
9
247
Vastaukset
- Haluan pois >:(
AINIIN, me ollaan SEISKALLA... D:
- spämmään yfghgyufdui
spämmään nfghiduhgjfriiiiiiisdhjppaadfssdddhokmvx2@X2X222@2X2X2XXXXXX22X2X222@mohoomonkyrpävgjofdnzbkfhcjdfhjchircescswowpäfriseehfhuihvfdiuhf yritän saada peukkuja alas
Kyllä Spämmätä saa lallaalaa Trolli on tullut näytön taa..... pikku hikkee alkaaa jo hieman '''*****
Juu mutta kyllä sä aina voit rehtoriltas kysyä että onko luokan vaihto mahdollista.
Tuttu kysy rehtori ei aluks päästäny sitte se rupes huutaa siellä iha ntäysiä sellai että KOKO KOULU kyllä kuuli :D ja johan sai luokkaa vaihtaa- lkdfshfnlksrtj
Ei vittuakaan kiinnosta teiän vitun helariluokka. mee isälles itkemään vitun kakara.
- normall
Ihan normaali luokka tuntuu olevan :)
- sama ongelma :/
jep. tuttua on. meillä sama juttu. hirveetä riehumista ja meluamista. nauretaan toisten vastauksille, mitään ei uskalla sanoa. ei ihme ku mustakin on tullu kuin eri ihminen koulussa, ei tunnu yhtään iteltäni. mietin aina et mitä muut musta ajattelee.. silleen normaalisti en oo mikään täysin hiljanen, mutta koulussa oon. että tiiän kyllä tunteen... itekki haluaisin pois.
ja muille kommentoijille, tää ei oikeesti oo mikään naurun asia. että ei tartteis haukkua toisia!
lisään vielä ..
ihan niinku oisit kirjottanu suoraan meidän luokasta :D
en ihmettele ku meiän luokka on aina surkein kaikessa ja hävitään kaikki eikä mikään onnistu. aina on jälki-istuntoja sun muita..
' ois ihanan vapaata olla vaikka kotikoulussa tai opiskella itsenäisesti, joka ei oo tietenkää mahollista.pääsispä ees toiseen luokkaan. taitaa vaan jäähä unelmaks sellanen luokka jossa vois olla oma ittesä :) huoh.
voi että tekis mieli oikeesti lopettaa koko koulu kesken! nii mun iskäkin lopetti sillon joskus, samaan aikaan ku mä, 8 luokan puolivälissä.. - gj
en TIEDÄ mitä PASKAA mutta se SANON SITTE KU PÄÄSEEN POIS YLÄASTEELTA PIEKSÄN NIIN VERILLE KAIKKI TOLVANAT
- tyttö -96
Kohtalotovereita löytyy. Kyllä ne siitä ysiin mennessä rauhoittuvat ainakin vähän, oma luokkani ei vieläkään ole ihan aina hiljaa, mutta kyllä ne nyt vähän enemmän osaavat käyttäytyä.
Mutta tosiaan meillä myös lähes joka tunnin alussa käytävällä ehkä viisitoista poikaa toistensa kurkussa kiinni suurin piirtein. Luokassa pälätetään ja melutaan. Sitten on ne tavalliset ja sitten ollaan me luokan hikarit eli minä ja kaverini joille mikään koenumero ei tunnu riittävän ja melkein kympinkin paperi on joskus muka täynnä virheitä.
Mutta varmsti aika monet ovat varsinkin juuri seiskalla juurikin tuollaisia. Usein siitä sitten rauhoittuvat ja viimeistään lukioon päästyä sitten ollaan jo aika kilttiä poikaa tunneilla. Näin siis yleensä.- pilallelellitytpenikat
Meidän luokka on KAUHEA! Varmaan kaikki opet on huutanut meille, ja monta kertaa. Kun ollaan saman open opissa neljättä vuotta, niin monia pännii ja PAHASTI. Aina on liika läksyä ja aina väsyttää ja aina... Pojat on kumisotaa tunnilla, roikkuu netissä ja joku aina vallittaa takapenkissä. Itse asiassa, mä tunnen myötätuntoa opea kohtaan. Sitä on haukuttu p******i, diktaattoriksi ja tyypit vihaa sitä. Vain harvat tottelee opea, ja loput seikkailee omassa herttaisessa lellipenikoiden maailmassa. Yläaste, tule jo, mä toivon että pääsen parempaan luokkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä581685- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271260- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55654Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612