Mitä pitäisi ajatella?

poikapulassa

Hei kaikille!

Olen alta kolmekymppinen mies ja tutustuin tässä pari kuukautta sitten erääseen mukavaan naiseen. Olemme deittailleet pari kuukautta, seksiä on ollut ja vierekkäin nukuttuja öitä.

Hän on hyvin kiireinen ihminen, tekee lujasti töitä ja viettää paljon aikaansa harrastustensa parissa. Hänellä on pieni ystäväpiiri, josta en tunne vielä ketään. Vaikuttaa kuitenkin siltä, että työ ja harrastukset vievät kaiken ajan ja hän on vähän eristäytynyt ja yksinäinen. Hänen on vaikee löytää aikaa minulle, mutta harvat yhdessä vietetyt hetket ovat aina hyvin onnistuneita. Hänessä on myös todella erikoisia piirteitä kuten:

- ei vastaa puhelimeen ikinä
- ainoastaan tekstailee mulle, puhuu puhelimessa harvoin
- yhteydenpidon suhteen aika passiivinen, mutta silti flirttiä ja tunnetta riittää niissä viesteissä joita häneltä saan
- hänelle on vaikeaa järjestää tapaamisia, on usein uupunut, ei halua oikeen lähteä kodistaan minnekään. Mulle ainoa mahdollisuus tavata hänet on mennä hänen luokseen
- valittelee usein burnouttia

Aluksi minulla ei ollut niin paljoa tunteita, suhtauduin häneen kaverillisesti, mutta deittailun edetessä olen alkanut pitämään hänestä todella paljon - tunteita on alkanut tulla. Tää ehkä perustuu osittain siihen, että hän on hyvin vaikeasti tavoiteltava.

Olin viikko sitten hänen luonaan käymässä ja erinäisten sattumien kautta kävi ilmi, että hän oli viettänyt edellisen yön jonkun miespuolisen kaverin kanssa. Hän kuitenkin vakuutti, että suhde on kaverillinen eivätkä he harrastaneet seksiä - annoin hänelle mahdollisuuden kertoa totuuden ilman että suuttuisin tai loukkaantuisin ja hän pitäytyi puheissaan.

Olin vähän hämmentyny ja lievästi mustasukkainen, koska hänellä on harvoin minullekaan aikaa ja luulisi että hän olisi vapaan yönsä suonu mulle. Muutenkin oon vähän ymmärtänyt, että tää miespuolinen kaveri saattais olla vähän kiinnostunut tästä mun deitistä. Mitä mun pitäisi tästä ajatella? Ajattelenko liian itsekkäästi tai omistushaluisesti?

Minusta naisella on oikeus deittailla muitakin, mutta jotenkin jäi vähän paska maku suuhun ja en tiedä voinko täysin luottaa toisen sanomisiin. Olen myös miettinyt, että johtuuko vaikeasti tavoiteltavuus sittenkin jostain muusta kuin töistä ja harrastuksista... Voisko kyseess olla jopa varattu nainen in the worst case scenario?

Miten te etenisitte tässä asiassa?

kiitos neuvoista

1

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!

      Takuuvarma neuvo!
      ei, Minulla ei ole tälläkertaa mitään vippaskonsteja tai helvetinmoisia stragetioita hihassana, vain pieni yksinkertainen neuvo:
      Nyt tai ei koskaan!

      Jos sinulla on tilaisuus mennä juttelemaan ihastuksellesi, mutta hieman arkailet, niin kuvittele että se saattaa olla viieminen kerta kun sinulla on siihen tilaisuus. Itse kävelin kerran onneni ohi, mutta empä tehnyt samaa virhettä toista kertaa.. Rohkeasti vaan, nyt tai ei koskaan! Kaikki tykkäävät itsevarmoista ihmisistä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe