Hain isoa premium-kalaa verkkoon

elämä on ihanaa

Eilen etsin näitä premiumi-kaahailijoita kyykytettäväkseni liikenteessä ja moniahan siellä joutui jalkoihin. Oikein odotin että kuka vilkuilee ja yrittää ennakoida valoissa ja sinne jäi Mersun CLK:ta, Audin A4,A6 ja Q7 Quattrot ja Bemarin uusia kolmossarjalaisia jalkoihini sätkimään kun avuttomat kalat.. Autona Subaru Impreza WRX STI ja poistettu kaikki spoilerit ja muut.. Menee moni premium-nuija halpaan valoissa

24

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellainen tykki

      No et sitten minua ehättänyt, minullapa onkin sellainen lastutettu pahvirapantti, boileri takapenkillä viltillä peitettynä, samoihin valoihin jos joskus eksyt niin näytän sinulle närhenmunat. Etkä puoleen tuntiin löydä sieltä sinisen savun seasta selville vesille. Mitäs siihen sanot.

    • terapiaan heti

      Mahtava tenava!

    • jdxth

      et vissiin tajunut ettei kukaan edes lähtenyt kisaamaan säälittävän rimpulasi kanssa ;)

    • elämä on ihanaa

      Taas kyykytettiin kaverin kanssa oikein kunnolla joku mikälie A8 yritti kisaa mut me kyykytettiin se heti ja sitten me kyykytettiin vielä lisää sitä.

      • Hyi hyi teitä

        No, kumpi teistä oli se kyykyssä olija, sinä vai kaverisi? vai olitteko vuoron perään. Vai kyykytittekö yhdessä sitä audikuskia. Olette aika perverssejä. Tehkää ihan mitä haluatte siellä kotonanne, mutta ei kannata tulla tänne niitä tapojanne tyrkyttämään.


    • playstation

      tekisit joskus muutakin,kun pelaisit pleikkaria.....................!!!!

    • Etpä pärjäisi

      mun skooda oktaavialle. Siinäpäs on muovispoilerikin takaluukun päällä että menee kovempaa!

    • olet säälittävä

      Onhan se hyvä jos jokaiselle on paikka missä voi päteä jos ei oikein muuten pärjää normaalissa elämässä.

    • heleppoo..

      Lähtisikö joku isileasing minunkin kanssa pujottelemaan? Mennään kapealle soratielle. Helppohan se on suoralla "kyykyttää" vaikka toinenkin kisaisi, siinä kun ei mikään muu ratkaise kuin auton tehot :)

    • T. Urpo

      Noita kyykytys pellejä on helppo kiusata kun valoissa antaa vähän kierroksia koneeseen, niin ne menee heti lankaan ja lähtevät valojen vaihduttua täysiä liikkeelle ja itse taas lähden silloin korostetun rauhallisesti...

      Mikä lie samara kuski tämäkin osion aloittanut?

      • Tällainen tapaus

        Tapahtui aikanaan. Kaverilla oli pikkuine etuveto-auto. Olivat liikennevaloissa, kun viereen tuli camino kaasuttelemaan. kaveri veti käsijarrun päälle. kierroksia koneeseen, ja kytkin ylös kumit vinkuen. Camino hyökkäsi vierestä niin helvetisti. Liikennevalot paloi edelleen punaisina, ja camino hyökkäsi suoraan kaupunki-liikenteen bussin kylkeen. Vihreät kun vaihtuivat, niin ei kun naureskellen ja romuja väistellen kaveri ajoi pois paikalta.


    • heleppoo..

      Niin no sen näkee jo autosta kun on isin ostama bemari ja kuski siellä lippa vinossa. Tokihan jos oikein ilkeä ois kesäkelillä, ikkuna kokonaan auki ja käsi siihen, kädessä piilotettuna vaikka pieni ruuvimeisseli ja se bemarin kylkeen kiinni kun se lähtee, olisi siinä isälle selittämistä.

    • minä myös

      Kyllä on subben neliveto ja muutenkin WRX STI todella hyvää ajaa varsinkin nyt talvella.

    • Ave 177hv

      Mä kyyktän saparot Avella WROOOOMMMM

    • Subreza

      Subaru Impreza WRX STI on aika ruma, asiasta on negatiivista kokemusta.Ja
      hinta ei nyt ihan hauska ole...niin että hanki itsellesi joku muu auto ja pane ne
      nopeudenrajoittimet wittuun...........XD

    • oihoij

      Ihan tylsiä tällaiset tarinat jossa kyykyttäjänä ei olekaan Skodaa. Ei tunnu uskottavilta :D

    • Kantava voima jne...

      Tommosilta kortti heti pois! Diagnoosiksi voidaan kirjoittaa alemmuuskompleksi.

    • STI 403hp

      Oon huomannu et premium-papparaiset helposti valoissa haastaa kun ei tiedä autoista mitään.. Ja kakkoseksi jäävät aina. Auto Subaru Impreza Sti "pikku" vireillä

      • KÖYHÄÄ KÖÖÖYYYYYHÄÄÄ

        tällainen uhoaminen. Eiks amiksesta annettu kotiläksyjä ollenkaan? Olis sullakin jotain hyödyllisempää tekemistä kuin "kyykyttely". On tää kyllä noloa, tämä aivoton nykynuoriso.


    • corporate finance

      Olen kauppakorkeassa nuija... Missä sinä olet tai mitä sinulla on? Ei mitään...

      • heleppoo..

        Ihan kauppakorkeassa oleva nuija? Mitä luulet tietäväsi autoista tai ajamisesta?


      • korporate fainans
        heleppoo.. kirjoitti:

        Ihan kauppakorkeassa oleva nuija? Mitä luulet tietäväsi autoista tai ajamisesta?

        oikeasti olen amiksessa levyseppä-hitsaaja linjalla ekaa vuotta ja ikää 32v


    • yneyn

      pienet pilit teillä kaikilla

    • Toyota no 1

      Toyota on se paras se kkyykyttää kaikkki

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      696
      5380
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3564
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      157
      3347
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2593
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2419
    6. 261
      1990
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1507
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      101
      1409
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1389
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1170
    Aihe