5.2.2012 Isänmaan puolesta, Pekka Haavisto nro 2.
ISÄNMAAN PUOLESTA
15
132
Vastaukset
- Suksi sudaniin.
Missähän se sinunkin isänmaasi on.
Minä äänestän ainakin oman maani puolesta.- Siskot ja Veljet
Yhdessä eteenpäin - Siskot ja Veljet - Suomalaiset
http://www.youtube.com/watch?v=wO63xt2jWtc
- Yxi ääni
Kiitos vaasalaiset tuestanne.
- Malliehdokas
Pekan vaalivalvojaiset :
O'Malleys, Hovioikeudenpuistikko 21, Vaasa, Finland
Tervetuloa - ==
Malliehdokas kirjoitti:
Pekan vaalivalvojaiset :
O'Malleys, Hovioikeudenpuistikko 21, Vaasa, Finland
TervetuloaSuomalaiset olisivat ansainneet paremman Presidentin.Nyt oli tyytyminen jämäehdokkaaseen.
- Pääääääääääääääää
Vaasassa ei suvaitsevuutta juurikaan kaivata, täällä arvot ovat kovat
ja kylmä realismi on tätä päivää.
On se perke le kun kansa äänestää aina väärin, varmaan kukkahatut
asettaa ensi vaaleihin syksyllä ehdokkaaksi FILTTITOSSUN tai LAMPAAN.- Jaa että
Jaa että päitä vadille vaan, ja heikot sortukoon yöhön.
- Kokoomuslainen.
No oletkos huomannut muunlaista kehitystä maassamme viime vuosikymmeninä, HÄ.
Edelleen köyhät kyykkyyn, poislukien erityiskansalaiset. - No kerro
Kerro ihmeessä, vaikka kokoomuslaisuutesi motiivit..
- Kansan asialla
Kansan asialla - Pekka jatkaa eduskunnassa.
- uusiksi äänestys!
.
Pekka olisi ollut kyllä se paras pressa.
- - Suojeluskunnat:.
.
Suojeluskunnat oli Isänmaan puolesta myös teoissa ei vain puheissa
.- punak.
Niin, ensisijaisena tehtävänä oli taistella suomalaisia vastaan, ottaa vankeja, kiduttaa ja lopulta teloittaa heidät.
- Bolseviikit:.
punak. kirjoitti:
Niin, ensisijaisena tehtävänä oli taistella suomalaisia vastaan, ottaa vankeja, kiduttaa ja lopulta teloittaa heidät.
.
bolsut ei oikeestaan edes ollu mitään ihmisiä vaan eläimiä
.
- herrantertut
Suojeluskunta, kapiaisjärjestöt, reseviläisjärjestöt, kodinturvajoukot, ym. ampumaseurat on sitä samaa pesäpalloporukkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466