Kaipailemme mielipiteitä/kokemuksia viime vuonna avatusta Rawai palm beach-hotellista (Rawai-beachillä ;) ); lienee aika kaukana "kaikesta"?
Majailemme siellä maalis-huhtikuussa, ja tietty kaikki mahdollinen kiinnostaa, kun edessä on eka reissu Phuketiin :)
kiitos jo etukäteen, jos joku vaivautuu asiallisiin kommentteihin!
Rawai palm beach resort
5
477
Vastaukset
- Söpsy ja säpikkä
No millasta oli?
Tietääkö kukaan?
Paikka näyttää aika kivalta kuvissa. - Purtsi58
Niin mitähän sielä Rawailla on? Onko mittää?
- huokaus mesta
Huoh.
- Perhonenvaan
Ai niin ihanaa ettei sanotuksia saa? vai mikä huokailuttaa? Vai onkos tuo sittennii huohotus?
- jarmokalevi
20.1-4.2.2013 oltiin kyseisessä hotellissa.Viides kerta Thaimaassa ja tämä oli paras
hotelli kaikista.Alueena hiljainen,kaupustelijat ei ole kimpussa,ruoka halpaa alueen
ravintoloissa joissa paljon paikallisia myös asiakkaina.Hotellin allasalue on viihtyisä ja
aurinkotuoleista ei ollut pulaa.Huoneesta sai ottaa allaspyyhkeen mukaan,meillä oli
jopa 4 pyyhettä käytössä.Maksuton langaton nettiyhteys huoneessa,salasanan sai respasta saavuttaessa.Iltaelämää ei ihmeemmin ole.Muutamia tyttöbaareja on,ja
hierontapaikkoja.Itse kävin parturissa 120 batia,hyvä leikkaus.Jalkahieronta 1 tunti
300 batia,johon kuului myös pään ja hartioiden hierontaa.Rahan vaitopiste samoin
kuin apteeki on samassa rakennuksessa kuin hotelli.Alueelle rakekennetaan lisää
hotelleja,joten rauha saattaa mennä muutamassa vuodessa.Rantakadun kalaravintolat on todella hyviä ja suosittuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402