Hei, kandee tsekata taikovan lehmän sivut osoitteessa http://www.taikurilehma.com
Taikuri Martti Aitolehmä
Taikova lehmä eli taikuri Martti Aitolehmä
7
429
Vastaukset
- minä
Joo toi nimi on niin peestä, et enpä tiedä. Musta toi on aika törkee. Sillä on lapsiakin, joihin tollanen voi vaikuttaa, ootko tullu miettineeksi? Olit varmaan ihanan luova koulussakin. Keksit varmaan hyviä väännöksiä ja toiset itki itsensä uneen..
Toi nyt on tollasta aikuisten koulukiusaamista ja todella huono esimerkki lapsille miten käyttäydytään. - Anonyymi
Voi elämän kevät!
- Anonyymi
Pitää ihmisen elämä olla merkityksetöntä jos jaksaa olla kiinnostunut julkkisten jutuista.
- Anonyymi
Kuka tässä on se julkkis?
- Anonyymi
Siis ihan oikeestiko?
- Anonyymi
Martti Aitolehmä on oikein hyvä taiteilijanimi.
- Anonyymi
Martti Aitolehmä on itse asiassa ihan hauska hahmo. Olen nähnyt livenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736