Hei, kandee tsekata taikovan lehmän sivut osoitteessa http://www.taikurilehma.com
Taikuri Martti Aitolehmä
Taikova lehmä eli taikuri Martti Aitolehmä
7
355
Vastaukset
- minä
Joo toi nimi on niin peestä, et enpä tiedä. Musta toi on aika törkee. Sillä on lapsiakin, joihin tollanen voi vaikuttaa, ootko tullu miettineeksi? Olit varmaan ihanan luova koulussakin. Keksit varmaan hyviä väännöksiä ja toiset itki itsensä uneen..
Toi nyt on tollasta aikuisten koulukiusaamista ja todella huono esimerkki lapsille miten käyttäydytään. - Anonyymi
Voi elämän kevät!
- Anonyymi
Pitää ihmisen elämä olla merkityksetöntä jos jaksaa olla kiinnostunut julkkisten jutuista.
- Anonyymi
Kuka tässä on se julkkis?
- Anonyymi
Siis ihan oikeestiko?
- Anonyymi
Martti Aitolehmä on oikein hyvä taiteilijanimi.
- Anonyymi
Martti Aitolehmä on itse asiassa ihan hauska hahmo. Olen nähnyt livenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273493- 412339
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71937Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431532- 381369
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131139