Mulla on 37-38 astetta kuumetta ja panettaa hirveesti, niin voiko panna silloin ja laskeeko kuume ?
Kuume,seksi
10
1474
Vastaukset
- tohtorii..
valitettavasti ei voi olla varma että laskee,mikäli kuume jatkuu mene lääkäriin ja pane vasta kuumeen laskettua
- Nousukäyrät
Eiköhän ne arvot yleensä nouse seksissä, verenpaineet ja pulssit ym.
- Tosi on
Voit, aivan loistava ajatus.
Tosin tavallisilla ihmisillä tuohon liittyy korostunut sydänkohtauksen tai aivoverenvuodon vaara, mutta sun tapauksessasi sellainen olisi yhteiskunnalle vain eduksi. Etenkin, jos seurauksena olisi excitus. - Armas Isokyrpänen
37-38 astetta kuumetta...no eihän ole, jos normaali lämpö on n 37C, on sinulla mittarin näyttäessä 38, vain Yksi(1) aste kuumetta, sukkelaa tää suamenkiäli.. mikäli se on vauvakuumetta, anna palaa vaan, ja kyllä naida voi sairaana, jos vaan tekee mieli.
- Tietty voi
Voit panna. Ei laske kuume. Orgasmi on kuumeessa todella surkea ainakin minulla.
- Anonyymi
Panettas aivan sairaana. Onko täällä naisia joilla on sama ongelma
- Anonyymi
Työnnä kuumemittari suolees hönö
- Anonyymi
Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen kuumeella ja ilman buaahaa
- Anonyymi
Mua on pantu kun olin kuumeessa. Ja mies sanoi että melkein kulli palaa kun on niin kuuma mimmi. Tuntui ihan mukavalta. Erilaiselta. Mutta olin vain selin makuulla en ratsastanut . Mies halusi panna kuumeista.
- Anonyymi
Buaahaa spede Buaahaa
Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem472824HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat242088- 201755
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3721312Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k301299- 651253
- 491003
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20989- 45886
Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo65868