Mulla on 37-38 astetta kuumetta ja panettaa hirveesti, niin voiko panna silloin ja laskeeko kuume ?
Kuume,seksi
10
1626
Vastaukset
- tohtorii..
valitettavasti ei voi olla varma että laskee,mikäli kuume jatkuu mene lääkäriin ja pane vasta kuumeen laskettua
- Nousukäyrät
Eiköhän ne arvot yleensä nouse seksissä, verenpaineet ja pulssit ym.
- Tosi on
Voit, aivan loistava ajatus.
Tosin tavallisilla ihmisillä tuohon liittyy korostunut sydänkohtauksen tai aivoverenvuodon vaara, mutta sun tapauksessasi sellainen olisi yhteiskunnalle vain eduksi. Etenkin, jos seurauksena olisi excitus. - Armas Isokyrpänen
37-38 astetta kuumetta...no eihän ole, jos normaali lämpö on n 37C, on sinulla mittarin näyttäessä 38, vain Yksi(1) aste kuumetta, sukkelaa tää suamenkiäli.. mikäli se on vauvakuumetta, anna palaa vaan, ja kyllä naida voi sairaana, jos vaan tekee mieli.
- Tietty voi
Voit panna. Ei laske kuume. Orgasmi on kuumeessa todella surkea ainakin minulla.
- Anonyymi
Panettas aivan sairaana. Onko täällä naisia joilla on sama ongelma
- Anonyymi
Työnnä kuumemittari suolees hönö
- Anonyymi
Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen kuumeella ja ilman buaahaa
- Anonyymi
Mua on pantu kun olin kuumeessa. Ja mies sanoi että melkein kulli palaa kun on niin kuuma mimmi. Tuntui ihan mukavalta. Erilaiselta. Mutta olin vain selin makuulla en ratsastanut . Mies halusi panna kuumeista.
- Anonyymi
Buaahaa spede Buaahaa
Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1861508- 801090
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm96894- 77875
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp85788- 119744
- 109705
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117618- 48597
- 18558