Mulla on 37-38 astetta kuumetta ja panettaa hirveesti, niin voiko panna silloin ja laskeeko kuume ?
Kuume,seksi
10
1409
Vastaukset
- tohtorii..
valitettavasti ei voi olla varma että laskee,mikäli kuume jatkuu mene lääkäriin ja pane vasta kuumeen laskettua
- Nousukäyrät
Eiköhän ne arvot yleensä nouse seksissä, verenpaineet ja pulssit ym.
- Tosi on
Voit, aivan loistava ajatus.
Tosin tavallisilla ihmisillä tuohon liittyy korostunut sydänkohtauksen tai aivoverenvuodon vaara, mutta sun tapauksessasi sellainen olisi yhteiskunnalle vain eduksi. Etenkin, jos seurauksena olisi excitus. - Armas Isokyrpänen
37-38 astetta kuumetta...no eihän ole, jos normaali lämpö on n 37C, on sinulla mittarin näyttäessä 38, vain Yksi(1) aste kuumetta, sukkelaa tää suamenkiäli.. mikäli se on vauvakuumetta, anna palaa vaan, ja kyllä naida voi sairaana, jos vaan tekee mieli.
- Tietty voi
Voit panna. Ei laske kuume. Orgasmi on kuumeessa todella surkea ainakin minulla.
- Anonyymi
Panettas aivan sairaana. Onko täällä naisia joilla on sama ongelma
- Anonyymi
Työnnä kuumemittari suolees hönö
- Anonyymi
Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen kuumeella ja ilman buaahaa
- Anonyymi
Mua on pantu kun olin kuumeessa. Ja mies sanoi että melkein kulli palaa kun on niin kuuma mimmi. Tuntui ihan mukavalta. Erilaiselta. Mutta olin vain selin makuulla en ratsastanut . Mies halusi panna kuumeista.
- Anonyymi
Buaahaa spede Buaahaa
Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2124692- 1882616
- 671542
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961220- 1261154
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91142Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071140- 711091
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1391072- 109999