Ikävää.

:))

Pekka Haavisto äänesti tyhjin vatsoin: "Olemme lähellä Niinistön kannatusta"

Meni vaimonsa kanssa brunssille:)

21

532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Usko-....

      Hihhiiihi:)

    • tiukille menee:))

      Haavisto äänestyspaikalla: "Menee tiukille"

      • totuus esiin

        Ennakkoäänet Saulille 65,5%, 34,4% Pekalle. Mikä siinä on tiukilla? Kyllä kansa tietää, että P.H ei ole oikea vaihtoehto.


    • totuus esiin

      En usko, että on lähellä Niinistön kannatusta. Kyllä Suomen kansa tietää, kenestä on tämän maan Presidentiksi, ja hän ei ole Pekka Haavisto. Ikävää, että tuloksia väärennetään, luultavasti ennakkoäänten laskujen jälkeen tilanne on jotain 66 - 34 Saulille. Ehkä tasoittuu illalla, mutta Sauli on tämän maan Presidentti.

      • Sauli ei ole

        minun presidenttini vaikka valituksia tulisikin. En tule koskaan tunnustamaan presidentikseni rahan ja vallanhimoista kokoomuslaista.

        Pekka on paras valinta presidentiksi ja tulee säilyttämään suuremman kunnioituksen kansa keskuudessa kuin rahamies Sauli. Pekka tulee kaikesta huolimatta olemaan arvojohtaja, mikään virallinen nimitys ei sitä enää tässä vaiheessa voi muuttaa.


      • totuus esiin
        Sauli ei ole kirjoitti:

        minun presidenttini vaikka valituksia tulisikin. En tule koskaan tunnustamaan presidentikseni rahan ja vallanhimoista kokoomuslaista.

        Pekka on paras valinta presidentiksi ja tulee säilyttämään suuremman kunnioituksen kansa keskuudessa kuin rahamies Sauli. Pekka tulee kaikesta huolimatta olemaan arvojohtaja, mikään virallinen nimitys ei sitä enää tässä vaiheessa voi muuttaa.

        On sinulla kovin rajoittunut ymmärrys kokoomuslaisista. Mitä eroa SDP:llä muuten on nykyjään verrattuna Kokoomukseen?

        Mikä ihmeen arvojohtaja, nimeä yksikin Pekan tekonen tämän Suomen maan eduksi? Sauli pelasti Suomen "konkurssilta" 90-luvun alkupuoliskolla. Mitä Pekka teki tähän päivään mennessä?

        Pekka edes sivarina tiedä mitä tehtäviä myöskin hänen työtehtäväänsä kuuluu.

        Lyön vetoa, että illalla ennen nukkumaan vetoa itkua tirutat, kun Pekasta ei tullutkaan Presidenttiä, ja kun Pekalla on niin hienot arvot. Kaikki muut olivat väärässä ja vain minä oikeassa?


      • 26
        Sauli ei ole kirjoitti:

        minun presidenttini vaikka valituksia tulisikin. En tule koskaan tunnustamaan presidentikseni rahan ja vallanhimoista kokoomuslaista.

        Pekka on paras valinta presidentiksi ja tulee säilyttämään suuremman kunnioituksen kansa keskuudessa kuin rahamies Sauli. Pekka tulee kaikesta huolimatta olemaan arvojohtaja, mikään virallinen nimitys ei sitä enää tässä vaiheessa voi muuttaa.

        Pekka olkoon sydänten presidentti :)


      • jooo
        totuus esiin kirjoitti:

        On sinulla kovin rajoittunut ymmärrys kokoomuslaisista. Mitä eroa SDP:llä muuten on nykyjään verrattuna Kokoomukseen?

        Mikä ihmeen arvojohtaja, nimeä yksikin Pekan tekonen tämän Suomen maan eduksi? Sauli pelasti Suomen "konkurssilta" 90-luvun alkupuoliskolla. Mitä Pekka teki tähän päivään mennessä?

        Pekka edes sivarina tiedä mitä tehtäviä myöskin hänen työtehtäväänsä kuuluu.

        Lyön vetoa, että illalla ennen nukkumaan vetoa itkua tirutat, kun Pekasta ei tullutkaan Presidenttiä, ja kun Pekalla on niin hienot arvot. Kaikki muut olivat väärässä ja vain minä oikeassa?

        vapise lisää :D


      • totuus esiin
        jooo kirjoitti:

        vapise lisää :D

        En vapise, seison vakaasti v-asennossa. Ärsyttää kylläkin puheet kun "Pekka on niin arvojohtaja." Kukaan osaa sitten vastata mitään järkevää. Toki kaikilla on oikeus mielipiteisiinsä, mutta omasta mielestäni tyhmyyttä pitäisi sakottaa = verottaa.


    • tulee jo korvista

      Pitääkö tännekkin tulla tätä vaalituubaa työntämään.:) Äänestin muuten Haavistoa. Mutta toivon että edes osa tästä innostuksesta olisi ihmisillä kunnallis ja eduskuntavaaleissa. Kunnallisvaalit ovat tylsemmät kuin tämä hypetys, mutta kuntatasolla tehdään ihmisten arkea koskevia päätöksiä.

      • Voi eeeiiii :O

        Eihän täällä vaan ole jotain tosikkoja palstoilla ? :o


      • ed
        Voi eeeiiii :O kirjoitti:

        Eihän täällä vaan ole jotain tosikkoja palstoilla ? :o

        Ei ole:) Jotenkin ei enää ikäväpalstalla iske Haavistot ja Niinistöt. Joista muuten Haavisto voittaa. Itse olet tosikko kun heti miinustelet.;)


      • Näin juuri. Kunnallisvaaleissa tehdään sitä todellista paikallispolitiikkaa. Ja kannattaa muistaa, että ei äänestä vanhoja naamoja, ellei ole hyvissä "hyvä-veli"-suhteissa nykypäättäjiin. Toinen ryhmä, jota ei kannata äänestää on isot paikalliset yrittäjät tai suuryrityksissä työskentelevät. Ne ovat 100%:sti "hyvä-veli"-kerholaisia. Viisaita perusduunareita tai pienyrittäjiä, niin on jotain toivetta, että loppuu paikallisten hyväksikäyttö. Jos epäilee näitä puheita, niin katsokoot vuokra-asumisen kalleutta, kiinteistöverolappua, jätehoitomaksua ja muita kuntatalouden yhtiöittämisen kautta tulleita lisämaksuja.


    • ääneni annan

      Lähden äänestämään Saulia. Siinä on aito valtion päämies ja pitää tulla valituksi ansaitsemaansa paikkaan.

      • Toinen ääni

        Lähden äänestämään Pekkaa. Siinä on aito valtion päämies ja pitää tulla valituksi ansaitsemaansa paikkaan.

        (=Pelkän nimen vaihtamalla huomaa, että sinulla ei ole oikeasti mitään järkiperusteita, miksi äänestät juuri Saulia.)


      • totuus esiin
        Toinen ääni kirjoitti:

        Lähden äänestämään Pekkaa. Siinä on aito valtion päämies ja pitää tulla valituksi ansaitsemaansa paikkaan.

        (=Pelkän nimen vaihtamalla huomaa, että sinulla ei ole oikeasti mitään järkiperusteita, miksi äänestät juuri Saulia.)

        Sinähän voit sitten vastata viestiini 5.2.2012 14:29, mitkäs ovat sinun järkiperusteet? Niitä ei ole? Mielenkiintoista havaita, että yksikään ei ole vielä onnistunut vastaamaan tähän edes muualla mediassa, missä olen kommentoinut ja pyytänyt faktoja. Pekan aikaansaannokset siis näyttäisivät olevan muidenkin mielestä 0.


      • ääneni annan
        Toinen ääni kirjoitti:

        Lähden äänestämään Pekkaa. Siinä on aito valtion päämies ja pitää tulla valituksi ansaitsemaansa paikkaan.

        (=Pelkän nimen vaihtamalla huomaa, että sinulla ei ole oikeasti mitään järkiperusteita, miksi äänestät juuri Saulia.)

        Mistäs v....a sä sen voit tietää, mitkä perusteet valinnallani on? Siinähän äänestät, mutta älä nyt helvetissä tule toisten mielipiteitä terrorisoimaan.


    • 5.2.

      Nämä vaalit on jo voitettu, koska Timo Soini putosi.

      Minun puolesta toinen kierros olisi voitu hoitaa vakka pitkää tiukkua vetämällä,mutta Haaviston kampaja on Se kampanja, joka tulee muuttamaan käsitystä hyvästä kampanjasta. Mikään ei tämän jälkeen ole kuin ennen, onneksi.

    • Voittoon

      Nyt äänestään Pekka Haavistoa ja sillä siisti,hän jos kuka on nyt paree

      • Äänestä Saulia

        Ei ole, Pekka Haavisto on huonoin vaihtoehto!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe