Ikävää.

:))

Pekka Haavisto äänesti tyhjin vatsoin: "Olemme lähellä Niinistön kannatusta"

Meni vaimonsa kanssa brunssille:)

21

511

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Usko-....

Hihhiiihi:)

• tiukille menee:))

Haavisto äänestyspaikalla: "Menee tiukille"

• totuus esiin

Ennakkoäänet Saulille 65,5%, 34,4% Pekalle. Mikä siinä on tiukilla? Kyllä kansa tietää, että P.H ei ole oikea vaihtoehto.

• totuus esiin

En usko, että on lähellä Niinistön kannatusta. Kyllä Suomen kansa tietää, kenestä on tämän maan Presidentiksi, ja hän ei ole Pekka Haavisto. Ikävää, että tuloksia väärennetään, luultavasti ennakkoäänten laskujen jälkeen tilanne on jotain 66 - 34 Saulille. Ehkä tasoittuu illalla, mutta Sauli on tämän maan Presidentti.

• Sauli ei ole

minun presidenttini vaikka valituksia tulisikin. En tule koskaan tunnustamaan presidentikseni rahan ja vallanhimoista kokoomuslaista.

Pekka on paras valinta presidentiksi ja tulee säilyttämään suuremman kunnioituksen kansa keskuudessa kuin rahamies Sauli. Pekka tulee kaikesta huolimatta olemaan arvojohtaja, mikään virallinen nimitys ei sitä enää tässä vaiheessa voi muuttaa.

• totuus esiin
        Sauli ei ole kirjoitti:

minun presidenttini vaikka valituksia tulisikin. En tule koskaan tunnustamaan presidentikseni rahan ja vallanhimoista kokoomuslaista.

Pekka on paras valinta presidentiksi ja tulee säilyttämään suuremman kunnioituksen kansa keskuudessa kuin rahamies Sauli. Pekka tulee kaikesta huolimatta olemaan arvojohtaja, mikään virallinen nimitys ei sitä enää tässä vaiheessa voi muuttaa.

On sinulla kovin rajoittunut ymmärrys kokoomuslaisista. Mitä eroa SDP:llä muuten on nykyjään verrattuna Kokoomukseen?

Mikä ihmeen arvojohtaja, nimeä yksikin Pekan tekonen tämän Suomen maan eduksi? Sauli pelasti Suomen "konkurssilta" 90-luvun alkupuoliskolla. Mitä Pekka teki tähän päivään mennessä?

Pekka edes sivarina tiedä mitä tehtäviä myöskin hänen työtehtäväänsä kuuluu.

Lyön vetoa, että illalla ennen nukkumaan vetoa itkua tirutat, kun Pekasta ei tullutkaan Presidenttiä, ja kun Pekalla on niin hienot arvot. Kaikki muut olivat väärässä ja vain minä oikeassa?

• 26
        Sauli ei ole kirjoitti:

Pekka olkoon sydänten presidentti :)

• jooo
        totuus esiin kirjoitti:

On sinulla kovin rajoittunut ymmärrys kokoomuslaisista. Mitä eroa SDP:llä muuten on nykyjään verrattuna Kokoomukseen?

Mikä ihmeen arvojohtaja, nimeä yksikin Pekan tekonen tämän Suomen maan eduksi? Sauli pelasti Suomen "konkurssilta" 90-luvun alkupuoliskolla. Mitä Pekka teki tähän päivään mennessä?

Pekka edes sivarina tiedä mitä tehtäviä myöskin hänen työtehtäväänsä kuuluu.

Lyön vetoa, että illalla ennen nukkumaan vetoa itkua tirutat, kun Pekasta ei tullutkaan Presidenttiä, ja kun Pekalla on niin hienot arvot. Kaikki muut olivat väärässä ja vain minä oikeassa?

vapise lisää :D

• totuus esiin
        jooo kirjoitti:

vapise lisää :D

En vapise, seison vakaasti v-asennossa. Ärsyttää kylläkin puheet kun "Pekka on niin arvojohtaja." Kukaan osaa sitten vastata mitään järkevää. Toki kaikilla on oikeus mielipiteisiinsä, mutta omasta mielestäni tyhmyyttä pitäisi sakottaa = verottaa.

• tulee jo korvista

Pitääkö tännekkin tulla tätä vaalituubaa työntämään.:) Äänestin muuten Haavistoa. Mutta toivon että edes osa tästä innostuksesta olisi ihmisillä kunnallis ja eduskuntavaaleissa. Kunnallisvaalit ovat tylsemmät kuin tämä hypetys, mutta kuntatasolla tehdään ihmisten arkea koskevia päätöksiä.

• Voi eeeiiii :O

Eihän täällä vaan ole jotain tosikkoja palstoilla ? :o

• ed
        Voi eeeiiii :O kirjoitti:

Eihän täällä vaan ole jotain tosikkoja palstoilla ? :o

Ei ole:) Jotenkin ei enää ikäväpalstalla iske Haavistot ja Niinistöt. Joista muuten Haavisto voittaa. Itse olet tosikko kun heti miinustelet.;)

• Näin juuri. Kunnallisvaaleissa tehdään sitä todellista paikallispolitiikkaa. Ja kannattaa muistaa, että ei äänestä vanhoja naamoja, ellei ole hyvissä "hyvä-veli"-suhteissa nykypäättäjiin. Toinen ryhmä, jota ei kannata äänestää on isot paikalliset yrittäjät tai suuryrityksissä työskentelevät. Ne ovat 100%:sti "hyvä-veli"-kerholaisia. Viisaita perusduunareita tai pienyrittäjiä, niin on jotain toivetta, että loppuu paikallisten hyväksikäyttö. Jos epäilee näitä puheita, niin katsokoot vuokra-asumisen kalleutta, kiinteistöverolappua, jätehoitomaksua ja muita kuntatalouden yhtiöittämisen kautta tulleita lisämaksuja.

• ääneni annan

Lähden äänestämään Saulia. Siinä on aito valtion päämies ja pitää tulla valituksi ansaitsemaansa paikkaan.

• Toinen ääni

Lähden äänestämään Pekkaa. Siinä on aito valtion päämies ja pitää tulla valituksi ansaitsemaansa paikkaan.

(=Pelkän nimen vaihtamalla huomaa, että sinulla ei ole oikeasti mitään järkiperusteita, miksi äänestät juuri Saulia.)

• totuus esiin
        Toinen ääni kirjoitti:

Lähden äänestämään Pekkaa. Siinä on aito valtion päämies ja pitää tulla valituksi ansaitsemaansa paikkaan.

(=Pelkän nimen vaihtamalla huomaa, että sinulla ei ole oikeasti mitään järkiperusteita, miksi äänestät juuri Saulia.)

Sinähän voit sitten vastata viestiini 5.2.2012 14:29, mitkäs ovat sinun järkiperusteet? Niitä ei ole? Mielenkiintoista havaita, että yksikään ei ole vielä onnistunut vastaamaan tähän edes muualla mediassa, missä olen kommentoinut ja pyytänyt faktoja. Pekan aikaansaannokset siis näyttäisivät olevan muidenkin mielestä 0.

• ääneni annan
        Toinen ääni kirjoitti:

Mistäs v....a sä sen voit tietää, mitkä perusteet valinnallani on? Siinähän äänestät, mutta älä nyt helvetissä tule toisten mielipiteitä terrorisoimaan.

• 5.2.

Nämä vaalit on jo voitettu, koska Timo Soini putosi.

Minun puolesta toinen kierros olisi voitu hoitaa vakka pitkää tiukkua vetämällä,mutta Haaviston kampaja on Se kampanja, joka tulee muuttamaan käsitystä hyvästä kampanjasta. Mikään ei tämän jälkeen ole kuin ennen, onneksi.

• Voittoon

Nyt äänestään Pekka Haavistoa ja sillä siisti,hän jos kuka on nyt paree

• Äänestä Saulia

Ei ole, Pekka Haavisto on huonoin vaihtoehto!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3874
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2599
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      42
      2558
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2345
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      29
      2148
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1779
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1623
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      301
      1505
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      46
      1468
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1467
    Aihe