Ikävää.

:))

Pekka Haavisto äänesti tyhjin vatsoin: "Olemme lähellä Niinistön kannatusta"

Meni vaimonsa kanssa brunssille:)

21

474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Usko-....

Hihhiiihi:)

• tiukille menee:))

Haavisto äänestyspaikalla: "Menee tiukille"

• totuus esiin

Ennakkoäänet Saulille 65,5%, 34,4% Pekalle. Mikä siinä on tiukilla? Kyllä kansa tietää, että P.H ei ole oikea vaihtoehto.

• totuus esiin

En usko, että on lähellä Niinistön kannatusta. Kyllä Suomen kansa tietää, kenestä on tämän maan Presidentiksi, ja hän ei ole Pekka Haavisto. Ikävää, että tuloksia väärennetään, luultavasti ennakkoäänten laskujen jälkeen tilanne on jotain 66 - 34 Saulille. Ehkä tasoittuu illalla, mutta Sauli on tämän maan Presidentti.

• Sauli ei ole

minun presidenttini vaikka valituksia tulisikin. En tule koskaan tunnustamaan presidentikseni rahan ja vallanhimoista kokoomuslaista.

Pekka on paras valinta presidentiksi ja tulee säilyttämään suuremman kunnioituksen kansa keskuudessa kuin rahamies Sauli. Pekka tulee kaikesta huolimatta olemaan arvojohtaja, mikään virallinen nimitys ei sitä enää tässä vaiheessa voi muuttaa.

• totuus esiin
        Sauli ei ole kirjoitti:

minun presidenttini vaikka valituksia tulisikin. En tule koskaan tunnustamaan presidentikseni rahan ja vallanhimoista kokoomuslaista.

Pekka on paras valinta presidentiksi ja tulee säilyttämään suuremman kunnioituksen kansa keskuudessa kuin rahamies Sauli. Pekka tulee kaikesta huolimatta olemaan arvojohtaja, mikään virallinen nimitys ei sitä enää tässä vaiheessa voi muuttaa.

On sinulla kovin rajoittunut ymmärrys kokoomuslaisista. Mitä eroa SDP:llä muuten on nykyjään verrattuna Kokoomukseen?

Mikä ihmeen arvojohtaja, nimeä yksikin Pekan tekonen tämän Suomen maan eduksi? Sauli pelasti Suomen "konkurssilta" 90-luvun alkupuoliskolla. Mitä Pekka teki tähän päivään mennessä?

Pekka edes sivarina tiedä mitä tehtäviä myöskin hänen työtehtäväänsä kuuluu.

Lyön vetoa, että illalla ennen nukkumaan vetoa itkua tirutat, kun Pekasta ei tullutkaan Presidenttiä, ja kun Pekalla on niin hienot arvot. Kaikki muut olivat väärässä ja vain minä oikeassa?

• 26
        Sauli ei ole kirjoitti:

Pekka olkoon sydänten presidentti :)

• jooo
        totuus esiin kirjoitti:

On sinulla kovin rajoittunut ymmärrys kokoomuslaisista. Mitä eroa SDP:llä muuten on nykyjään verrattuna Kokoomukseen?

Mikä ihmeen arvojohtaja, nimeä yksikin Pekan tekonen tämän Suomen maan eduksi? Sauli pelasti Suomen "konkurssilta" 90-luvun alkupuoliskolla. Mitä Pekka teki tähän päivään mennessä?

Pekka edes sivarina tiedä mitä tehtäviä myöskin hänen työtehtäväänsä kuuluu.

Lyön vetoa, että illalla ennen nukkumaan vetoa itkua tirutat, kun Pekasta ei tullutkaan Presidenttiä, ja kun Pekalla on niin hienot arvot. Kaikki muut olivat väärässä ja vain minä oikeassa?

vapise lisää :D

• totuus esiin
        jooo kirjoitti:

vapise lisää :D

En vapise, seison vakaasti v-asennossa. Ärsyttää kylläkin puheet kun "Pekka on niin arvojohtaja." Kukaan osaa sitten vastata mitään järkevää. Toki kaikilla on oikeus mielipiteisiinsä, mutta omasta mielestäni tyhmyyttä pitäisi sakottaa = verottaa.

• tulee jo korvista

Pitääkö tännekkin tulla tätä vaalituubaa työntämään.:) Äänestin muuten Haavistoa. Mutta toivon että edes osa tästä innostuksesta olisi ihmisillä kunnallis ja eduskuntavaaleissa. Kunnallisvaalit ovat tylsemmät kuin tämä hypetys, mutta kuntatasolla tehdään ihmisten arkea koskevia päätöksiä.

• Voi eeeiiii :O

Eihän täällä vaan ole jotain tosikkoja palstoilla ? :o

• ed
        Voi eeeiiii :O kirjoitti:

Eihän täällä vaan ole jotain tosikkoja palstoilla ? :o

Ei ole:) Jotenkin ei enää ikäväpalstalla iske Haavistot ja Niinistöt. Joista muuten Haavisto voittaa. Itse olet tosikko kun heti miinustelet.;)

• Näin juuri. Kunnallisvaaleissa tehdään sitä todellista paikallispolitiikkaa. Ja kannattaa muistaa, että ei äänestä vanhoja naamoja, ellei ole hyvissä "hyvä-veli"-suhteissa nykypäättäjiin. Toinen ryhmä, jota ei kannata äänestää on isot paikalliset yrittäjät tai suuryrityksissä työskentelevät. Ne ovat 100%:sti "hyvä-veli"-kerholaisia. Viisaita perusduunareita tai pienyrittäjiä, niin on jotain toivetta, että loppuu paikallisten hyväksikäyttö. Jos epäilee näitä puheita, niin katsokoot vuokra-asumisen kalleutta, kiinteistöverolappua, jätehoitomaksua ja muita kuntatalouden yhtiöittämisen kautta tulleita lisämaksuja.

• ääneni annan

Lähden äänestämään Saulia. Siinä on aito valtion päämies ja pitää tulla valituksi ansaitsemaansa paikkaan.

• Toinen ääni

Lähden äänestämään Pekkaa. Siinä on aito valtion päämies ja pitää tulla valituksi ansaitsemaansa paikkaan.

(=Pelkän nimen vaihtamalla huomaa, että sinulla ei ole oikeasti mitään järkiperusteita, miksi äänestät juuri Saulia.)

• totuus esiin
        Toinen ääni kirjoitti:

Lähden äänestämään Pekkaa. Siinä on aito valtion päämies ja pitää tulla valituksi ansaitsemaansa paikkaan.

(=Pelkän nimen vaihtamalla huomaa, että sinulla ei ole oikeasti mitään järkiperusteita, miksi äänestät juuri Saulia.)

Sinähän voit sitten vastata viestiini 5.2.2012 14:29, mitkäs ovat sinun järkiperusteet? Niitä ei ole? Mielenkiintoista havaita, että yksikään ei ole vielä onnistunut vastaamaan tähän edes muualla mediassa, missä olen kommentoinut ja pyytänyt faktoja. Pekan aikaansaannokset siis näyttäisivät olevan muidenkin mielestä 0.

• ääneni annan
        Toinen ääni kirjoitti:

Mistäs v....a sä sen voit tietää, mitkä perusteet valinnallani on? Siinähän äänestät, mutta älä nyt helvetissä tule toisten mielipiteitä terrorisoimaan.

• 5.2.

Nämä vaalit on jo voitettu, koska Timo Soini putosi.

Minun puolesta toinen kierros olisi voitu hoitaa vakka pitkää tiukkua vetämällä,mutta Haaviston kampaja on Se kampanja, joka tulee muuttamaan käsitystä hyvästä kampanjasta. Mikään ei tämän jälkeen ole kuin ennen, onneksi.

• Voittoon

Nyt äänestään Pekka Haavistoa ja sillä siisti,hän jos kuka on nyt paree

• Äänestä Saulia

Ei ole, Pekka Haavisto on huonoin vaihtoehto!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4836
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      202
      2597
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1687
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      29
      1655
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      24
      1517
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      29
      1425
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1227
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      149
      1108
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1044
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      962
    Aihe