Ihastuminen harjoittelijaan

työssäohjaaja

Huomasin olevani ihastunut työpaikallani olevaan työharjoittelijaan. Aluksi en pitänyt häntä mitenkään erikoisena, nyt huomasin että ajattelen häntä todella usein ja viihdyn hänen seurassaan todella hyvin. Huomasin että olen ihastunut häneen tavalla jota en ole kokenut PITKÄÄN aikaan. Silti yritän laittaa jäitä hattuuni ja unohtaa nuo tunteet. Olen hänen ohjaajansa ja muutenkin koen ettei kannata edes yrittää mitään. Itse olen kolmekymppinen ja hän kai n22v. Olen sinkku, hänen tilannettaan en tiedä. Haluan tarjota hänelle hyvän työharjoittelu mahdollisuuden josta hän saa mahdollisimman paljon irti, siksi pidän ajatukseni omana tietonani. En halua mutkistaa asioita. Silti en voi olla ajattelematta häntä, ja usein huomaan myös merkkejä hänen kiinnostumisestaa. Toki ne voivat olla vain omia toiveitani. Hän hakeutuu usein minun seuraan, juttelee kaikesta maan ja taivaan välillä, kyselee kaikkea ja kun näemme vaikka parinpäivän jälkeen taas hän tulee todella iloisena luokseni kun näkee minut.
Hänen harjoittelu loppuu kohta joten hän lähtee pois. Ennen sitä en ainakaan halua tehdä mitään, ja luulen että parempi muutenkin unohtaa koko juttu.

7

1628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harjoittelijana

      Olin joku aika sitten työharjottelussa. Tunsin samalla tavalla kuin yllä kuvailet. Halusta, toiveista huolimatta se ei olisi ollut oikein sopivaa. Ajattelin, että harjoittelusta jää ihana muisto. Kävi kuitenkin niin, etten saa "sinua" mielestäni. Olo on todella tyhjä, kaipaava ja huomaan liian usein ajattelevani tätä miestä.

    • kysynpähävuanjoo

      Oletko mies vai nainen?

      • harjoittelijana2

        Sillä ei ole merkitystä. Tämä palsta on vain loistava paikka purkaa tunteita loukkaamatta ketään. Säilyttääkseni anonyymiteetin ja jättäen tekemättä itsestäni täysin typerän muiden silmissä en koe tarpeelliseksi kertoa enempää asioita, jotka eivät tunteisiin liity.


      • harjoittelijana2
        harjoittelijana2 kirjoitti:

        Sillä ei ole merkitystä. Tämä palsta on vain loistava paikka purkaa tunteita loukkaamatta ketään. Säilyttääkseni anonyymiteetin ja jättäen tekemättä itsestäni täysin typerän muiden silmissä en koe tarpeelliseksi kertoa enempää asioita, jotka eivät tunteisiin liity.

        Mikä ei tietenkään tarkoita, etten hetkeäkään haluaisi kertoa. Toki vain yhdelle henkilölle...


    • miten kävi?

      Jos ketjun aloittaja vielä käy täällä, olisi mukava kuulla miten harjoittelijan kanssa kävi..?

    • huhuij

      wou..itselläni sama tilanne mutta päinvastoin, siis olen työharjoittelijana, työharjoitteluni loppuu kohta ja olen ihastunut työssäohjaajaani.. ihan sydän sykähti kun toivoin niin että olisit "pomoni" heheh, melkolailla vielä täsmäs toi sun kirjotus vaikka en kyllä tiedä hänen tarkkaa ikäänsä.. enkä usko että olet hän, mutta oli silti jotenkin lohduttavaa lukea, että jollain on käynyt puolestaan noin päin.. ihastuminen ei tunne sääntöjä tai rajoja :) Itse olen myös päättänyt olla toimimatta, työsuhdekontaktin säilyttääkseni, ollakseni sotkematta asiaan mitään muuta. Mutta outo tilanne jossa en ole ennen ollut!

    • No, voi hyvä ystävä. Tarkista SORMET. Ennekuin pyydät sitä treffeille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mukavaa sunnuntai päivää

      Kirsille ja mukaville ihmisille jos täällä enää ovat. 😊☕🌞🍁🧡 Jos eivät ole, niin sitten poistun.
      Ikävä
      338
      1764
    2. Milloin on kaivattusi nimi päivä?

      Otsikossa kysymys. Osumien kautta illaksi viä treffeille 💁💁💁
      Ikävä
      80
      1528
    3. Vanhan Mestarin porttikieltolaiset?

      VM lopettaa ja uutta tulee tilalle. Onnea uudelle yrittäjälle! Tuli vaan tuossa mieleen, että säilyvätkö vanhat porttiki
      Suomussalmi
      37
      1322
    4. Mitä pidät

      Siitä että suhde alkaa pettämisen kautta
      Ikävä
      168
      1200
    5. Alan kyllästyä ihmisiin

      Hyvää yötä ja loppuiltaa. ☀️🥱🌌💤🌃✨🍁👍👎👐🫶🖖🧟‍♀️🫅🏼❄️💫
      Ikävä
      176
      1187
    6. Sofia Virta sanoi totuuden suoraan....

      ....Suomessa ei tarvita Persuja maamme taloutta hoitanaan. Hyvin sanottu.
      Maailman menoa
      355
      1164
    7. Kimmeliin yöksi?

      Sopii minulle, mutta en tiedä sopisiko se sinuun.
      Ikävä
      77
      1151
    8. Machokultti vai tasa-arvoa

      Oikein hyvää päivää kaikki Vedatietäjät ja Hare Krishnat! Tarkoitukseni ei ole provosoida vaan monen pettymyksen jälkeen
      Hindulaisuus
      290
      1072
    9. Venäjän ydinaseet??

      Tuntuvat olevan muutamille jonkinlainen lähes seksuaalinen fantasia ja kierouma. Uskonnollinen (?) fetissi. Niillä sit
      Maailman menoa
      246
      1032
    10. Millon näit kaivattusi viimeksi? Missä??

      saitko vihdoin kerrottua häälle mitä tunnet? Oliko hetki lämmin vai kylmä.
      Ikävä
      31
      944
    Aihe