Me kristityt odotamme sitä varmasti mielenkiinnolla. Kautta Vanhan Testamentin historian on aina ollut niin, että kun kansakunta lankeaa pois Jumalasta ja Hänen Pyhästä Sanastaan, ovat erilaiset hirvittävät vitsaukset tulleet niiden kansojen kohtaloksi. Jäämme siis odottamaan miten vaaleissamme nyt käy ja mikä on Suomen suunta tästedes. Jumala kuitenkin on Sanassaan luvannut lyhentää viimeisten aikojen tapahtumat meidän kristittyjen valittujen tähden. Jääkäämme rukouksessa Isän Jumalan eteen vielä tässäkin asiassa!
Suomen suunta
13
69
Vastaukset
- Tämä on totuus
Äänestyksen tulos on ollut jo vuosien ajan täysin selvä. Sauli niinistö on Suomen seuraava presidentti.
Minua harmittaa ettei näitä rahoja käytetty oikein, huonompiosaisten auttamiseen. Kaikki vaalityöhön käytetyt rahat menivät siis taysin turhaan.- golliende
Suunta ei muutu, mutta homot ei hillu liikaa linnanjuhlissa. Muttei ketään syrjitään.
tulee stabiliteetti. ----------harmonia------------ - su
Nyt olen "Tämä on totuus"viestijän kanssa aivan samaa mieltä
Lisäksi sanoisin, että Haaviston taustavoimat sanoivat kuitenkin, että nyt on jo voitettu. Maailma näkee meidänn syúvaitsevaisuuden.
Kyllä, jos puhutaan tavallisesta suvaitsevaisuudesta, mutta se ei ole kunniaksi, jos Suomi esittäytyy homojen valtakunnaksi siten,että olisi hyväksytty homopari tasavallan johtoon. Sehän olisi perversistä.
On hyvä, että olen jossain samaa mieltä lestadiolaisten kanssa, vaikka he eivät Jumalaa ¨hyväksy minun syntijeni armahtavana. - vaalit käyty
su kirjoitti:
Lisäksi sanoisin, että Haaviston taustavoimat sanoivat kuitenkin, että nyt on jo voitettu. Maailma näkee meidänn syúvaitsevaisuuden.
Kyllä, jos puhutaan tavallisesta suvaitsevaisuudesta, mutta se ei ole kunniaksi, jos Suomi esittäytyy homojen valtakunnaksi siten,että olisi hyväksytty homopari tasavallan johtoon. Sehän olisi perversistä.
On hyvä, että olen jossain samaa mieltä lestadiolaisten kanssa, vaikka he eivät Jumalaa ¨hyväksy minun syntijeni armahtavana.Kyllähän tässä homoseksuaalisuus oli tarpeettoman paljon tapeetilla koko vaalitaistelun ajan.
Haavistohan sai äänensä nimenomaan persoonallisten ominaisuuksiena vuoksi. Tiukalle olisi mennyt toisella kierroksella jos Haavisto olisi ollut heteroseksuaali, normaali perheellinen mies aviossa naisen kanssa.. - Jeesuksen omana
su kirjoitti:
On hyvä, että olen jossain samaa mieltä lestadiolaisten kanssa, vaikka he eivät Jumalaa ¨hyväksy minun syntijeni armahtavana.Su usko vain, pelastut...
- su
Jeesuksen omana kirjoitti:
Su usko vain, pelastut...
Rekku! Koppiisi siitä !
- ville.
su kirjoitti:
On hyvä, että olen jossain samaa mieltä lestadiolaisten kanssa, vaikka he eivät Jumalaa ¨hyväksy minun syntijeni armahtavana.Aivan tässä asiassa olen su. kanssa samalla linjalla tuo on
pitkään aikaan oikea oivallus , ja se on hyvä että sen tietää .
Mutta se ei ole oikein että su. koettaa saada meille tramoja
ettemme hyväksyisi Jumalaa hänen syntien armahdukseen ,
emme sitä kiellä emmekä ole niin sanonutkaan , vaan asia ,
on kiinni siitä Uskotko itse , voitko sanoa rehellisesti sen .. - potku persiille vaa
ville. kirjoitti:
Aivan tässä asiassa olen su. kanssa samalla linjalla tuo on
on kiinni siitä Uskotko itse , voitko sanoa rehellisesti sen ..Veli ville. Muisteleppa niitä kaameita viestejä, mitä tämä herra SU on palstallamme kirjoitellut Jumalasta ja hänen sanastaan. Omalla suullaan hän on kieltänyt Jumalan sanan, pilkannut Jeesuksen sovintoverta ja Jeesuksen omia. Käyttää Jeesuksen todistajista kuvottavia halveksivia ilmaisuja, kiroilee ja valehtelee. Näin ei toimi yksikään uskova. Jeesukseen uskovat tunnetaan KOKO Jumalan sanan totena pitämisestä, Jumalan pelosta, jokapäiväisestä parannuksesta ja keskinäisestä rakkaudesta.
On yhdentekevää mihin hän kaiken tuon jälkeen sanoo uskovansa.
Älä hyvä veli ville suostu narriksi tuolle vaaralliselle pellelle.
Hän on hyvin läheisissä tekemisissä Matti Simonahon kanssa, he ovat hengenheimolaisia, ellei sama mies, niin lähisukulainen joka tapauksessa.
Heidän tehtävänsä täällä on tehdä eri nimimerkeillä esiintyen kiusaa Jeesuksen omille niin paljon kun vain on mahdollista, siksi ei kannata ollenkaan lukea hänen vistejään. Vain kehoitus parannukseen ja muistutus tulevasta kadotuksessa ellei taivu parannukseen, se riittää.
Ihmisen aika kuluu hukkaan, valheita vastaan taistellessa. Joka valheessa asuu, valhetta rakastaa ja valhetta tekee, ei tällaista ihmistä totuus kiinnosta ollenkaan.
On törkeä loukkaus ja vääryys itseä kohtaa lukea savon ukon viestejä.
Me kristityt olemme Jeesuksen todistajia, emme pirun agenttien perseiden pyyhkijöitä. Jumala meitä heidän saasteistaan varjelkoon. - su
ville. kirjoitti:
Aivan tässä asiassa olen su. kanssa samalla linjalla tuo on
on kiinni siitä Uskotko itse , voitko sanoa rehellisesti sen ..Kuule Ville vallaton. Minä pidä omista synneistäni huole. Ei sinun tarvii niistä traumoja ottaa. Älä puhu rehellisyydestä jos olet lestadiolainen.
- su
potku persiille vaa kirjoitti:
Veli ville. Muisteleppa niitä kaameita viestejä, mitä tämä herra SU on palstallamme kirjoitellut Jumalasta ja hänen sanastaan. Omalla suullaan hän on kieltänyt Jumalan sanan, pilkannut Jeesuksen sovintoverta ja Jeesuksen omia. Käyttää Jeesuksen todistajista kuvottavia halveksivia ilmaisuja, kiroilee ja valehtelee. Näin ei toimi yksikään uskova. Jeesukseen uskovat tunnetaan KOKO Jumalan sanan totena pitämisestä, Jumalan pelosta, jokapäiväisestä parannuksesta ja keskinäisestä rakkaudesta.
Hän on hyvin läheisissä tekemisissä Matti Simonahon kanssa, he ovat hengenheimolaisia, ellei sama mies, niin lähisukulainen joka tapauksessa.
Heidän tehtävänsä täällä on tehdä eri nimimerkeillä esiintyen kiusaa Jeesuksen omille niin paljon kun vain on mahdollista, siksi ei kannata ollenkaan lukea hänen vistejään. Vain kehoitus parannukseen ja muistutus tulevasta kadotuksessa ellei taivu parannukseen, se riittää.
Ihmisen aika kuluu hukkaan, valheita vastaan taistellessa. Joka valheessa asuu, valhetta rakastaa ja valhetta tekee, ei tällaista ihmistä totuus kiinnosta ollenkaan.
Me kristityt olemme Jeesuksen todistajia, emme pirun agenttien perseiden pyyhkijöitä. Jumala meitä heidän saasteistaan varjelkoon.Etkö sinä usko rakkikoira, että pysy nyt siellä kopissasi. Sinä olet vaikein tapaus lestadiolaiste kennelissä.
Ymmärrän kun et kotiväkeä hauku ja jos uskonruoka loppuu, mutta älä tuu puremaan jalkaan jotka ei koirista tykkää.
Ja älä tule pimeen aikana kopistasi ulos, voi paha susihukka tulla ja viedä sinut mennessään. Nykyään on koiria paljon hävinnyt kun ovat olleet kopeistaan ulkona. Isäntä on heidät silloin hyljännyt.
Eihän koira osaa lukea viestejä. Mutta se on hyvä nuolemaan takapuoltaan, sitä ei tarvii sitten pyyhkiä.
Jumala varjelee kyllä ihmisiä, mutta koirista en ole niin varma.
Tse, tse, Rekku, koppiis siitä äkkiä. - Ville.
Veli ville. Muisteleppa niitä kaameita viestejä, mitä tämä herra SU on palstallamme kirjoitellut Jumalasta ja hänen sanastaan. Omalla suullaan hän on kieltänyt Jumalan sanan, pilkannut Jeesuksen sovintoverta ja Jeesuksen omia. Käyttää Jeesuksen todistajista kuvottavia halveksivia ilmaisuja, kiroilee ja valehtelee. Näin ei toimi yksikään uskova. Jeesukseen uskovat tunnetaan KOKO Jumalan sanan totena pitämisestä, Jumalan pelosta, jokapäiväisestä parannuksesta ja keskinäisestä rakkaudesta.
Me kristityt olemme Jeesuksen todistajia, emme pirun agenttien perseiden pyyhkijöitä. Jumala meitä heidän saasteistaan varjelkoon.Onko joku muuttunut kun örvelö on jäänyt pois , ei näytä sinun ja su, viestit on samanlaisia kuin örvelön kanssa ennen , vaikket ole luvannut lukea viestejä
harvinaisen tarkasti vastailet kysymyksiin . Ilmeisesti olet kuitenkin lukenut
minä en ole väittänytkään etten lukisi , mutta mielestäni en silti osaa noin
tarkasti vastata . Mutta minä silti en ymmärrä teidän keskinäistä kahnausta
sinä olit ekasta viestistä hänelle inhoittava aivan kuin olisit sekoittanut
örvelön /su. ja nyt jatkat sentakia että olet saanut hältä takkiin tai
ainakin vastuksen jota kai hait sillä, märmätyksellä jota harrastat vielä
Siis minä näen asiat tällälailla kuinka sinä .. - Ville.
su kirjoitti:
Kuule Ville vallaton. Minä pidä omista synneistäni huole. Ei sinun tarvii niistä traumoja ottaa. Älä puhu rehellisyydestä jos olet lestadiolainen.
Minä tarkoitin että me saamme noita tramoja, minä en siinä ajattele
sinua ollenkaan . Vaikka pitäisi kun olet jonkinlainen lähimmäinen,
se on sillai että kun sinä olet anonyymi , en kuitenkaan osaan en
sano että se olisi mitenkään rehellisyydestä kiinni. Kyllä minä ,
olen saanut sieltäpäin takkiin älä ollenkaan luule, siksi toiseksi
sinä vain luulet, että sinä voit itse suoriutua omista synneistä
Voi olla ,,mutta silloin,, maailmassa olisi ,,7 miljardia uskovaista . - Exhellari86
Me kristityt olemme Jeesuksen todistajia, emme pirun agenttien perseiden pyyhkijöitä. Jumala meitä heidän saasteistaan varjelkoon.Kirjoittajaa sanoo:
"On törkeä loukkaus ja vääryys itseä kohtaa lukea savon ukon viestejä."
Sitten hän sanoo samassa kappaleessa:
"Me kristityt olemme Jeesuksen todistajia, emme pirun agenttien perseiden pyyhkijöitä. Jumala meitä heidän saasteistaan varjelkoon."
Tässä ilmenee kirjoittajan sielunmaisema rumimmillaan. Ressukka ei ymmärrä omien viestiensä ristiriitaisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh942294Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1741878- 1791446
- 243894
- 68816
- 62789
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11786- 55692
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611