Vaikka Haavisto ei voittaisikaan kisaa niin Haaviston kannattajalla on jo nyt voittajan hymy.
Suvaitsevaisuus ja liberalismi ovat nousussa Suomessa ja näin ollen myös Lieksassa.
Muutamat pahimmat änkyrät korostavat Haaviston sivilipalvelusta ja seksuaalista suuntausta, mutta heillä siihen on syynä vain silkka pelko, koska monet heistä ovat taipuvaisia homouteen.
He tietävät että heistä jokaisen lapset äänestävät jonain päivänä "haavistoja", koska eivät voi sietää isiensä typeryyttä.
Heidän lapsensa tietävät, että kuka tahansa voi olla homoseksuaali - ihminen itse ei voi sitä päättää, mutta se ei tee ihmisestä yhtään huonompaa.
He tietävät myös, että armeijan käyminen ei ole välttämättömyys, eikä se tee kenestäkään miestä tai naista.
Terve itsetunto ja humaani älykkyys riittää.
Nyt voimme vain sääliä näitä ahdasmielisiä änkyröitä. Elämänsä ei ole järin helppoa, koska samanmielisiä on kovin vähän.
Eläköön tasa-arvo ja suvaitsevaisuus!
Kakkosella voittajan hymy jo nyt
Nyt hymyilyttää
1
118
Vastaukset
- on on
Samanmielisiä oli kuitenkin kovin paljon!? Kyllä Sauli on poikaa Suomen edustukselle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774522Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112513- 1731689
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2561554- 1241430
- 1221337
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91251Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721249- 761232
- 35986