Mieheni tytär kastettiin tänään Beata Adalmiinaksi. Meille on syntymässä oma tytär neljän kuukauden kuluttua ja tarvitsisimme apua nimen kanssa. Siskosten nimet voisivat olla samantapaiset ja mielellään ulkomaalaiset nimet etunimeksi ja toiseksi nimeksi, koska mieheni on ruotsalainen :)
Nimeä vailla!
23
210
Vastaukset
- Täti
Fiona Isabella
Brita Edith
Frida Sofia
Greta Jolanda
Ida Matilda - !!
Agata Helmiina
- suvaitsevaisuutta
ai, oottaks te moniavioisia?
- pöyristynyt
Voi hyvänen aika. Tyttö hyvä, miksi ihmeessä teet lapsen tuollaiselle miehelle, jolla on jo vauva, eikä hän pysty selvästikään olemaan lapsen isänä. Kunhan vaan siittää usia lapsia. Järki käteen! Laita ehkäisysi kuntoon, kun vauva on syntynyt. Siinä vaiheessa tuolla lapsella on jo monia sisaruksia syntymässä.
- kaisla14
se on sun oma mielipitees.
- Yllätysihminen
kaisla14 kirjoitti:
se on sun oma mielipitees.
> kirjoitti
>
Äläpä!
Kyllä se kuule on naapurin marsun mielipide !
Kukapa tänne omaansa laittaisi : O
Vauvalle nimeksi vaikka Linda. - kaisla14
Yllätysihminen kirjoitti:
> kirjoitti
>
Äläpä!
Kyllä se kuule on naapurin marsun mielipide !
Kukapa tänne omaansa laittaisi : O
Vauvalle nimeksi vaikka Linda.haista paska
- :Q
Monet jo sanoivat sen, mitä minä meinasin... Siis melkoinen siitossonni sun ukkos. Eikä mitenkään hyvässä mielessä.
- Lellu..
Tapasin sunnuntaina pikku tytön, jonka nimi oli Beda.
- Nappinen91
Siis miehelläni on tytär ex-vaimonsa kanssa. Ehtivät erota ennen kuin mies tiesi raskaudesta. Itse taas tulin yllätykseksi kaikille raskaaksi melkein heti tapaamisemme jälkeen. Asiat vain ovat menneet eteenpäin nopeasti, ei mikään ihannetilanne kenellekkään.
Ehdottamistanne nimistä olen pitänyt Fionasta ja Gretasta. Ja toisiksi nimiksi olen miettinyt Anna Eleonora. Lisää saa ehdotella :)- pöyristynyt minäkin
Onhan se yllättävää, jos 20v tyttö ei tiedä, miten raskaaksi tullaan.
- Nappinen91
pöyristynyt minäkin kirjoitti:
Onhan se yllättävää, jos 20v tyttö ei tiedä, miten raskaaksi tullaan.
Voi kuule, kyllä tiedän. Ei siihen tarvittu kuin yksi alkoholin sumuinen ilta miehen kanssa jonka olin tavannut uudelleen nuoruuden jälkeen. Oma oli vikani, että tulin raskaaksi. Mutta yritän vastuun kantaa, enkä juossut tekemään aborttia. Miehen ex-vaimo taas itse myönsi jättäneensä pillerit pois, ei tosin miehelle kertonut. Oli miten oli, minulle on syntymässä lapsi jota tulen rakastamaan enemmän kuin ketään muuta. Kävi miehen kanssa miten kävi, kyllä minä pystyn oman lapseni työlläni elättämään!
- Hyysättäviä lisää
Nappinen91 kirjoitti:
Voi kuule, kyllä tiedän. Ei siihen tarvittu kuin yksi alkoholin sumuinen ilta miehen kanssa jonka olin tavannut uudelleen nuoruuden jälkeen. Oma oli vikani, että tulin raskaaksi. Mutta yritän vastuun kantaa, enkä juossut tekemään aborttia. Miehen ex-vaimo taas itse myönsi jättäneensä pillerit pois, ei tosin miehelle kertonut. Oli miten oli, minulle on syntymässä lapsi jota tulen rakastamaan enemmän kuin ketään muuta. Kävi miehen kanssa miten kävi, kyllä minä pystyn oman lapseni työlläni elättämään!
Justjuu, siinäpähän yrität kyllä yhteiskunta yksinhuoltajia hyysää.
- 9+8
Nappinen91 kirjoitti:
Voi kuule, kyllä tiedän. Ei siihen tarvittu kuin yksi alkoholin sumuinen ilta miehen kanssa jonka olin tavannut uudelleen nuoruuden jälkeen. Oma oli vikani, että tulin raskaaksi. Mutta yritän vastuun kantaa, enkä juossut tekemään aborttia. Miehen ex-vaimo taas itse myönsi jättäneensä pillerit pois, ei tosin miehelle kertonut. Oli miten oli, minulle on syntymässä lapsi jota tulen rakastamaan enemmän kuin ketään muuta. Kävi miehen kanssa miten kävi, kyllä minä pystyn oman lapseni työlläni elättämään!
Nimimerkistä päätellen olet vasta täyttämässä tänä vuonna 21v. "Nuoruudestasi" ei liene kovin kauan aikaa ;)
Ex-vaimojen ehkäisystä, etkä muustakaan perhe-elämästä et voi tietää absoluuttista totuutta, vain sen minkä tuo vastuuton mies kertoo.
Turha soinnutella nimeä Beataan. Tuolla vauhdilla mies ehtii siitellä paljon eri nimisiä lapsia erilaisten naisten kanssa, jotka eivät ota huomioon edellisen "tuotannon" nimiä. Eli valitse nimi, josta itse pidät.
Vahingosta viisastuneena, hankkinet itsellesi kunnon ehkäisy. Tälläisten häntäveikkojen lapsia on jo aivan riittävästi yhteiskunnassamme.
- Pk
Fiona/Greta Anna Eleonoora kuulostaa ihanalta nimeltä. Onnea odotukseen ja tsemppiä koko perheelle.
- sinnittelijäitekin
Niin, siinä on kokoa perheellä, kun isukin kaikki siittämät vauvat kootaan yhteen. Tsemppiä tarvitaan, koska aina uuden lapsen elatus vähentää jo olemassa olevien elatusta.
- CasCasCsas
On sulla siitossonni miehenä! Onnee ja menestystä.
Onko miehelläsi c-sarja menossa, joten ehdotan Cesiliaa tai Claraa nimeksi. - -ada-
Anna Eleonora ovat kauniit toiset nimet. Etunimeksi Fiona on kauniimpi, pehmeämpi ja helpompi sanoa kuin Greta. Muita ehdotuksia etunimeksi:
Agatha
Augusta
Adele
Amina
Aurora
Elise
Jamila
Jemina
Linnea
Milena
Viola
Suosikit:
Fiona Anna Eleonora
Elise Anna Eleonora
Aurora Anna Eleonora - kahdenlapsenäiti
Mitä pitäisit näistä:
Ada Lilian
Eva Vanessa
Anette Eleonora
Isabella Lovisa
Emma Matilda
Inga Susanna
Rosa Olivia
Sofia Aliisa
Emilia Vilhelmina
Mona Pauliina - tiedon puute
Kukahan kertoisi tälle isukille, että kondomikin on keksitty? Ei tarvis sitten itkeä naisten petollisuutta, kun jättävätki pillerit ottamatta.
- 9 lapsen äiti
No voi hyvänen aika! Eihän se meille kuulu kuka on saanut lapsen kellekin tai saamassa sitä. Nimiehdotustahan tässä ap. kysyi eikä esittänyt haluaan tulla loukatuksi. Emme me tiedä millainen hänen siippansa on,eikä se meille kuulukaan. Hirveitä raatokärpäsiä täällä ilmeisesti suurinosa äideistä, kun ovat heti haukkumassa. Miettikääpä jos samatilanne oisi teillä itsellänne. Vähä kun tuntuisi hyvältä vai???
Mielestäni kauniita nimiä:
Sara
Sofia
Selina
Amanda
Adeliina
Adalmiina
Aada
Adele
Emilia - ihmiset on
9 lapsen äiti kirjoitti:
No voi hyvänen aika! Eihän se meille kuulu kuka on saanut lapsen kellekin tai saamassa sitä. Nimiehdotustahan tässä ap. kysyi eikä esittänyt haluaan tulla loukatuksi. Emme me tiedä millainen hänen siippansa on,eikä se meille kuulukaan. Hirveitä raatokärpäsiä täällä ilmeisesti suurinosa äideistä, kun ovat heti haukkumassa. Miettikääpä jos samatilanne oisi teillä itsellänne. Vähä kun tuntuisi hyvältä vai???
Mielestäni kauniita nimiä:
Sara
Sofia
Selina
Amanda
Adeliina
Adalmiina
Aada
Adele
EmiliaMiksi sitten levitellä omia yksityisasioitaan tänne palstalle? Jotain kommenttia kai ap. kaipasi, kun antoi noin yksityiskohtaiset tiedot tilanteestaan.
No, onhan hyvä, että palstalla on edes yksi hurskas 9 lapsen äiti... - 9 lapsen äiti
ihmiset on kirjoitti:
Miksi sitten levitellä omia yksityisasioitaan tänne palstalle? Jotain kommenttia kai ap. kaipasi, kun antoi noin yksityiskohtaiset tiedot tilanteestaan.
No, onhan hyvä, että palstalla on edes yksi hurskas 9 lapsen äiti...No empä ole yhtään varmaan sen hurskaampi kuin muutkaan. Varmaan tarkoitit, että olen lestatiolainen tai muu lahkoon kuuluva. Jos niin luulit, niin väärin meni.
Hyvät jatkot sullekin sorke, kun näin mieltäsi kuohautin mielipiteelläni. Ehkäpä ap. ei tullut ajatelleeksi, ettei tänne kannata kirjoitella omasta tilanteestaan kovin yksityiskohtaisesti. Varmasti jatkossa muistaa.
P.s. Varmuudenvuoksi sanon vielä, että kaikki 9 on yhdelle ja samalle miehelle, jonka kanssa olen avioliitossa tarponut jo pitkälti toistakymmentävuotta. Tämä vain sillä, ettei kukaan nyt ala vinoilemaan lapsitehtailusta erimiesten kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171024- 128920
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504