Norvegian airshuttle (ASA) !! :o

help mii :(

ELIKKÄS oltais näillä norwegianin uusilla halpalennoilla lähdössä toukokuun lopussa roodokselle ja ois hieman asiaa, elikkäs onko kellään kokemuksia norwegianin LOMA (charter) lennoista? Norwegianhan lentää pidemmät matkat boeing 737-800 koneella, koskeeko tämä roodostakin? ja yleisesti voitte kertoa että mitä piditte yhtiöstä, oliko ajallaan, ymmärtävätkö suomea (norja taittuu leikiten, toinen äidinieli) yms. KIIIIITOS vastauksista!! :)

11

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • help mii :(

ja tosiaan, ollaan oulusta lähdössä!

• kgykytkhmgkg

Norwegian muistaakseni luopuu tämän vuoden aikana vanhemmista koneistaan. Todennäköisesti koneenne on siis B737-800.

Norwegianhan on parhaimpia ja rehellisimpiä halpalentoyhtiöitä, mitä Euroopasta löytyy. Täysin eri tasoa Ryanairin ja Easyjetin kanssa. Air Berlin on toinen erinomainen halpalentoyhtiö.

• elikkäs

Elikkäs palstan feikkihän se täällä taas kaipaa neuvoja mielikuvitusmatkalle :-)

• paranoid.

Älä jaksa.

• lennellyt

Todella positiivinen kokemus viime kesän Kreikan matkalta. Meillä oli juuri tuo 737-800 kone ja siisti ja tilavat istuimet moneen muuhun vastaavaan lentoon verrattuna.
      Koneesta sai ostaa myös pientä purtavaa, eli ei ole välttämätöntä tilata etukäteen ateriaa, joka oli kylmä. Lennot oli ajallaan ja kone oli tosi siisti, kuin uusi.

• eli.eli-eli

eli,elikkäs,eli.....kertoo paljon ihmisen älystä kun aloittaa lauseen sanalla ELI tai ELIKKÄS.
      valitettavan moni käyttää ko.sanaa koko ajan ja aloittaa lauseen sillä.

itse hain työpaikkaa ja sain sen,haastattelija mainitsi minulle että olin ainoa hakija joka ei käyttänyt koko aikana sanoja: ELI ja ELIKKÄ.

• aloittaja :)

mitä väliä sillä on millä sanalla aloittaa lauseensa? :D ihmettelempä vain...
        kiitos kaikille asiallisesti vastanneille :)

• kieliäidin

sillä on suuri merkitys millä lauseella aloittaa.
      kokeile vaikkapa tehdä koe äidinkielessä ja aloita lause sanalla ELI / ELIKKÄS ja katso millaisen arvosanan saat

• sivusta sivaltaja

Jatka sinä vain sitä opiskelua täysillä, niin sitten aikuisena voit myös matkustella. Elikkäs, menestystä äikän kokeeseen!!

• kieliäidin

opiskelut on jo aikoinaan suoritettu ja hyvällä menestyksellä. nyt nautin sen tuomista hedelmistä.
      ei tarvitse käyttää "elikkäs-ihmisten" kanssa samoja lentoja tai ainakaan matkustaa samassa matkustusluokassa.
      charterilla olen matkustanut kaksi kertaa opiskuluaikoina,nyt minua kuljettavat vain reittilentoyhtiöt ja turistiluokassa ette minua näe.

• 232

Mutta pystyt silti käymään samoilla palstoilla näiden elikkä-kirjoittajien kanssa. Varo vaan, se voi tarttua kuin murre.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      236
      1825
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      186
      1591
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      45
      1202
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      932
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      760
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      741
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      730
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      38
      727
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      23
      702
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      627
    Aihe