Nyt jo toisen zafirakuskin pelastin pakkasesta, kun eivät ole tukkineet keulaa, ja pakkasta -35. Huohotin tukkoon ja öljyt pihalle. Se keula saa ainakin pohjoisessa olla melkein aina kiinni, kun ei pane iholleen jäähdyttimen kennoa vasten. Tuossa dieselissä, jota autoin, ei ollut edes eberiä. Varmaan ohjaamokin lämpeni keulan tukkimisen jälkeen ihan eri tavalla.
Keula kiinni pakkasella tollot
4
231
Vastaukset
- mtt2
Niin ja, ei tuo ole pelkästään Opelin vika, vaan kaikkien autojen.
- He-He-Man
Aika jännä, ettei autonvalmistajien testausohjelmiin kuulu kylmä viima päälle -30 pakkasessa. Afrikkaanko ne meinaa niitä autoja vaan myydä? Huohotusletkujen eristäminen auttais heti kun sellainen moisessa testissä havaittaisiin ja vältyttäisiin negatiiviselta mainokselta merkille. Nytkin saatiin taas varmaan monta "EI IKÄÄN ENÄÄ OOPPELIA"-henkistä autoilijaa, heh.
- 530da
Ei tarvitse huolehtia keulasta. Autossani on säleikkö jäähdyttimen edessä joka pysyy kiinni kylmällä ja aukeaa,kun flekti käynnistyy kuumalla ilmalla. Varmaan auttaa kylmällä lämmön nousussa ja suojaa moottoria viimalta.
- nimimerkkinikö
minä laitoin diisseli zafiraani HIIrveen hirveen hirveen hienot pahvit keulaan,kun ei meinannut enää 30km työmatkaajolla lämmitä ollenkaan.sit piisas lämpöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076