Monarchy Of Roses

Eremita

Se ei ollut
mikään tavallinen
suudelma,
rohtuneiden huulien
lämmin kosketus

kädelle, poskeen tai otsalle

vaan sellainen
joka suulla lupaa
koko kattauksen
ei ainoastaan alkupaloja

Voiko sen puhtaammin
ja viattomimmin suorittaa
kuin lapsi ja
silti tuntea
miehen heräävän,
niin kuin mies vain suutelee

Siinä on jotain
hippiajan henkeä,
auto, maantie ja
filmauksellinen asento


Rinnakas liftarityttö
tienposkessa avoimin
puseroin vapauden haave
sisällään vailla
esteitä ja estoja

Ihmiset tekevät elämän ja
rakkaus ei ole
rakkautta jos se sitoo, silti
kouristuneet sormet
laukeavat riippumaan
kuin kypsien omenien
painamat oksat

Kissan tavoin
lipoa huuliaan,
jokaisen kosketuksen
tuovan salamoita
mielensä taivaalle

unohtaen levollisen olonsa leutouden

Kokea viattoman
unohduksen hetken
alaston rinta,
tuntea hänen
elämänsä omakseen

janota sitä kovemmin, kovemmin

olla osa mellakkaa,
jossa käsiä, käsivarsia
ja rintoja,
niitä joita yökaudet
käsissä pidetään,
huulilla rakkautta osoittaen
kosketellaan

Ilmassa oli kesäisen
niityn ja ruohon tuoksu,
sitä seurasi hieman
jäljempänä
muutoksen oma
hersyvä huuma

Muutoksen vainuaa
samalla tavalla kuin
eläin tuntee naaraan
tuoksun

Syöksymään sinne missä liekki on korkein ja kuumin

Miten oletkaan
kaunis, kauniimpi
kuin helmet
kapealla kaulallasi

suudellessaan tuntea perhosen koskettavan vatsan alaa

ja niiden
huulien takana
piilee valtava
kaipaus,
odottaen täyttymystä

Niissä silmissä
virisi toivo
ihon löytymisestä,
lämmöstä
vastakohtana monelle
kesäyölle lakanan
viileydelle

Hajuvesihumala valtasi
jokaisen kolon ja
sopukan aivan kuin
hiekkaisen aavikon
nostattama pöly
olisi levinnyt,
koskettanut jokaista
kohtaa ihmisen hennossa
kehossa huutaen
nänniensä paisumista

Tuntien huulien
koskettaen niitä kevyesti,
leikkien leikkejä ja
kiusoitellen tuntien
olevansa oikeassa paikassa,
kotona, turvallisissa käsissä

Sellainen tunne, jossa
säteinen kulkija ottaa
auringon joen pinnasta
syliinsä, saa sen,
mutta hukkuu samalla

Saaden sen mitä on kaivannut ja halunsa kukkuloilla janonnut, mutta menettää kaiken, kaikki orjantappuransa piikit, kruununsa luovuttamisen merkiksi.

Sellaista se oikea suuteleminen on, luopumista , niin kirkas ja puhdas kuin ihmisen mielen pitäisi jokaisena elämänsä päivänä olla.

http://www.youtube.com/watch?v=I1xU254xfqA

5

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No hei! Ei kai vielä ole kevät?? Minne skippasit mun talven? Nyt kun olis hyvä tehdä lumitöitäkin, näin kuumalla ololla ei tarvi kuin seistä hangessa hetken, ja kaikki sulaa :))

      Kaunis runo, hot hot, herra Kaihomieli.

      Mä voisin tietenkin muuten auttaa, mut sori
      http://www.youtube.com/watch?v=OshkgpgZn68 ;D

      • Eremita

        Huomenta,

        Jotainhan sitä meikäläisenkin on tehtävä lämpimänä pysyäkseen ;)

        Varpaat meinas eilen jäätyä, sain verenkierron elvytettyä kirjottelemalla pehmeitä ;)

        Kiitos jälleen chili.hot.fire......hesarin mukaan ei auta chilikään lämmittämiseen....voisin olla eri mieltä noin niinkuin kokemuksesta tai oikein tulinen pippuripihvi...niin on lämmintä, että vedet sulaa jopa silmistä...


    • Ich bin...

      Tämä saa hyrisemään kuin suudelma niskaan...

      Mikä onkaan ihanampaa kuin intohimoinen ranskalainen suudelma, joka saa mielihyvähormonin jylläämään ja joka solun kihelmöimään.

      "Älä ikinä odota
      että yhdestäkään suudelmasta
      olisi paluuta"
      - Tommy Tabermann -

      Ei hassumpi tapa aloittaa työviikko. Kiitos!

      • Eremita

        juu...mikä siinä onkin niillä alueilla...nousee joku ihme atmosfääri....ja helposti...mulla on vähän tota hajuste allergiaa...muuten pyytäisin myös sellaista ranskalaista parfymeria sinne tuntoalueille niinkuin mausteeksi ja vähän enemmänkin....toimii kuin katalyytti....virkeys nousee monnennessako potenssissa...ainakin vaatteet on koetuksella...kun tulee sellainen kiirus aina...mikähän siinäkin...

        Hyvää työviikon alkua ja miksei loppuakin ;)


      • Ich bin...
        Eremita kirjoitti:

        juu...mikä siinä onkin niillä alueilla...nousee joku ihme atmosfääri....ja helposti...mulla on vähän tota hajuste allergiaa...muuten pyytäisin myös sellaista ranskalaista parfymeria sinne tuntoalueille niinkuin mausteeksi ja vähän enemmänkin....toimii kuin katalyytti....virkeys nousee monnennessako potenssissa...ainakin vaatteet on koetuksella...kun tulee sellainen kiirus aina...mikähän siinäkin...

        Hyvää työviikon alkua ja miksei loppuakin ;)

        Kiitos samoin!...ja viikonloput samaan syssyyn..

        Näitä lukiessa nälkä ja jano kasvaa siinä määrin, että on hieman vaikea "joskus" olla itsensä kanssa.

        Huh...parempi huilia jonnin aikaa..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe