Rehellisesti sanottuna mä oon yksinäinen. En sitä haluis olla, mutta jotenki elämä on vaan menny siihen ettei kukaan oikeesti pidä/välitä musta. Mä oon 22 vuotias nuori nainen helsingistä ja mä kaipaan ystävää. En mä usko että täält netist löytyis ystävä mulle, helpottaa että kirjoittaa asiasta ja että hyväksyy sen ettei vaan ole niin pidetty/tärkeä. On mul joskus ollu ystäviä, tai no, ainakin mä luulin että ne on, mut sit kun kerroin että mulla on vähän mielenteveys ongelmia (masennus ja sen semmosta), niin ei mun "ystävät" halunutkaan olla mun kaa tekemisis. Mä oon ollu melkeen 2 vuotta aika lailla vaan yksin ja vaik kuinka yritän tehä uusia tuttavuuksia ja olla mukava kaikkia kohtaan, niin jostain kumman syystä ihmiset ei vaan pidä mun luonteesta. Mä en todellakaan tiedä että minkä takia mulla on niin vaikeeta saada ystävää.
Mä oikeesti tykkäisin käydä ulkona, tehä vaikka mitä, seura vaan puuttuu. No anyway, jos joku muu on kans yksinäinen ois iha kiva jos vaikka kirjoittais mulle: [email protected]
Olis mukavaa jos ois joku jonka kanssa edes kirjotella jotain.
yksin
9
255
Vastaukset
- yksin kotona
ihan kun mun kirjoittama teksti sulla. On kyllä ollut jo monta vuotta olo et kukaan ei tykkää musta. Ei mulla ole kavereita tai mitään.Kukaan ei soita edes ikinä. tänäänkin pyysin veljeäni katsomaan un luo suber bowl loppuottelua mut selitys oli et se ei jaksa. Minäkään en tiedä et miks musta ei tykätä kun olen luonteeltani ystävälline ja kiltti. En hauku ketään ja tolleen, mut kai mä sit olen pas..ka mies.
En mä masennu pienistä ja selviin yksinkin mut on tää siltin kuin olisin tehnyt jotain todella pahaa et joudun yksin olemaan. - A
Yksin kotona, Heeiii!!
Sä vaikutat että ymmärtäisit että miltä tuntuu olla yksin.. Jos haluut kirjoittelu kaverin, niin liata mulle sähköpostii, [email protected]
:) - yksin kotona
Mä olen sua 14 vuotta vanhempi. Oleks varma et haluut kirjoitella mun kanssa?
- luuri13
taas naisia metsästämässä?
- mies yksin
halvat on huvit yksinäisillä.
- luuri13
no ei niistä muuhunkaan ole
- khgyf
No, tuliiko yhteydenottoja?
- Örri
Mitäköhän se sulle kuuluu?
- 2+11
Voi tätä elämän kurjuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437