Kaikki lähti siitä että pohdittiin miten arkistoida yhdistyksen asiakirjoja ja muuta säilyttämisen arvoista joten kuten luotettavasti. Samalla esiin nousi digiajan valokuvien säilytys ja yhtenä ajatuksena oli painattaa kuvatiedostot kuvakirjoiksi. Kuvia vaan on viime kymmeneltäkin vuodelta parituhatta ja sellaista kuvakirjamäärää ei hevillä kukaan jaksa ruveta sommittelemaan.
Kysymys kuuluukin että tunteeko kukaan sellaista kuvakirjaohjelmaa joka automaattisesti asettelisi vaakakuvat suoraan paikoilleen ilman että jok-ikinen pitää yksin kappalein käydä vetämässä hiirellä suunniteluohjelman tarjoamaan kehykseen?
Ja tarkoitus ei ole tehdä taidetta vaan arkistoida massamaisesti kuvattua toimintahistoriaa.
Kuvakirjan automaattinen sijoittelu?
Kuvakirjako ratkaisu
4
159
Vastaukset
Ainakin ifolorin ohjelmassa on automaattinen sijoittelu jota en koskaan tosin ole käyttänyt vaan olen sijoittanut kuvat itse.
Lataa ohjelma ja kokeile, ei maksa mitään!- Avaaja
Ok. kiitos!
- paljon kuvia
Hei. Olen miettinyt tuota samaa, joten toimiko automaattinen sijoittelu ja saitko tarpeeksi kuvia per kirja, siis ettei tarvinnut kymmeniä kirjoja?
- 13+7
Eirikuvan 50-sivunen A4-valokuvakirja 17,90€ (arvo 51,30€)
http://www.groupon.fi/deals/koko-suomi/eirikuva/10485251/.paKJIJ
Tolla voi edullisesti testata palvelun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024238
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463788Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1363245Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.441611Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191478Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58341430Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251385Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271351Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1161150Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151063