Keskustelin ulkomaalaisen tyttöystäväni kanssa imetyksestä. Hän kertoi kulttuurissaan olevan tapana, että äiti ei syö tai juo mitään kylmää kolmeen kuukauteen synnytyksen jälkeen.
Eikös tuo nyt ole ihan puppua, että noin pitäisi tehdä?
Onko kukaan kuullut tuollaisesta
äidin juomat
tuleva isä?
2
207
Vastaukset
- )))))===(((((
Täh?? En ole kuullut moisesta, kaksi lasta olen imettänyt. Mihinkäs tuo perustuu? On varmasti joku hänen kulttuuriinsa liittyvä uskomus. Ei ainakaan perustu mihinkään lääketieteelliseen faktaan... Aika hankalahan tuo on toteuttaakin!! Mutta ihan mielenkiintoista, jänniä juttuja eri kulttuureissa.
- meillänäin
en syömisen suhteen, mutta ulkomaalainen mieheni sanoi kun vauva oli pieni, ettei mun kannata käydä joka päivä suihkussa(sillon oli talvi ja 30astetta pakkasta) kun vauvallekkin tulee kylmä :D
ehkä ne vaan pelkää tätä suomen kylmyyttä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161