Kielikurssikaveria Espanjaan kesälle 2012

espanjaan2012kesä

Hei,

haluaisin lähteä ensi kesänä katselemaan Espanjaa kielikurssin merkeissä. En ole menossa minkään "pakettinuori"-matkanjärjestäjän kautta (EF, STS) vaan ajattelin etsiskellä kurssin, missä ikäraja olisi 16 vuodesta eteenpäin. Näitä löytyy suhteellisen hyvin, hintaan sis. myös majoitus yhden/kahden hengen huoneissa.

Itse olen 17 vuotta. Hakusessa olisi siis kaveri reissuun (en ole ketään saanut houkuteltua Espajaan, koska ei kiinnosta opiskella espanjan kieltä). Olisi mukavampi majoittua ja shoppailla suomikaverin kanssa. Iltaelämää haluaisin myös käydä katselemassa, ja erityisesti sinne olisi luottokamu tarpeeseen!

Joten vastaile vaikka tähän viestiketjuun, jos tunnet kiinnostusta :-)

7

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9+9

      Miksi haluat suomalaisen kaverin mukaasi, jos tarkoitus on oppia espanjaa? Pakettikurssi sopii kaltaisillesi lapsille, jotka eivät vielä osaa itsenäisesti hoitaa asioitaan.
      Kansainvälisten kurssien suurin hyöty on juuri siinä, että kieltä on pakko käyttää kaikkien kanssa. Jos et ole vielä valmis lähtemään yksin, odota pari vuotta ja mene sitten.
      Kurssilla kyllä tutustuu uusiin ihmisiin, joiden kanssa voi shoppailla ja bilettää.

    • espanjaan2012kesä

      Espanjaa aion käyttää paikallisten kanssa asioidessa sekä tietysti itse kurssilla.
      En tunne meneväni enää ikähaarukkaan 10-16, mikä on ikäryhmä, joille STS ja EF eniten markkinoivat pakettejaan.
      Lisäksi en halua mitään valmiiksi suunniteltua ohjelmaa (mitä kys. organisaatiot järjestävät), vaan haluaisin itse mennä ja tutkia eri paikkoja.

      Ja tottakai olen menossa tutustumaan uusiin ihmisiin. Nuiden ensimmäisessä viestissäni mainittujen syiden lisäksi, toivon löytäväni kämppäkaverin, sillä luonnollisesti kahden hengen huone tulisi halvemmaksi kuin yhden.

      Uskon kyllä osaavani hoitaa omat asiani ja matkaillutkin olen sen verran, että uskoisin pärjääväni. :)

    • 9+9

      Kansainvälisten kielikurssien järjestäjät tarjoavat kurssin lisäksi myös mahdollisuuden majoitukseen eli se kämppis kyllä löytyy. Samoin he tarjoavat myös erilaista ohjelmaa ja retkiä.
      Jos sinulla on kerran kokemusta matkailusta, niin etsi nyt ensin se kurssi, jolle haluat ja järjestä sen mukaan muu.
      Kukaan, joka oikeasti haluaa oppia kieltä ei tarvitse kurssille kaveria mukaan.

    • espanjaan2012kesä

      Mietinkin juuri tuota, että pystyisikö järjestäjien kautta saamaan kämppäkaverin.

      Ja ihan mielenkiinnosta, kun mielestäni aika provosoivasti kirjoitit:
      "Kukaan, joka oikeasti haluaa oppia kieltä ei tarvitse kurssille kaveria mukaan", niin miten määrittelet kuka haluaa OIKEASTI oppia kieltä?

      Riittääkö jos haluaa oppia muutamia lausahduksia espanjan kielellä vai lehtoriksiko täytyy opiskella?

    • 9+9

      Muutaman lausahduksen oppiseen ei tarvita kielikurssia espanjassa. Siihen riittää viikon rantaloma.
      Kielikurssi ulkomailla on aika kallis satsaus, itse kurssi, matkat, majoitus, ruoka, bussiliput kurssipaikkakunnalla, iltamenot, retket...
      Lehtoriksi ei muuten opiskella kielikurssilla, vaan yliopistossa ja siihen meneekin sitten useampi vuosi.

    • espanjaan2012kesä

      Niin, no entäpäs sitten kun ei rantaloma kiinnosta? Onkos se kiellettyä kurssille lähteä jatkamaan opintoja?

      Ja voi kiitos kun kerroit, että ihan yliopistoon pitää mennä! Nyt meni suunnitelmat kokonaan uusiksi. Olen aina luullut, että parin viikon kirjekurssi riittää :(

    • corazon

      Joko oot ollut? olisin kyllä innokas lähtemään, kaveria etsin minäkin, toki tahdon tutustua espanjan kielisiin mutta aina kiva jos on mukana joku suomea puhuva tuttu mukana :)

      laita sähköpostia jos oot vielä kiinnostunut:

      [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      80
      3389
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1992
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1901
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1558
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1405
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1395
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1109
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1048
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      854
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      840
    Aihe