Ilmeni tossa että kun kääntää oikealle tai vasemmalle niin ohjaus narisee silloin.
ja ohjaus ei enää käännä kaikki kieroksia (jos jyräkästi haluaa kääntää rattIa)
Mistä voisi johtua?
ohjaus narisee käännettäessä
6
3944
Vastaukset
- Rami-64
Sama juttu mulla.
Huomaan, että kylmällä narisee ei niinkään lämpöisellä.
Auto oli katsastuksessa ja mistään ei sanottu mitään.
Luulen, että ei syytä huoleen.
Narisee ne kengätkin joskus eivätkä ole hajoamassa. - Onko
ohjaustehostimessa öljyä?
- dkgt
Noniin vika löytyi ja hammastanko oli mennyt paskaksi uusi oli 700€ työt.
NYT TOIMII!- Rami-64
Ei saatana.
Kova hinta ja aika iso vikakin.
Oliko korjaus muuten Bilialla?
- öljypurkki
Tuli se öljy tarkistettua samalla. Uskoisin.
- kalaeemelsita
Kysyitkö vaihtoivatko samalla suuntaistajan nivelet, koska niiden liika väljyys rikkoo hammastangon. Volvohan on melko kamala ajettava, jos sunntaistajassa on häikkää. Vetelee kuin kutuhauki siiman päässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1104326
- 793523
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?843365Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223331Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?263268- 742936
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim642817"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452790Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852579- 92522