Mulla on sekarotuinen uros ikä reilu 4,vuotta,koirassani on saksanpaimenkoiraa ja kultaistanoutajaa koirani emä on sakemannin ja kultsun sekoitus ja isä on pitkäkarvainen sakemanni eli koirassani on 75% sakemannia ja 25% kultsua. koirani on terve ei ole ollut muuta käymistä eläinlääkärissä kuin rokotukset,ei allergioita. eläinlääkäri kehui koirani ulkomuotoa ja sano että ruotsissa ne jalostaa tämän rotusia käyttökoiriksi. Koirani luonne on mahtavin kaikki sanookin että se on niin ystävällinen kaikille ja oikea sylivauva välillä. tulee kaikkien koirien kanssa toimeen. haluaisin kovasti koirani pennun itselle. nartun täytyy olla terve kaikinpuolin ja luonne kans ettei periydy mitään käytöshäiriöitä tai mitään allergioita.
Nartun toivoisin olevan:
Saksanpaimenkoira tai kultainennoutaja, tai sitten näitten rotujen sekoitus. ei mielellään muita rotuja mut kaikkea voi ehdottaa mutta ei mielellään yli 2 rotujen sekotuksia. valitsen huolella nartun urokselleni.
toivottavasti tärppää ja voin kertoa lisää sähköpostitse [email protected]
asustellaan keski-suomessa.
Astutukseen tarjotaan urosta!
obelix
2
356
Vastaukset
- goldenschäfer876123
Minkälaiset ovat koirasi lonkat ja kyynärät? Entä silmät ja sydän, terveitä? Tutkittu? Mitä koiran kanssa harrastettu? Eli onko näyttöä myös oppivaisuudesta.
- funforfun
Laitoin sinulle s-postia! Luehan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2603172Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741234- 661163
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180958Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47866- 60809
- 47799
- 40711
- 45692
- 39678