Olen yrittänyt saada tavallisessa tietokoneessa olevaan Googlen kääntäjään puheen tai lähinnä toiminnon että se lausuisi ääneen käännöksen. Mistä asetuksista sen voi laittaa päälle? Latasin Samsung tablettiini Android marketista Google-kääntäjän ja siinä on tämä ominaisuus.
Google-kääntäjään puhe
10
1844
Vastaukset
- lausuminen tärkeä
Google-kääntäjä kysymykseni näkyy tällä forumilla kahteen kertaaan. En tiedä miksi?
Selvennän vielä, mitä Google-kääntäjätoimintoa tarkoitan. Tältä sivulta, jonka annan, puuttuu kokonaan äänikellonappi, jota klikkaamalla joko nais-tai miesääni lukee käännöksen ääneen. Mistähän asetuksista toiminnon voi aktivoida
http://translate.google.fi/?hl=fi&tab=wT# - Dick
Siis klikkaat sitä kova äänisen kuvaa kun olet laittanu sanan ensin, oikealla puolen.
- lausuminen tärkeä
Kiitti oikein paljon. Tosiaan, kun klikkaa kohdasta Kielestä ja hakee sieltä valikosta suomen ja sen jälkeen laittaa Kielelle kohtaan samalla tavalla engannin. Sen jälkeen kirjoittaa kenttään suomeksi vaikka "Minä olen suomalainen", niin se kääntää tekstin. Se lukee sen englanniksi kun painaa tekstin alla olevaa kovaäänistä. Suomeksi se lukee kun klikkaa kirjotuskentässä olevaa koväänistä.
- lausuminen tärkeä
Tietysti täytyy painaa Käännä toimintoa ,että kääntäjän kovaääninen toimisi hyvin. Tuon ajaa-trollin jätän kommentoimatta. Kiittän ja kiitin edellisessä viestissäni Dick-nimimerkkiä.
- lausuminen tärkeä
Nyt on vielä ongelma, kun kirjoittaa kentään suomeksi pitempää tekstiä niin kovaäänikuvake ei tule esille. Mikä on vikana? Miten sen saa esille, jota sitä klikkaamalla testi sanotaan ääneen.
- Testannut
Ei siihen saa vissin kuin 90 kirjainta kerrallaan.
- Google Kääntäjä Apua
Miksi Google kääntäjä puhe kuuntelu nappia ei ole ??
Vanha ketju mutta onko flash player asennettuna? Se nimittäin vaatii sen.
- !!!
Minulla on MPC-Kromi selain ja siinäkään ei ole kovaäänisen kuvaa, mistä klikata. Muissa selaimissa se on!
Flash puuttuu tai se ei ole ajantasalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575509- 934377
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752624Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s721141Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301038- 61853
- 28833
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46826Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102799Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52789