Taas nähtiin tossa viikonloppuna kun pikku pakkanen puri niin eräs Ranskan maan "auto" ei suostunut toimimaan joten soittivat minulle. Sanoin : Mä tulen hakemaan teidät, ja niin menin hakemaan ne. Volvollani.
Mitä tästä opimme, jos haluat varman AUTON osta VOLVO (mikäli rahasi riittää)
Volvo mies pelastaa
10
362
Vastaukset
- Volvo-hinuri
Oletko paljonkin hinaillu Volvollasi?
- fiatgirl
Tsottsot.viime talvena pelastin uuden volvon omaistajan pakkasista,ja mulla fiat,arvaa oliko hauskaa ; )))
- Volvooooooooo
Sää mitään sillä katiskallas. Ite ajoit ojaan ja Volvo veti sut sieltä ylös että pöllähti
- vagv6
volvo kuskit harrastaa muutenki kaikenlaista "hinaamista" tuuppaamista takaapäin.
tyypillisen volvo kuskin huomaat että se on keski-ikänen päälaki kaljuuntuu ja kaljamaha kasvanu kaiken lisaäksi ne vielä tykkäävät tuuppia toisia takaapäin ja leikkiä hinaria!
- Manausauto Hirtti
Ei kun seee on mun kaveri Fränkki. Fränkiltä on päässy taas lehmät karkuun. Ja se on niiiiiiiiiiiiiiin vihane.
- Siinä sinulle
Aloittaja. Löysää pipoa. Minullakin on ollut kaksi Volvoa. Siis ensimmäinen ja viimeinen samalla kertaa. Ostaessa 11 000 km ajettu ja vaihdettaessa toiseen mittarissa 97 000 km. Ajoin sillä hieman yli kolme vuotta. Ainoa hyvä mikä siinä oli, niin se oli vaihdelaatikko (autom.). Tosin se oli Toyotan valmistama. Vähintäin 1:n päivän kuukaudessa seisoi korjaamolla normaali huoltojen lisäksi. Pisin aika oli 3 päivää, kun sitä laittoivat.
Merkkiä vaihdettua seuraavalla autolla, jota sattui olemaan Toyota, normaalien huoltojen lisäksi ei yhtään korjaamopäivää. Se auto oli 5 vuotta.
Vaikka rahaa olisikin, niin se ei riitä, kun työn puolesta pitää päästä liikkumaan.
Se ei auta vaikka patjan täytteenä olisi seteleitä.- just joo
Enpä ole aiemmin kuullut että volvossa käytetään toyotan vaihdelaatikkoa...mielenkiintoista.Onhan nuo riisikupit varmaan ihan hyviä autoja jos tykkää.Itse en tuollaisia alitehoisia autoja huolisi.Toinen kriteeri että kun niillä alkaa mittari lähenemään 200 tuhatta kilometriä koneet vetelee viimeisiään ja kori alkaa ruostua.
- volovolovo
Hah hah hah hah haaaaa. V...u japanilaiset o rojuja ja saksan p...a autot myös
volovo se olla pittää - Jukka P..
Taitaa olla tää volvo mies Haaviston kannattajia,
Siellä joukossa noita Volvoja kuulemma löytyy!
Onpahan tullut noilla Japanin ihmeillä tullut montaa
Volvo "miestä" autettua... :) - Miksi ovat
Oon aina ihmetelly pitääkö olla täys kyrpä ennenkuin ostaa volvon, vai tapahtuuko muutos sen jälkeen??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431347
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39936Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad36671- 14610
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17563Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17533