Kysymys Mitsun omistajille, vaikka entisille. Ostin kesällä vanhan Lancerin (-vm -04) ja se on pelannut ihan moitteettomasti, mutta n. kk sitten toisen takaoven lukko ei totellut keskuslukitusavainta, siis auennut. Arvelin vähän pakkasta syyksi ja sulatin autoa vorokauden lämpimässä tallissa. Ei vaikutusta. Ja nyt, eilen toinen takaovi teki saman tempun. Onko kokemusta moisesta? Ja mistä saataisi johtua ja vielä voiko tätä vikaa korjata inhimillisillä hinnoilla? Ongelma on tietysti vielä se, että ovet eivät aukene edes sisäsalvasta.
Hyvin kiitollisena neuvosta ja mielipiteestäkin.
Mitsubishi Lancer
Lanceristi Tampereel
3
352
Vastaukset
- colt 09
Hei, eihän vaan lapsilukko ole mennyt päälle vahingossa, katso oven kyljestä asennot, päällä, ei päällä.
- Lanceristi Tre
Colt 09, nyt neuvosi on kokeiltu ja osoittautui oikeaksi. Lämpimät kiitokset! Olin jo menossa korjaamolle - mitähän vikoja olisivatkaan löytäneet.
Vajavainen autosivistykseni käsittää tähän asti vain lapsilukottomia autoja, joten auton "vika" on ehkä ymmärrettävä.
- Lanceristi, Tre.
Kiitos neuvosta, katson, kunhan pääsen autolle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984