Itselläni on nyt ollut jo lähes viikon kestänyt sietämätön kurkkukipu! Nielaisu on yhtä tuskaa. Olin flunssassa ennen kurkkukipua, voiko se olla syynä? Kaulan molemmilta puolilta on aika ajoin imusolmukkeetkin kipeät ja turvonneet. Onko tämä vieläkin samaa flunssaa vai onko kyse jostakin vakavammasta jälkitaudista?
Kamala kipu!
KURKKU
2
110
Vastaukset
- KURKKu
Ja vielä lisäys, lääkärissä olen käynyt ottamassa näytteet angiinaa varten mutta tulos oli negatiivinen. toispuoleinen kurkkukipu tosiaan sen viikon jo kestänyt. sattuu nieltäessä. onko kyse jostakin kurkkuflunssasta mitä on liikkeellä vai onko jotain vakavampaa siis?
- sdasdasdas
on liikkeellä itsellänikin on nyt kolmatta viikkoa, tosin vähän lievempänä kuin ekana viikkona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1251134
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838