tyytyväinen ittees ja kaikkeen siihen miten kaiken sait meneen.
On vaikee yhdistää sitä ihmistä kenet tapas siihen mikä olet täällä.
Mutta jos ite oot tyytyväinen niin kaikki on sitten ok.
Mua sun käytös iljettää.
Toivottavasti
39
882
Vastaukset
- ei ihan noin
Oliko naiselle vai miehelle? Ilman tunnisteita voi loukata aika monia tuollainen..itse olen kaipaillut ja purkanut ikävääni vain noin yleisesti enkä kovin usein edes. Mutta olen huomannut, että monet jutut voisivat olla kuin omia ajatuksia, vaikken niitä ole kirjoittanutkaan. Ei täällä voi siis tietää kuka minkäkin tekstin takana kuitenkaan on. Tämän enempää en tänne kirjoittele.
- Kiitos vaan
Minä tiedän.
- ei ihan noin
Kiitos vaan kirjoitti:
Minä tiedän.
Mistä voit noin varmasti tietää, ihmettelen vaan? Oliko edes miehelle vai naiselle?
- ed.
ei ihan noin kirjoitti:
Mistä voit noin varmasti tietää, ihmettelen vaan? Oliko edes miehelle vai naiselle?
Minä tiedän.
- huh huh
ed. kirjoitti:
Minä tiedän.
Etkö osaa enempää vastata?! Et voi tietää, jos et tuon tarkemmin pysty vastaamaan. Iljettävä käytös taitaa olla sitten molemminpuolista...
- Kovastippas se nyt
huh huh kirjoitti:
Etkö osaa enempää vastata?! Et voi tietää, jos et tuon tarkemmin pysty vastaamaan. Iljettävä käytös taitaa olla sitten molemminpuolista...
sua alko kiinnostaan kenestä on kyse vaikka tua sanoit ettet kirjoita enempää !!
Sori et tulin väliin mut oli pakko kommentoida. - U nou U R sick when
huh huh kirjoitti:
Se käyttäytyy ite iljettävästi kavereittensa kanssa, jotka toimivat adminina eri palstoilla ja osaavat hommat vähän "ohi paketin" :)
Siksi se vaan tietää.
Itsellä kyllä tuollainen ylitsevuotava kontrollifriikkeys on jo iljettävää. Ja enemmänkin. Oikeastaan tähän kohtaan sopii, että aivan sairasta suorastaan... - turhat kiikarihomot
U nou U R sick when kirjoitti:
Se käyttäytyy ite iljettävästi kavereittensa kanssa, jotka toimivat adminina eri palstoilla ja osaavat hommat vähän "ohi paketin" :)
Siksi se vaan tietää.
Itsellä kyllä tuollainen ylitsevuotava kontrollifriikkeys on jo iljettävää. Ja enemmänkin. Oikeastaan tähän kohtaan sopii, että aivan sairasta suorastaan...Jos tuollaiseen joutuu alentumaan, en ihmettele että se vastapuoli ei osaa arvostaa näitä ihmisiä.
- ihmettelen kanssa
Minäkin tiedän harva se päivä yhtä sun toista kun näitä luen. Täällä eri palstoilla kirjoitetuista teksteistä moni tuntuu sopivan itselle, minuunkin. Kukaan ei voi näiden perusteella syyttää ketään ja ihmisillä on ilmaisunvapaus. Sitä varten nämä palstat ovat olemassa. Toinen asia on se mitä sinä olet tehnyt että omatuntosi soimaa noin että kohdistat tekstit itseesi. Onko omatuntosi puhdas?
- On.
Se on puhdas. Syyttää saa ihan vapaasti, asia ei siitä miksikään muutu.
- Joopa joo
On. kirjoitti:
Se on puhdas. Syyttää saa ihan vapaasti, asia ei siitä miksikään muutu.
Mielestäni tuo pitäisi kyllä sanoa suoraan kyseiselle henkilölle, eikä täällä haukkua, jos kerran tiedät kenestä todella on kysymys. Ehkä kannattaisi poistua myös näiltä palstoilta, niin ei pahoittaisi turhaa mieltänsä ja sekä siinä samalla toisten. Nyt kun olet saanut sanottua sanottavasi, niin voit olla hyvin tyytyväinen itseesi, kun niin puhtauden perikuva tunnut olevan. Nämä nimettömän haukkumiset eivät ole mielestäni mukavia.
- Kiitos sulle
miinuksesta ja plussista, osoitit sen mitä pitikin niillä. Mutta jos osaat ja haluat olla rehellinen niin tiedät että joka sana on totta.
ap.- huh huh
Vastaa nyt oletko mies vai nainen???? Osuu sitten vähän pienemmälle joukolle tämä. Ei muuta.
- äh puh
Jos sä kuvittelet olemattomia ja syytät ihan turhaan? Olen kanssa tunnistavani että musta on kyse aika monesta jutusta näillä palstoilla. Mutta en voi tietää että onko kertaakaan ollut musta kyse. Tuskimpa. En alkais näiden perusteella ketään syytteleen tai inhoomaan. Monilla ihmisillä on samanlaisia kokemuksia ja tilanteita ja tunteita.
- ajatuksenlento
Kannattaako sun näillä palstoilla pyöriä?
Arvaas mitä, tässä ketjussakin on monta kirjoittajaa ja tunnut kohdistavan juttus yhdelle. Mielikuvitukses laukkaa selvästi liikaa. Ei tervettä.
- M.MMMMMMMMMMM
Kuulostaa pahansuovalta ihmiseltä
- MINÄMINÄ!!!!!!
TÄÄ oli mulle!!!! Tunnistin itteni tästäkin heti. Olen sankari tässä. Olen juuri tuollainen paljon aikaansaava jolta voisi kysellä olenko tyytyväinen itteeni. Suomessa EI voisi olla ketään muuta jolle tää sopis. JOo oon tyytyväinen. Olen muuten sankari miltei jokaisella palstalla täällä, kaamee kiire kirjottelee. Kiva että säkin oot tunnistanu ittes näistä kaikista mun kirjoituksistani mielenterveyspalstalta, naistenvaivoihi, uskottomuuteen, perheväkivaltaa, kaukosuhteisiin ja kirkkokuulolla sun muihin.
- 689
Ehkä on juuri sen takia vaikea yhdistää oikeaan ihmiseen, että päästät mielikuvituksesi liiaksi laukkaamaan palstoilla. Ei voi ottaa vakavasti eikä pitää fiksuna ketään, joka "tietää" jokaisen nettiviestin kirjoittajan ja löytää hänet halutessaan mistä tahansa palstalta - joka päivä.
Toki löytyy yksittäisiä kirjoittajia, joilla on voimakkaat maneerit tai omintakeisia sanavalintoja, mutta jopa heitäkin voi juuri sen takia joku helposti jäljitellä.- 689
ja harvoin ne maneerit ovat niin voimakkaita, etteikö joku silti sekoittaisi koko ajan (esim. henkilöksi coldplay on luultu monia muitakin)
- lässyn lässyn
Olet mies oksettava, sulla on naisia joka nurkassa. En hallua olla kanssasi enään missään tekemisissä. Haluat tuhota muut ihmiset, jotta voit itse loistaa.
- ei kysyvä tieltä
oletko monenkin nussima huora?
- sä oot huoripukki
Kuinka monen kans sä itse, huoripukki, olet nussinut???? Taudinkantaja olet!!!! Varokaa naiset tuota huoripukkia!!!
- Niin taas yksi
aloitus ja aloittaja lynkattiin ja kukaan ketjuun osallistuneista ei kuitenkaan voi tietää
vaikka aloituksen sanat olisi täyttä totta.
Suuri on ihmisten halu teilata. Hämmästyttää kovasti.- Joo,
kamalaksi on mennyt, ajattelen niin että kaikki nämä jotka ovat valmiit vaikka tappamaan ihmisen hänen viestinsä vuoksi ovat itse niin epävarmoja että varmuudeksi pitää toimia noin jos se vaikka koskisi itseä.
Muuta ei voi käsittää koska kukaanhan ei voi tietää miten totuudenmukaisia aloituksen sanat ovat, sen tietää vain aloittaja ja se toinen, kenelle viesti on osoitettu mutta ei kukaan muu.
- Älä välitä
Älä välitä ap näistä sillä he eivät tiedä mitä tekevät. He eivät tiedä yhtään mitään siitä mistä kirjoitit mutta heillä on silti valtava halu tuomita ja syyttää .
Kaikkea hyvää. - Lämmin ajatus sinne.
Anna heidän iskeä miten lujaa tahansa, anna heidän haukkua. Vain sinä ja hän tiedätte mikä on totta ja mikä ei.
Näistä ketjuun osallistuneista kukaan ei tiedä totuutta ja silti he ovat valmiita iskemään puukon selkääsi, tietämättä mistään mitään.
Nykyajan ihminen on sellainen, valitettavasti.- hujjausta!
Miksi sitten kirjoitella sellaisia tuntemattomille, kun voisi kirjoittaa suoraan sille salaperäiselle hänelle, joka tietää mikä on totta ja mikä ei sitä ole?
- Ei pidä
hujjausta! kirjoitti:
Miksi sitten kirjoitella sellaisia tuntemattomille, kun voisi kirjoittaa suoraan sille salaperäiselle hänelle, joka tietää mikä on totta ja mikä ei sitä ole?
koskaan olettaa tai uskoa niin että tietää muiden elämästä mitään. Mistä sinä tiedät heidän tilanteestaan mitään ? Voiko kirjoittaa suoraan etc, etc.
Sitäpaitsi, hän EI kirjoittanut viestiään tuntemattomalle vaan sille hänen ihmiselle.
Kyllä tässä ketjussa nyt näyttää käyneen niin että kommentoijat alkoivat haukkua
aloittajaa ja täysin tuntematonta ihmistä.
Sinäkään et ymmärtänyt yhtään mitään mutta innolla menit muiden mukaan haukkumaan ja täysin syyttä suotta, vain haukkumisen ilosta.
Suuna päänä osataan kyllä olla mutta asioiden ymmärrys on täysi nolla. - Tämän ketjun
Ei pidä kirjoitti:
koskaan olettaa tai uskoa niin että tietää muiden elämästä mitään. Mistä sinä tiedät heidän tilanteestaan mitään ? Voiko kirjoittaa suoraan etc, etc.
Sitäpaitsi, hän EI kirjoittanut viestiään tuntemattomalle vaan sille hänen ihmiselle.
Kyllä tässä ketjussa nyt näyttää käyneen niin että kommentoijat alkoivat haukkua
Sinäkään et ymmärtänyt yhtään mitään mutta innolla menit muiden mukaan haukkumaan ja täysin syyttä suotta, vain haukkumisen ilosta.
Suuna päänä osataan kyllä olla mutta asioiden ymmärrys on täysi nolla.kommentoijat ovat oksettavaa porukkaa, he varmaan voisivaat tappaa ihmisen yhtä helposti oikeasti kuin mitä tekevät sitä kirjoittaen.
Minä häpeän sen ihmisen puolesta kenelle viesti meni. - Näinpä näin
Ei pidä kirjoitti:
Suuna päänä osataan kyllä olla mutta asioiden ymmärrys on täysi nolla.Ihmiset ovat niin vihaa ja ilkeyttä täynnä etteivät pysähdy senvertaa että teksti menisi tajuntaan ja se ymmärrettaisiin vaan negatiivisuus päästetään ulos
liian nopeasti. - who-dunnit
Tämän ketjun kirjoitti:
kommentoijat ovat oksettavaa porukkaa, he varmaan voisivaat tappaa ihmisen yhtä helposti oikeasti kuin mitä tekevät sitä kirjoittaen.
Minä häpeän sen ihmisen puolesta kenelle viesti meni.Ihan sama koskee aloittajaa. Minä häpeän hänen puolestaan ja ilmeisesti kommentoijat myös.
- 2, 4, 6...
Ei pidä kirjoitti:
Suuna päänä osataan kyllä olla mutta asioiden ymmärrys on täysi nolla.Hän kirjoitti viestin internetiin eikä sille oikealle ihmiselle. Kommentoijat haukkuvat aloittajaa juuri siksi.
Aloittaja kirjoittaa "käytöksestä täällä" eli on vielä vainoharhainen. Mutta sitähän ei saa arvostella, vaikka sen arvostelijoita taas saa. Arvostele siis parillisia viestejä...
- Missä vika ?
Mikä ihme on kun oon useemman kerran plussannut muutaman kommentin ja kun seuraavan kerran katon niin ne plussat on poistettu ?
Mitä teen väärin ?- Kokeilin samaa
ja joku tosiaan innolla poistaa heti . Huvinsa kullakin.
Aloittajalle ; Älä välitä rupusakista. - yksinvaltias?
Joku toinen miinustaa sen, mitä sinä plussaat.
- lällyn lällyn
Kokeilin samaa kirjoitti:
ja joku tosiaan innolla poistaa heti . Huvinsa kullakin.
Aloittajalle ; Älä välitä rupusakista.Löytyihän sieltä aloittajallekin lellivä päänsilittäjä. Miksi ette ole jo pariskunta?
- Katsotaans....
AP:lle..et ole vielä nähnyt edes mitään. Olen minä tyytyväinen joku päivä, mutta tämä on vasta alkua.
- Niin mäkin
Nimettömänä ja ei mitään tunnisteita kirjoittelee luuseri .Mutta kyllä meistä kaikista löytyy ne pahatkin puolet kun tarpeeksi vi---maisesti kohdellaan sen tiedän itsestäni. Hänelle en todellakaan ole se sama mikä olin aiemmin .Osaan myöskin olla vi--umoinen kuten hänkin oli mulle. Tiedä sit onko aloittaja kyseinen henkilö mitä minä pahalla muistan . Tolla kirjoitus tyylillä kuitenkin kirjoittelee tekeytyy niin viattomaksi että ihan ällöttää joka tapauksessa lukee näitä .Mutta jätän nyt kuitenkin mainitsematta onko kysymys miehestä tai naisesta kun ei tossakaan ollut mainintaa kummasta kysymys.
- en kirjaudu
Sekin on mahdollista että koko aloitus on pelkkää provoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama204988Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä634006Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve723584Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732678Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472443Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta592328Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl632113Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272077- 1261544
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko361495