http://ylex.yle.fi/uutiset/popuutiset/koko-kansan-rakastama-juontajatar-paattaa-juontouransa
Vastaukset 3
- missä bihvi?
Linkattu Ylen nettisvujen uutinen on kirjoitettu ihmeelisen sävyyn. Eikö asiallisuus olisi paras tapa ylennyksestä uutisoitaessa?
No, moukkamaisuus ja toisten haukkuminen on nykyään sallittua vitsikkään v-uilun nimissä. Kuvastaa YleX.n tilaa: turhaa lätinää ja listahittejä.- yxip
se on kirjotettu iltapäivän ulosannin mukaiseen sävyyn.
edistysaskel viimein, vielä kun saisivat lempattua kääkän eli venla kokkosen uuden musiikin vuoroista muualle.
- JES!
VIHDOINKIN!!! Nyt uskallan jo uskoa että tästä alusta asti YleX:n taajuuksia piinanneesta.... kröhöm... henkilöstä päästään lopullisesti eroon. Tuottajaksi (radiossa tiimin esimieheksi) siirtyminen kun on uralla etenemistä, josta harvoin enää palataan rivijuontajaksi.
Mäkilähde kun vielä siirtyisi ihan mihin tahansa missä sitä ei tarvitse kuunnella (vaikka Novaan) niin Iltapäivääkin ehkä voisi taas alkaa välillä kuuntelemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361810- 76630
- 50615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532