Löytyisikö käyttäjäkokemuksia kameroista Nikon1 J1 ja Sony Nex-C3.
MItkä ovat näiden kameroiden vahvat puolet?
Erityisesti kokeneiden harrastajien näkemykset kiinnostavat, mutta kaikki käyttökokemus kertomukset ovat tervetulleita!
Nikon 1 j1 ja Sony Nex-C3 kameroista
2
252
Vastaukset
- NEX 5
Dpreview Nikonista:
The Nikon V1 has appealing specifications for compact camera owners ready to get 'serious' about their photography. But it is expensive and users ready to take control over camera settings may be frustrated with a camera designed primarily to be operated in fully automated mode.
Yhteenveto:C3:ssa parempi kuvanlaatu(paljon isompi sensori), huono objektiivivalikoima tällä hetkellä, ei fullHD.
Nikon aivan liian kallis pienellä sensorilla, hyvä objektiivalikoima, hyvä video. Laiskalle kuvaajalle joka käyttää vain "apina-asetuksia" ( fully automode). - Aku setä
Nex 5, kiitos tiedoista! Itsestänikin on tuntunut,että tällä kyseisellä Nikonilla on reippaasti hintaa.
Vielä lisää viestejä aiheesta toivoisin.
Jos kokemuksia näistä kameroista on, lukisin niistä mielelläni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211881
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1481837Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1691410Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 1531353
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065